yok gelmiyorum 15 gün sonra orda olurum oktay kardeşe selam. herkese selam hepinizi özledim ya.ne istanbulamı geliyorsun???tamam biz kavakta bekliyoruz ordan garipçeye geçeriz.
![]()
oktayla akşam beraberdik tekirdagdan gelme bir sıvı vardı onu gömdükyok gelmiyorum 15 gün sonra orda olurum oktay kardeşe selam. herkese selam hepinizi özledim ya.
geçmemmi hiç 5 kere geçtim boludan 2 kere buzdon soğutmaya uğradım bolu tabelasında resim çekecek kimse bulamadım bende koru dağı tabelasını çektim senin gözünden kaçmış resimlerin içinde var kendinize iyi bakın izmirden selam.abi inşallah mesajımı okursun,boluya da gelirsen buraya uğramadan bolu mt nin bi çayını içmeden geçme birlikte bi abant yaparız,abi yolun açık olsun,fakat bişey çok dikkatimi çekti bütün resimlere baktım inceledim bolu da resim çektirmedinmi abi, yoksa benmi görmedim,eğer çektirmediysen bolu tabelasında resmini eklemen için seni boluda görmek isteriz abi haberin ola
iyi günler.
Boludan saygılar...
ordaki bana ayrılan yer herzaman aklımda aileden biri olduğumu biliyorum engin usta yengeme saygılar .ordaki herkese bendende selam.Sevgili Dostum unutma Adana'da Senin yerin her zaman var. Artık aileden birisin... Unutma... Programı yoluna koymaya başladık. Daha dün senden konuştuk arkadaşlarla... Hepsinin sana selamı var. Gittiğin her yere Adana'lı motorcu arkadaşların yüreğini de götürüyorsun... Sevgiler...
bu ayın sonuna doğru kıbrısa geçeceğim ozaman uğramaya çalışırım .kereme özelden mesaj atmıştım cevabını alamadım ona bir haber iletirseniz sevinirim.abi bizim buralara bi daha gelicen mi geçen seferki çok aceleye geldi.yine bekleriz..................![]()