[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
mondi çadır için akbank ın arasındaki av malzemesi satan yer ile, samanpazarındaki haşhaş satan yerin karşısında 35 ytl.
özgür ne zaman izine çıkıyosun.
metin abi emok a gelecek misin?

bu arada geçen seneki kamp alanında sadece TURKCELL çalışıyodu oda yansıtıcı koyduklarından haberiniz olsun dedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
tamam oraya bir bakayım bu mat dedıklerı ne işe yarıyor ustune yatmak içinmi oluyor ...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
barış abi ve adaşım motorlarınız hayırlı olsun. bu arada büyük ihtimalle bende carsambadan kütahyaya gelip persembe sizinle cıkarım yola. liste yapıo muyuz?
bide ne zaman saat kacta cıkıorus yola. En kısa zamanda görüşmek üzere :D
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
mat alttan soguk gelmesin diye ama onun yerine şisme ufak bi yatak al daha rahat olur.
ufuk telefonlaşalım.

bide arkadaşlar mutlaka sandalye getirin çok iyi oluyo tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
3 temmuzdamı cıkıyoruz yola arkadaşlar bir bilgi alayım ..


ben hallettım esyaları..

çadır-tulum tulum getıreyımmı cunku cok sıcak olur dıyorlar .....battanıye getır dıyorlar...


arkadaslar şimdi temmuzda vegi ve sigorta yatımları olacak motosiklet icin ben sigortayı yaptırsam verrgiyi festivalden sonra yatırsam yolda durdurma olsa vergiden bişey derlermı...

şöle sandalyeler buldum... sitelerden... katlanabılır...

19 ytl...
500601.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
3 temmuzdamı cıkıyoruz yola arkadaşlar bir bilgi alayım ..


ben hallettım esyaları..

çadır-tulum tulum getıreyımmı cunku cok sıcak olur dıyorlar .....battanıye getır dıyorlar...


arkadaslar şimdi temmuzda vegi ve sigorta yatımları olacak motosiklet icin ben sigortayı yaptırsam verrgiyi festivalden sonra yatırsam yolda durdurma olsa vergiden bişey derlermı...

şöle sandalyeler buldum... sitelerden... katlanabılır...

19 ytl...
500601.jpg

Olur. Fenni muayene ve sigortan olduktan sonra vergiye trafik karışmaz.
Ben EMOK festivalinin olduğu günlerde tatilde oluyorum arkadaşlar.
Bu sene herşeyi es geçiyorum. Seneye inşallah.:cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu sandalyeler çok rahatta, malzemesi çok zayıf uzun ömürlü olmuyor.
Metin abi geri sayım iyice başladı heralde?:mrgreen:bekar son 3 günün abi:cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Emoka ilk gün(perşembe) çıkacaklar arasında benide alın bakiiim.hatta emoktan sonra ayvalığa geçecekler parmaklarını kaldırsın bi görelim(çanakkale üzerinden ayvalığa geçme düşüncem azaldı tek nedenide mali sebebtir.)Mayo,Terlik ve havlu alamayı unutmasın ayvalığa geçmek isteyenler.

bu arada ufuğun yeni hyodan bir kaç kare gelsin

n720922281_966767_5276.jpg

n720922281_966768_5991.jpg


n720922281_966769_6664.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
2
+1

arkadaşlar herkese merhaba...öncelikle yeni aldığımız motosiklet için bulunduğunuz ii dileklerden dolayı hepinize danke:)umarım nice güzel gezilere şahit olur bu sayfalar yalnız lafla olanlarından diil yol üstünde olanlarından:mrgreen: herkese sağlıklı,vakitli ve nakitli günler dileklerimle şöyle bi giriş yapim:bounce:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Geçen pazardan bi kaç kare var elimde, ne kadar çok motor olmuşuz öyle haberleşsek bu kadar toplanamazdık walla.

y1pCp0PldxSNTragJN0K37gnfXa60JtaNp-3N_JjLNAF8LHXxetHiK2atzTyPOgmV1kjWL-vZmPNpQ


y1pCp0PldxSNTpcVCfy0pqzrM_Ma_AcK9ytC57Bo1oc3j3oD1jnItv_1YQxsiWXXscGVIxqTohL5YA


y1pCp0PldxSNTpYaSqswsoPtsZYjh5QjqpeedFLrG9hPfHvuZI4OO4wvXJ_ECkZFWOtJW9DT3eJ8iQ


y1pCp0PldxSNTrVBtv4UsxzjhTN18WWbO-g0vTDvjcu9Us798T1RnLchXvQ-A9WQra1sJUiNqoM6dU


y1pCp0PldxSNTrrArnf0dM2MoenvL4fewoR2C0_jikmhlLnhQfY0Yuhso8J8ZknPwSLjydtQKyxnjw


arkadaşlar herkese merhaba...öncelikle yeni aldığımız motosiklet için bulunduğunuz ii dileklerden dolayı hepinize danke:)umarım nice güzel gezilere şahit olur bu sayfalar yalnız lafla olanlarından diil yol üstünde olanlarından:mrgreen: herkese sağlıklı,vakitli ve nakitli günler dileklerimle şöyle bi giriş yapim:bounce:

ooooo tam lafın üzerine geldi adam ya üyeliğin hayırlı olsun, nihayet beyfendi....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay bee :) kütahyalılar iyice hyo'cu oluyolar yavaş yavaş :) plan yaptınızmı nedir son durmunuz ? :) kaç kişi kaç motor ? :)

(yeni motorun hayırlı olsun ufuk kardeş :))
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
Haberleşelim abi,

Adaşım sonunda üyelik aldın yani :D

En Kısa Zamanda görüşmek üzere

Bu arada Raptor'da orada naaptın Volkan aldın mı ehliyetini?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Volkan ehliyeti alalı 1 ayı geçti.

arkadaşlar Ankara-MT den Pararescue nickli okul arkadaşım Emrahı motosiklet kazasında keybettik.mekanı cennet olsun.....

Arkadaşlar Lütfen dikkatli olun sizde....EMOK öncesi kimse motor üstünde risk almasın...Grup sürüşüne uyalım..... burdan kimsenin canına bişey gelsin istemem....söz konusu kendi hayatımız ve bizi bekleyenlerimiz...
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
selam kütahya... askerlik anılarım geldi birden aklıma. 1.5 yıl kaldım soguk şehrinizde, memleketim gibi oldu hala hava durumuna bakarım burdan.. o zamanlar kütahyada yeşil bi chopper la gri bi racing vardı, çarşıda aynı motorları gorurdum surekli.. selamlar istanbuldan, bi gün yine gelicem oralara, sivil olarak:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Herkese günaydın.İyi bir gün diliyorum.Yeni üyeler aramıza hoşgeldiniz.Motor alanlar ve yenileyenlere de hayırlı olsun.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Aman aman gözlerim yaşardı. Ne bu şiddet bu celal.
Sizleri hep böyle ışığa toplanan kelebekler gibim
görmek istiyoruz. Biz hep burdayız.:mrgreen:
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
:bounce:arkadaşlar iyi gunler bilecikten sonra ılıcaya ugrasak sole bır guzel serınlesek ılıcadada nasıl olur sizce.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst