- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
Abi Senin Ne Kadar çok derdin varmış ya :queen::queen: Bırak sen m3 ü falan 3.200 cc 321 beygir araba 97 modeli 2010ları 400 hp :cyclopsan Motor kadar zevk vermiyor abi ne olursa olsun :cherry: ben ybr'im ile mutluyum hafta sonu bi gezi yapıp resimlerini eklerim ilk defa motorla bi gezi düşünüyorum :mrgreen: HIZ FELAKETTİR AbiAma 600 cc alabilsem güzel olur tabi
![]()
çok dertliyim öff efkar bastı:mrgreen: