Alp abi seni duyuyorum... Abi gidelim Pazar günü PaintBall a.... Çok eğleniriz.. C.tesi Polis Okulu Mülakatına gidiyorum, büyük ihtimal renk körlüğünden kalırız ama yinede denemek gerek dimi=))
Ben bu akşamda hisara çıkalım derim...ÇAY+ÇEKİRDEK özledim valla