[Kütahya - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
iftar sonrası kahve içmeye mi gelsek... :p
vala digi_boy beklerim daima.bir gün düzenleyin bir gezi.beni buralarda yalnız bırakmayın :salut:
tavşanlı'dayım...
burada bir grup var çoğunu tanıyorum ama henüz aralarına ben de katılmadım.
motoru ybr yapınca artık katılırım gibi geliyor.
bir çayımızı içmeye beklerim.
alternatif radyoya

özelden konuşmuştuk.yardımın için tşk ederim.en kısa zamanda çayını içmeye geleceğim :cat:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
SON 3.......2......... ben bu mesajı bitirene kadar biter de zaten... Sevgili abilerim, Cuma günü balıkesire ordan da İzmire gidicem... Cuma günü Kütahyadan ayrılıyorum,bir daha gelemicem:(:(... Hepinizi Özlicem... SAygılar Sevgiler.. Yeni Haftanızın güzel geçmesi dileğiyle...
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
SON 3.......2......... ben bu mesajı bitirene kadar biter de zaten... Sevgili abilerim, Cuma günü balıkesire ordan da İzmire gidicem... Cuma günü Kütahyadan ayrılıyorum,bir daha gelemicem:(:(... Hepinizi Özlicem... SAygılar Sevgiler.. Yeni Haftanızın güzel geçmesi dileğiyle...

ömer dur gitme lan daha yeni başlamıştı herşey naptın böle sen.nesse gideceğin yer buradan güzel olacak takma kafana :wiinkk:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Her gidişin bi dönüşü olmalıdır. Ben öle düşünüyorum.
Hayırlı yolculuklar.
Haaaa bu arada herkese iyi haftalar...
 

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36



selam arkadaşlar 1 yıldan sonra resim eklemeyi öğrendik iyi seyirler şimdidem 13-14 eylül istabul gezisi





















galata köprüsü ha






dolmabahçe sarayı arkadaşlar









istanbul bu kadar arkadaşlar marmokta ekleyeyim dedim bi kaç tane gerçi biraz geç kaldı ama dediğim gibi anca öğrendik resim eklemesini




 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Valla gidemedim eskişehire :( çok üzüldüm ama olmadı işte :((

haber bekledik senden heralde işin vardı :) sağlık olsun :)

vala digi_boy beklerim daima.bir gün düzenleyin bir gezi.beni buralarda yalnız bırakmayın :salut:

inşallah :)

günaydın herkese motorsuz geçen bi hafta daha...:p

alpi, almadınmı daha :) hadiii :queen:

aha yine bekar bi hafta daha :pr::pr:

boşver bee elalem ne der se desin hadi hadi hadi hadi :wiinkk: takma kafaya dostum bekarlık sultanlıktır :) hem artçı'lı motor kullanmak daha zor bi de bu açıdan bak olaya:queen::queen::queen::queen:

emu abi tekeriniz düz bassın her zaman :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
çok güzel bir gezi olmuş.tekerinize sağlık.karamürsel aşıklar tepesine çıkmışsınız.ayrıca yalovada balıkçılarda çay içmişsiniz.balıkçıların çayı meşhurdur.benim memleketim :cherry: haberim olsaydı.sizi yalovada karşılayacak.sizi misafir etcek insan çok olurdu.neyse bir daha ki sefere :cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abiler mükemmel bi gezi olmuş.daha bakalım tanışmak nasip olmadı.görün Kütahya mt daha ölmediiii:)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
arkadaşlar ömer => oumar pazar günü muhtemelen aramızdan ayrılacak. bu gece karşılaştım yolda.. cumartesi gecesi toplanalım kardeşimize bi veda busesi yapalım nedersiniz. cumartesi akşamı saat 21:00 da çay ocağında......
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
abiler elinize ve tekerinize sağlık çok güzel bir gezi olmuş bizimle paylaştığınız için teşekkürler yalovaya gelmeden önce haberimiz olsaydı karşılardık abi :cat:
 

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36
çok güzel bir gezi olmuş.tekerinize sağlık.karamürsel aşıklar tepesine çıkmışsınız.ayrıca yalovada balıkçılarda çay içmişsiniz.balıkçıların çayı meşhurdur.benim memleketim :cherry: haberim olsaydı.sizi yalovada karşılayacak.sizi misafir etcek insan çok olurdu.neyse bir daha ki sefere :cat:
abi bir dahaki sefere nasip olursa beraber organize yapalım birlikte çıkalım yola klabalık çok daha keyifli olacağından eminim ben marmok içinde çok çağrıda bulundum ama kimse oralı olmadı kütahya mt yi iyi bi şekilde ayağa kaldırmak lazım sadece ilçelerle komşü şehirlerle değil tüm türkiyeyi karış karış dolaşmamız lazım irtibatı koparmayalım

abiler elinize ve tekerinize sağlık çok güzel bir gezi olmuş bizimle paylaştığınız için teşekkürler yalovaya gelmeden önce haberimiz olsaydı karşılardık abi :cat:
sende sağol mişo sen böyle dersen biz her hafta sonu oradayız valla geliriz yanına

abiler mükemmel bi gezi olmuş.daha bakalım tanışmak nasip olmadı.görün Kütahya mt daha ölmediiii:)
nasıl ölmedi apli fil mezarlığı gibi tık yok kimseden çağrı yapmaktan gırtlağımız yırtılacak kar yağmadan sağlam bi organizasyon yapalım o zaman hadi buyrun seç o zaman trabzon sümele manastırı nevşehir ürgüp göreme efes yada antalya kemer kaş kalkan finike fetiye denizli afyon kütahya hadi seçin organize olalım şimdiden bayram tatilini heba etmeyelim saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
arkadaşlar ömer => oumar pazar günü muhtemelen aramızdan ayrılacak. bu gece karşılaştım yolda.. cumartesi gecesi toplanalım kardeşimize bi veda busesi yapalım nedersiniz. cumartesi akşamı saat 21:00 da çay ocağında......

Öpmesek olmaz mı?:silent: Yada özgür benim yerime de sen buse ver hemde
veda busesi... :p:queen::bounce:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
arkadaşlar ömer => oumar pazar günü muhtemelen aramızdan ayrılacak. bu gece karşılaştım yolda.. cumartesi gecesi toplanalım kardeşimize bi veda busesi yapalım nedersiniz. cumartesi akşamı saat 21:00 da çay ocağında......

teşekkürler abi.. Umarım hemen herkesi görebileceğim son ve en güzel toplantım olur....:salut:

Bu arada MT tshirtüm sırtımda geziniyorum çok süper tam süper oldu...

Öpmesek olmaz mı?:silent: Yada özgür benim yerime de sen buse ver hemde
veda busesi... :p:queen::bounce:

metin abi???? :silent: gidiyoruz yahu , herkes öpmeden yola çıkabilirmiyim ben??:queen::queen::queen:

nasıl ölmedi apli fil mezarlığı gibi tık yok kimseden çağrı yapmaktan gırtlağımız yırtılacak kar yağmadan sağlam bi organizasyon yapalım o zaman hadi buyrun seç o zaman trabzon sümele manastırı nevşehir ürgüp göreme efes yada antalya kemer kaş kalkan finike fetiye denizli afyon kütahya hadi seçin organize olalım şimdiden bayram tatilini heba etmeyelim saygılar


Eeee ben , şeyyyy, Trabzona gitmek istiyorum...:cat::queen::cherry::mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst