- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
vala digi_boy beklerim daima.bir gün düzenleyin bir gezi.beni buralarda yalnız bırakmayın :salut:iftar sonrası kahve içmeye mi gelsek...![]()
tavşanlı'dayım...
burada bir grup var çoğunu tanıyorum ama henüz aralarına ben de katılmadım.
motoru ybr yapınca artık katılırım gibi geliyor.
bir çayımızı içmeye beklerim.
alternatif radyoya
özelden konuşmuştuk.yardımın için tşk ederim.en kısa zamanda çayını içmeye geleceğim :cat:

























































































