Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
87
arkadaslar ben sole skyjet f5 yuan f5 gibi baska motor yokmu yıne sole 700-800 tl ye bulamammı ?
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
nasıl mj attın anlamadım... sadece depo kapaına ihtiacım var... ama nasıl yapcam b,lmiorum.bi firmada depo kapak anahtar var ama fiyat dedin gibi oldukca tuzlu.öğrenci oldumuzdan dolayı...
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ferdi sana özel msj la atmıştım o baktığın yer sanırım fiyatı 200 civarıydı halil abi DEPO+KAPAK+ANAHTAR
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi 6bin lirayı hakediyor mu o motor :silent: Motora bakınca aklıma f5 geliyor soğuyorum :p bu arada halil abi cuma aksilik olmazsa bende motoru teslim alıcam rodaj hakkında yardımcı olursun bana demi :)

şimdi kız gibi motora da ne binilir. sen ona kıyamazsın artık. hatta geceleri de uyuyamazsın artık çalınır diye:cherry:

rodaj olayını da çok dert etme. herkes farklı düşünüyor ama en güzeli kitapçıktaki bgibi olanı. bir de ilk yağını km 400 deyken değişsen daha iyi olur. onun haricinde işte uzun yolda açmak şehir içinden daha iyidir. bir dfe hararet yaptırmamak çok önemli. bir de kitapçıkta gaz kolunu yarıdan fazla açmayın der.

bu yukarıdakilere karşı çıkanlar var sağır olur motor diye. ama aslında çin malı motolar rodajda fazla titrediklerinden göstergenin yayı rodajdan sonra iyice gevşiyor çok zorlamaktan. o yüzden rodajda çok basanlar ibrelerinde çok max hız görüyorlar:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
şimdi kız gibi motora da ne binilir. sen ona kıyamazsın artık. hatta geceleri de uyuyamazsın artık çalınır diye:cherry:

rodaj olayını da çok dert etme. herkes farklı düşünüyor ama en güzeli kitapçıktaki bgibi olanı. bir de ilk yağını km 400 deyken değişsen daha iyi olur. onun haricinde işte uzun yolda açmak şehir içinden daha iyidir. bir dfe hararet yaptırmamak çok önemli. bir de kitapçıkta gaz kolunu yarıdan fazla açmayın der.

bu yukarıdakilere karşı çıkanlar var sağır olur motor diye. ama aslında çin malı motolar rodajda fazla titrediklerinden göstergenin yayı rodajdan sonra iyice gevşiyor çok zorlamaktan. o yüzden rodajda çok basanlar ibrelerinde çok max hız görüyorlar:cherry:

anladım abi aslında pazartesi gidip almış olucaktım satmışlar siyahı sipariş ettiler sanırım onu beklıyorum cumaya kadar gelicek dediler hayırlısı ilk defa 0 motor alıyoruz tabi :) Rodaj çok korkutuyor ama üstesinden gelicez sanırım birde halil abi 0 motora performans hava filtresi taksam zarar verir mi ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
anladım abi aslında pazartesi gidip almış olucaktım satmışlar siyahı sipariş ettiler sanırım onu beklıyorum cumaya kadar gelicek dediler hayırlısı ilk defa 0 motor alıyoruz tabi :) Rodaj çok korkutuyor ama üstesinden gelicez sanırım birde halil abi 0 motora performans hava filtresi taksam zarar verir mi ?

hava filtresi zarar vermez fakat servise gittiğinde serviste en ufak bozulmada motoru garanti dışı etmek için o filtre bahane olur.

cbr ve senin motorun ne kadar fazla pahalı olduğu önemli değil aslında. sonuçta eğer ikinci el olarak satarken 500-1000 lira aşağısına hemen satılacaksa ybr ve cbr 10bin lira da olsa zarar etmezsiniz.

şu olur gidip 9 bine hyo gtr250 almışsındır geçen sene bu sene 5bine satamazsın o zarardır işte.

2008 al da dedim ondan hiç zarar etmezsin dedim. ama sıfır da sıfırdır satarken daha çok para eder dedim.


yaw genç adamsınız şimdi sıfır motora binmeyeksiniz de 40 ından sonra mı bineceksiniz.:p
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
hava filtresi zarar vermez fakat servise gittiğinde serviste en ufak bozulmada motoru garanti dışı etmek için o filtre bahane olur.

cbr ve senin motorun ne kadar fazla pahalı olduğu önemli değil aslında. sonuçta eğer ikinci el olarak satarken 500-1000 lira aşağısına hemen satılacaksa ybr ve cbr 10bin lira da olsa zarar etmezsiniz.

şu olur gidip 9 bine hyo gtr250 almışsındır geçen sene bu sene 5bine satamazsın o zarardır işte.

2008 al da dedim ondan hiç zarar etmezsin dedim. ama sıfır da sıfırdır satarken daha çok para eder dedim.


yaw genç adamsınız şimdi sıfır motora binmeyeksiniz de 40 ından sonra mı bineceksiniz.:p
Anladım abi Servisi soru bombardımanına tutucam zaten iyice anlatsınlar garanti kapsamı dışına çıkartan şeyleri ona göre hareket edelim :) Haklısın abi Çok fazla zarar olmaz ben zaten satmak için almıyorum en az 2-3 yıl durur motor biliyosun abi ybr hastalığı var bende :p Çok araştırdım 2.el güzel bişi bulayım 3.000 liraya diye ama bulamadım..0 almam daha mantıklı oldu 4.300 lira motor plaka vs dahil xenon+mont falanda alıcağım 5.000 liraya tamamlarım
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Anladım abi Servisi soru bombardımanına tutucam zaten iyice anlatsınlar garanti kapsamı dışına çıkartan şeyleri ona göre hareket edelim :) Haklısın abi Çok fazla zarar olmaz ben zaten satmak için almıyorum en az 2-3 yıl durur motor biliyosun abi ybr hastalığı var bende :p Çok araştırdım 2.el güzel bişi bulayım 3.000 liraya diye ama bulamadım..0 almam daha mantıklı oldu 4.300 lira motor plaka vs dahil xenon+mont falanda alıcağım 5.000 liraya tamamlarım

en iyisini yaptın. içine siner .4 4 lük aldım dersin. 2 el alsan kazalı olur sağa sola çeker.aküsü bitik olur lastiği az eskimiştir. zinciri sünmüştür. muayenesi yaklaşmış vergisi yaklaşmıştır.aldığın motor 2008 dir satarken 3e satarsın. bu aldığın 2010 yada 2011 satarken ötekinden 750-1000 lira daha fazla para eder.

ya zaten hesaplarsan 300-500 sağına soluna harcarsın sıfıra yaklaşır.


bir de senelik bir motor sahibinin cebinden en az bin lira çıkar kaçarı yok(benzin parça filan). 2-3 sene de hesaplarsan total de iyi motora binen her zaman karlıdır
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Arkadaşlar bu başlıktaki motorun en son kaç yılında üretimi var ? Üretimi durdu mu sitesinde öle bir motor yok malesef?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst