[Kütahya - MT]

Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
arkadaslar kötü bi haberim var
motorumu satıyorum:(
anneannemin yanına tasınıyorum ve araba almam gerekio.

haberiniz olsun istedim :salut:

belki bi kac sene içinde shadow 750 ile geri dönerim:D
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
pazar günü domaniç gezisinden bir kaç fotoğraf........

y1pSYW5ibufJscKCfT1sqRthL0JmnoLupjH8f-z3FWWRTYSr5P5lKw-9tA7NpmXjEye



y1pSYW5ibufJsf1qm3a4FblAAav3WFNUCuR-OGyvvh8WIsxgsx3rSirBDsql83HzdCm



y1p2XpcW-HQiDrhVzwbv0FM-HqO_o6K9ttC4571Hk9HtfeZJzYQ6DtoXQDjz9ub2ILD


y1paZuPt4ME8T6J6hoLw_bwDjm-FNjdNuBvVKMCwMErZ8e8QGekYUjw_iN9AE2jop5-


y1puM1mSmO7r2RwtLw6Uz4GZpcSXZfGabUmB71wqdIiLA_YtrAUEzcX47_Hp_XjMp-7


y1puM1mSmO7r2SFjsINk9rhV6krt2O0w_Yhr5dpuf5VjGnbEYhoGfhKU8O0PAbD5zo3


y1p3epKHnCzZp63HJh3YRoUyW99tWyzp0ps_7pm5p_DZmHbFEVjWDiwCg3VawLPV0gS


y1pijCZ93S2YU3SPoI9SsAK0nK92OvAoGUnO3xmG3RtutwINu-RvaK5HsMRDqxH1fRQ
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
günaydın millet........yine kimseler yok sitede....
hafta sonu uyarsa paintball a gidelim.ne dersiniz?
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
guten tak. abi okadar yoğunumki bak anca cevap yazıyorum sana. :mrgreen: üniversitede öğrenci olmamı yaz mektebi var. ayrıca bizim üniversitenin yarın akşam aızanoı de bi gösterisi var onların provaları falanda salonda yapılıyo yoğun. hafta sonu yoktum zaten nevşehire maça gittiydim. malum artık profesyonel ibne olduk. her hafta sonu şehir dışı maçaa:p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
aha sana degişik bi yer alp hafta sonu emrez yaylasına kampa gidelim oradan toplanıp aızonai (çavdarhisar) a dag yolundan gidelimmi. ya pardon bizimkinler croos degildi dimi ya neyse ben bu hafta yokum galiba
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Alp abi seni duyuyorum... Abi gidelim Pazar günü PaintBall a.... Çok eğleniriz.. C.tesi Polis Okulu Mülakatına gidiyorum, büyük ihtimal renk körlüğünden kalırız ama yinede denemek gerek dimi=))

Ben bu akşamda hisara çıkalım derim...ÇAY+ÇEKİRDEK özledim valla
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
MT-Kütahyaya yeni bi kan daha geldi.Afyondan Bisan-Roadstar aldık bi arkadaşımıza yakında aramızda olacak.

hadi yokmu sokaklarda gezen kimsecikler yok yaaaa.....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Slm Kütahya...

Şu Domaniç taraflarına birgün beraber gidelim, hep merak etmişimdir... :p:p

Hepinize saygı ve selamlar :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Herkese iyi haftalar arkadaşlar. Çay ve çekirdek organizayonuna
katılan arkadaşlara da çok teşekkürler. :cat:
Başım ağrıyo kimse gülmesin.:):mrgreen::p:cherry::queen:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
herkeze günaydın. bisan alan arkadaşa hayırlı ugurlu olsun inşallah bence dogru seçim yapmış kesinlikle tavsiye ederim roadstar'ı
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
alp abi bak küçük falan deme istediğinde scooty pep emrinde...
ayrıcana dün akşam çok güzeldi yine,şehir dışına çıktığımda hep özler oldum o ortamı nedenini bilmiyorum ama motosikletler dışında çay çekirdekte bağımlılık yaptı... =))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst