evet galiba dediğin doğru Hayati abiciğim.Sinan abim artık bir YBR 125'e sahip.İstediği oldu sonunda.Bugün birlikte önce Söğüte rokko'yu verdik sonra kütahya'dan Kırmızı mı Kırmızı bi YBR alıp geldik.Başımızdan geçen maceraların adrenalinle acayip yakından bi akrabalığı vardı kesin.Neyse onları düşünmek bile adamın tüylerini ürpertiyor.Tekrar tekrar hayırlı olsun Sinan abiciğim. Allah'ın hikmeti üzerine karambole,bi soru sormak için durduk sorduğumuz insan kim olsun?..
*Hayati abi
Abi yardımların için çok çok teşekkürlerimi sunuyorum.Senin hakkını nasıl öderiz bilmiyorum ama birgün tekrar görüşeceğiz,Emin ol abiciğim:rendeer:
Burada hayati abim çekiyor fotoğrafı…
Sıra ben de…Soldaki arkadaşın ismini hatırlayamadım Hasan diyesim geliyor ama unuttum

r:
Sinan abimde tez elden motorun resimlerini koyarsa daha bi güzel olur heralde:cherry:
Herkese iyi akşamlar dilerim...:cat:
Topic hazır:wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/taz...2-digi_boy26-sinan-abim-yibirina-kavustu.html