- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 869
abi hayırdır plan büyük herhal senin tarihi degiştirsek.
bu arada kütahyada havalar nasıl ???
Yok değiştiremiyoz...:queen::queen:
Havalar güzel buralarda,
Bi açıyo, bi kapıyo,
Kütahya bunu hep yapıyooooo....
abi hayırdır plan büyük herhal senin tarihi degiştirsek.
bu arada kütahyada havalar nasıl ???
Yok değiştiremiyoz...:queen::queen:
Havalar güzel buralarda,
Bi açıyo, bi kapıyo,
Kütahya bunu hep yapıyooooo....
:mrgreen:
:cherry::queen::cat::bounce:
Yahu dostum ben artçılı 165 km gittim 74cc lik skutırımla... Sende 125lik vardı galiba sen ki niye korkuyo:queen: benim zaten şuan tek hedefim KÜSU-TM 'i kurmak... (Kütahya Sukutır Tim):cat:Şuan bir arkadaşımla bu proje üstüne düşmeye başladık... Gerek duruşuyla, gerekse aktiviteleriyle güzel bir proje...
Tüm Kütahya'lı MotoSeverlerin Desteğiyle KÜSU-TM Çok yaKında
beyler ben bugun fethiyeden kutahyaya yola cikiyorum gorusmek uzere
ale:
benim motor 150cc çıkmaktan degil motoruma güveniyorum zaten bir şahin parası gitti tamirine 2 senede çin min kalmadı motorda nerdeyse :queen:
benim tek korkum kayış sorununda kayış kopma derdi ooldugu için ilk aldıgımda baya gezdim 13 bin km koptu motorcum degiştirmeliyiz garantiye girmesi icin dedi bir degiştirdi ozamandır bugundur kayışım kopuyor her zaman yolda kaldım bu kayıi yuzunden ...
abiler bence yarın akşam çıkalım,pazar sınavım var bana moral gezisi olsun bu =)) bugun hayati abiyle karşılaştık,abim yeni kask almış hayırlı olsun,kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle abim
Şimdi şu tarafa doğru::dalga::