[Kütahya - MT]

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
yeni kask aldımmmm... izmir mt den erkmen abi sağolsun bugün buluştuk verdi



:D
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
yeni kask aldımmmm... izmir mt den erkmen abi sağolsun bugün buluştuk verdi



:D


hadi hayırlı olsun bakalım yeni kaskın. resimleri göremiyroum :8 şirketteki pcde yavaş açtığı için hepsini kapadım :D kütahya mt toplanalım toplanalım diyuorsunuz ama her akşam saatlerce geziyorum 1 kişiye rastlamıyorum. arkadaşlar tatlı su motorcusu olmayın çıkarın motorları garajlardan hadi bakalım. yarın akşam herkesi bekliyuorum saat 08:30 çay bahcesi
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
ömer hayırlı olsun kardeşim .şu tatlı su motorcusu olmayan arkadaş hakkaten hangi çay bahcesi ????
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Alp, hakikaten sen bi motor al en iyisi. Hava gazı satıyo
diğer arkadaşlar. Aaaaaa bi ses duydum. fııısssssssssss.
:):mrgreen::p:cherry::queen::):mrgreen::p:cherry: :queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi inşallah bi motor alayimda kütahya mt nin geleceği kurtulsun hiç kimse motor binmiyor heralde.Yoksa motorlarda mı oruç tutuyor:)...
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
126
hadi hayırlı olsun bakalım yeni kaskın. resimleri göremiyroum :8 şirketteki pcde yavaş açtığı için hepsini kapadım :D kütahya mt toplanalım toplanalım diyuorsunuz ama her akşam saatlerce geziyorum 1 kişiye rastlamıyorum. arkadaşlar tatlı su motorcusu olmayın çıkarın motorları garajlardan hadi bakalım. yarın akşam herkesi bekliyuorum saat 08:30 çay bahcesi

:queen: :queen: :queen: :queen:

ben niye görmüyorum seni
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
var mı bayramda tekerini döndürtecek motorcu.Heybelere şeker doldurup zevkli bi yol, yeni insanlara ve muhabbetlere ortak olacak bi atraksiyon yapmayı düşünüyorum.Neresi olursa artık......:):)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
RT 823 artık balıkesire sokaklarında...

Bayram gezinizde balıkesirde rotada olsun=)) Burdaki molanızda güzel bir iki yer öğrendim oraya gideriz
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
selam herkese.. herkesin kadir gecesi mübarek olsun..
iftar falana derken bir ramazan daha geçmek üzere.. pazar günü yapsak nasıl olur iftarı? gelen olur mu?

(kapalı! :p) mekan olarak mr.pizza express te sınırsız pizza + çay + tatlı..vs birkaç şey daha 12 YTL.
ya da şöyle kebaplı falan olsun diyorsanız:
seyfi, memet vs yerlerde en fazla 20 YTL. ye iftar yemeği verebiliriz..

ama pazar günü gelen olur mu onu bilemem.. ve hava durumunu tabi :)
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
son birkaç sayfaya bakarsan en çok mesajı sen atmışsın; sen olur dersen hayli hayli olur bu iş :)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
pazar akşamı saat 20.30 da sarı memet abimizin bi yanına gidip çay içelim hadi bakalım basalım marşa artık :p
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Alp te yok forumda MT_Kütahya başsız kaldı.Bayrağı eline alacak organize edecek birileri yok mu.Alp şu anda Lada Samara fan clup formunda kütahya organizasyonlarıı yapıyor ahanda linkide burda:

www.lada_samara_fun_club.com/ samara-il-kütahyaform.htlm

tüplü Lada ile tüpsüz lada arasındaki farkları tartışıyorlar :queen::queen:

Alp ses ver hadi nerelerdesin.Üniversteye başlayınca ortama girdi eski arkadaşlarını unuttu besbelli.:D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst