Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
çıkaramadım Recai bunu hangi birini aklımda tutayım o kadar çok var ki :p

Halil abi Ben motoru 700 e veriyorum bi arkadaşa
birde mz 301 almayı düşünüyorum

Bir Orjinal Mz etz 301 i Bu hale getirmek için tahminen kaç tl Harcamak gerekir ? Ve bu ilandaki motorda değişen parçalar Hangileridir ? Yardımcı olabilicek Arkadaş Varsa Yardım bekliyorum Orjinal mz etz 301 alıp bunun Aynısını yapmayı düşünüyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mz-etz-301-apache-gorunumlu-mz-301/detay

Halil Abi Bi bak yardımcı ol bana Böyle bişi yapayım mı rx 135 gibi makinaymış bu mz öyle diyorlar
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Halil abi Ben motoru 700 e veriyorum bi arkadaşa
birde mz 301 almayı düşünüyorum

Bir Orjinal Mz etz 301 i Bu hale getirmek için tahminen kaç tl Harcamak gerekir ? Ve bu ilandaki motorda değişen parçalar Hangileridir ? Yardımcı olabilicek Arkadaş Varsa Yardım bekliyorum Orjinal mz etz 301 alıp bunun Aynısını yapmayı düşünüyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mz-etz-301-apache-gorunumlu-mz-301/detay

Halil Abi Bi bak yardımcı ol bana Böyle bişi yapayım mı rx 135 gibi makinaymış bu mz öyle diyorlar

Recai ben sana şunu diyebilirim uzak duurrrr:queen:

osmaniye mz ve jawa şehri. ama şuan mz ler 500 lira etmiyor

ben alma derim ama yine de sen bir araştır içinde soru işareti olmasın
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Recai ben sana şunu diyebilirim uzak duurrrr:queen:

osmaniye mz ve jawa şehri. ama şuan mz ler 500 lira etmiyor

ben alma derim ama yine de sen bir araştır içinde soru işareti olmasın

abi rx 115 bakıyorum fiyatıda bana göre çok uygun ? mz gerçekten sorunlu ve masraflı olur dorusun. rx 115 nasıldır acayip hoşuma gidiyor buna el atayım mı ? 2000 liraya şahanesini alırım ybr 125 alabilicek para gene var elimde ama artık onada binmek istemiyorum kesmiyor
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
recai sen skyjete sorunlu filan deöiştin bu mz seni çok uğraştırır git adam gibi yeni bi motor al bin

biraz zorla kendini hyo al :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
yok recai ben 40 yıllık motorcu değilim sende motorcu değilsin ama problem işte burda başlıyo 40 yıllık motorcu olsan tamam ama 40 yıllık motorcu olmadığın için baş edemessin :D

şahsi görüşlerimdir sen fikrinden cayma :p
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
cihanım kafaya koydum artık almam lazım halil abi yorum bekliyorum senden sen tecrübelisin eskilere baktımda alan arkadaşlara yorumlar yapmışsın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

Almayı kafayı koyduğum rx

big_24368821dbx.jpg

big_24368821bef.jpg

big_243688215ge.jpg

big_24368821rd6.jpg

big_24368821jym.jpg

big_24368821tho.jpg



bunu resmen kafaya koydum kısmetse bu haftadan sonraki Hafta almayı düşünüyorum benim motoru bu hafta 700 e veriyorum halil abi nerdesin ya yorum yap Sana ihtiyacım varr :cherry: acayip heveslendim ya çok güzel bişi daha önce niye dikkatimi çekmedi ya ybr lerle uraştık bunca zaman :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
cihanım kafaya koydum artık almam lazım halil abi yorum bekliyorum senden sen tecrübelisin eskilere baktımda alan arkadaşlara yorumlar yapmışsın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

Almayı kafayı koyduğum rx

[

bunu resmen kafaya koydum kısmetse bu haftadan sonraki Hafta almayı düşünüyorum benim motoru bu hafta 700 e veriyorum halil abi nerdesin ya yorum yap Sana ihtiyacım varr :cherry: acayip heveslendim ya çok güzel bişi daha önce niye dikkatimi çekmedi ya ybr lerle uraştık bunca zaman :queen:

bunu alırsan mersine gelmem ben sen en iyisi ybr al:mrgreen:

alırken çok dikkat et borcu cezası vergisi var mı bak.hacizli mi bak


2000 e alabiliyorsan al. 3-4 istiyordsa salla

4-5 binin varsa hyo al rahat satarsın 2 sene içinde

bu motor iyi fakat kaza yapma riski çok yüksek. frenler zayıf hızına göre.

bir de 10binde bir 250-500 lira motorabakım ister. o da dokunmaz bu hızda bir motora da verirsin artık
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bunu alırsan mersine gelmem ben sen en iyisi ybr al:mrgreen:

alırken çok dikkat et borcu cezası vergisi var mı bak.hacizli mi bak


2000 e alabiliyorsan al. 3-4 istiyordsa salla

4-5 binin varsa hyo al rahat satarsın 2 sene içinde

bu motor iyi fakat kaza yapma riski çok yüksek. frenler zayıf hızına göre.

bir de 10binde bir 250-500 lira motorabakım ister. o da dokunmaz bu hızda bir motora da verirsin artık

2000 lira Abi Daha fazla rx 115 e vermem zaten 3000 olsa rx 135 alırım Ybr düşünmüyorum abi artık kesmez beni , bu paraya çok güzel bi motor Bence kaza riski yüksek dorusun ama akıllandım ben yaptığım kazalardan :) Abi ben 10 ayda 3000 4000 km den fazla motor kullanmadım şehir içi bindiğimden :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
2000 lira Abi Daha fazla rx 115 e vermem zaten 3000 olsa rx 135 alırım Ybr düşünmüyorum abi artık kesmez beni , bu paraya çok güzel bi motor Bence kaza riski yüksek dorusun ama akıllandım ben yaptığım kazalardan :) Abi ben 10 ayda 3000 4000 km den fazla motor kullanmadım şehir içi bindiğimden :)

motor kaç modeldi.

sen al bu motoru düzgünse

satarsın çok rahat
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
halil abi hiç yüz vermiyosun ya sizin osmaniyede çok güzel motorlar var rx de var Halil abii antalya osmaniye gidip geldin mi hiç ? kaç saat falan ordan motor getirebilirmiyim acaba
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
43
öncelikler herkese merhaba.
motosiklet merakım var.Artık zamanının geldiğini ve başlamayı düşünüyorum.
Biraz araştırma yaptım . CBR 125 ve XGJ 150-23 arasında gidip geldim fakat , fiyat farkının olması ayrıca benim az önce de söylediğim gibi ilk motorum olacağı için hırpalarım diye düşünüyorum.Hız tutkunluğum yoktur.Racing motor hevesim var sadece.Scooter tarzı motor ve 49luk mobilet vs kullandım epeyce ama vitesli motor kadar zevk vermiyor bilirsiniz.
Sizce bana nasıl gider bu motor? Teşekkürler
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
öncelikler herkese merhaba.
motosiklet merakım var.Artık zamanının geldiğini ve başlamayı düşünüyorum.
Biraz araştırma yaptım . CBR 125 ve XGJ 150-23 arasında gidip geldim fakat , fiyat farkının olması ayrıca benim az önce de söylediğim gibi ilk motorum olacağı için hırpalarım diye düşünüyorum.Hız tutkunluğum yoktur.Racing motor hevesim var sadece.Scooter tarzı motor ve 49luk mobilet vs kullandım epeyce ama vitesli motor kadar zevk vermiyor bilirsiniz.
Sizce bana nasıl gider bu motor? Teşekkürler

Dostum paran varsa cbr al pişman olmazsın hele bide siyah olursa süper olur...2 yıl seni idare eder belkide daha fazla..Bu motorlara gelince param kısıtlı dıyorsan bunu al ama çok şey bekleme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst