küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ortalığı kasmayalım isterseniz. fakir ama gururlu arkadaşım mondiale kızmış. arada Ümmet abi kaynamış tabi. ikinizde birbirinizi yanlış anlamışınız demekki.

ikinize de saygılarımı iletiyorum ve nacizane bu tartışmanın bitmesini istiyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu gün ümmet amca bizimle aliağada drag yarışlarındaydı resim çekmiş olması lazım yakında basar siteye :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hafıza kartı doldu yüklemesini bilmiyorum 200 resim hazır emrinize amade.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
58
helal ümmet amca sen de benim gibi Türkiye'nin "tek" lerindensin, tanışmak isterim doğrusu, ben de Türkiye'nin tek jawa kullanan ve tamirini yapabilen bayanıyım, mersin/anamura gelirsen haber ver

ümmet amca benim idolüm bende böyle bir şey yapmak istiyorum, aynen benim gibi maceracı bir kişilik...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Ümmet abi Adanaya geLirsen mutLaka tanışmak isteriz.Adana MotosikLet KLubunde bir kahvemizi içmeden gitme abicim.YoLun açık oLsun...
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
ümmet abi nasılsın yaaa nerelerdesin şimdi bizleri habersiz bırakma abi yaaa yolun açık olsun abi :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
temmuz gibi adana karataşta entellektüelin misafiriydim bir daha yeni motorumla nisan gibi gelirim herhalde ama benim kafaya pek belli olmaz bi bakmışın 15 gün sonra ordayım kısmet.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne istanbulamı geliyorsun???:):):) tamam biz kavakta bekliyoruz ordan garipçeye geçeriz.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok gelmiyorum 15 gün sonra orda olurum oktay kardeşe selam. herkese selam hepinizi özledim ya.
oktayla akşam beraberdik tekirdagdan gelme bir sıvı vardı onu gömdük
15 gün sonra bekleriz abi tlf ları biliyorsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
barış usta nasılsın kendine iyi bak.marmaris soğumştur yengeye saygılar boraya selam.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ümmet Abim harikasın! E bu kadar harika olmak taşlanmayı gerektirir.Kafaya takmadan devam abicim.İstanbul'a geldiğinde bu sefer iki elim kanda olsa seninle tanışıcam.Yolun açık olsun Abicim.:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
abi inşallah mesajımı okursun,boluya da gelirsen buraya uğramadan bolu mt nin bi çayını içmeden geçme birlikte bi abant yaparız,abi yolun açık olsun,fakat bişey çok dikkatimi çekti bütün resimlere baktım inceledim bolu da resim çektirmedinmi abi, yoksa benmi görmedim,eğer çektirmediysen bolu tabelasında resmini eklemen için seni boluda görmek isteriz abi haberin ola
iyi günler.
Boludan saygılar...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Sevgili Dostum unutma Adana'da Senin yerin her zaman var. Artık aileden birisin... Unutma... Programı yoluna koymaya başladık. Daha dün senden konuştuk arkadaşlarla... Hepsinin sana selamı var. Gittiğin her yere Adana'lı motorcu arkadaşların yüreğini de götürüyorsun... Sevgiler...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

abi inşallah mesajımı okursun,boluya da gelirsen buraya uğramadan bolu mt nin bi çayını içmeden geçme birlikte bi abant yaparız,abi yolun açık olsun,fakat bişey çok dikkatimi çekti bütün resimlere baktım inceledim bolu da resim çektirmedinmi abi, yoksa benmi görmedim,eğer çektirmediysen bolu tabelasında resmini eklemen için seni boluda görmek isteriz abi haberin ola
iyi günler.
Boludan saygılar...
geçmemmi hiç 5 kere geçtim boludan 2 kere buzdon soğutmaya uğradım bolu tabelasında resim çekecek kimse bulamadım bende koru dağı tabelasını çektim senin gözünden kaçmış resimlerin içinde var kendinize iyi bakın izmirden selam.
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
abi bizim buralara bi daha gelicen mi geçen seferki çok aceleye geldi.yine bekleriz..................:):):)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Sevgili Dostum unutma Adana'da Senin yerin her zaman var. Artık aileden birisin... Unutma... Programı yoluna koymaya başladık. Daha dün senden konuştuk arkadaşlarla... Hepsinin sana selamı var. Gittiğin her yere Adana'lı motorcu arkadaşların yüreğini de götürüyorsun... Sevgiler...
ordaki bana ayrılan yer herzaman aklımda aileden biri olduğumu biliyorum engin usta yengeme saygılar .ordaki herkese bendende selam.

abi bizim buralara bi daha gelicen mi geçen seferki çok aceleye geldi.yine bekleriz..................:):):)
bu ayın sonuna doğru kıbrısa geçeceğim ozaman uğramaya çalışırım .kereme özelden mesaj atmıştım cevabını alamadım ona bir haber iletirseniz sevinirim.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst