Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi Senin Ne Kadar çok derdin varmış ya :queen::queen: Bırak sen m3 ü falan 3.200 cc 321 beygir araba 97 modeli 2010ları 400 hp :cyclopsan Motor kadar zevk vermiyor abi ne olursa olsun :cherry: ben ybr'im ile mutluyum hafta sonu bi gezi yapıp resimlerini eklerim ilk defa motorla bi gezi düşünüyorum :mrgreen: HIZ FELAKETTİR Abi :p Ama 600 cc alabilsem güzel olur tabi :)

çok dertliyim öff efkar bastı:mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
çok dertliyim öff efkar bastı:mrgreen:

Abi Senin motorun fotolarını eklesen çok merak ediyorum :) bende daha satışını almadım cuma günü alıcam kesin bi aksilik çıkmaz ise
4970.jpg
2005 model 29 binde abi. Tertemiz motor
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi Senin motorun fotolarını eklesen çok merak ediyorum :) bende daha satışını almadım cuma günü alıcam kesin bi aksilik çıkmaz ise

Şu an netbook tan yazıyorum ama ileride koyarım resimleri.


Recai biri bizi gözetliyor 9 üye 3 kayıtlı 6 misafir


dostmusunuz düşman mı okuyanlar söyleyin bakim


:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

4970.jpg


yakıyor maşallah
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Şu an netbook tan yazıyorum ama ileride koyarım resimleri.


Recai biri bizi gözetliyor 9 üye 3 kayıtlı 6 misafir


dostmusunuz düşman mı okuyanlar söyleyin bakim


:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

4970.jpg


yakıyor maşallah

4998.jpg

5006.jpg


:) Bu konuda bizden başka kimseler yok zaten bizde olmasak ölücek konu :queen: abi sabırsızlıkla beklıyorum Senin motorun resimlerini
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
resims1416601958.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 ----------

resims1446775036.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
:cat: yeşil güzel bu motorda :) güzel görünüyor abi

Teşekkür ederim

bu motorun en büyük sorunu titreşimdi. titreşim olunca grenajlar döküldü,gösterge bozuldu vb

5 firma ithal ediyordu değişik markalarda. hepsi bıraktı sebebide tüketici şikayetleri. bir keresinde servise gittim göstergeyi garantiden değişeyim diye 4 moto sahibi sıra bekliyormuş gösterge gelsin diye. adam bana imzalı garanti formlarını gösterdi göstergeden dolayı olan

her zaman diyorum tam 1000 liralık motor ne eksik ne fazla
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
mazot nerde 2 lira 3.20 mazot

lpg yazıcaktım ya pardon

abi tüp yok arabada zaten bmw ye tüp takanlara

garibanlık be recai gerçi m3 e binen gariban varmıdır bilinmez:p

ninja 250 alayım diyordum o da sonra düşündüm otobanda çok ezik kalır düşünsene 180 le gidiyorsun kıçı kırık megan seni geçiyor

o kawa be abi boşwer o kıçının kırığıyla uğraşsın sen japon motorunla devam et. eğer seni çok sıkıştırıyorsa motorunun abisine söle tokaktlasın onu (zzr1400)

Abi Senin motorun fotolarını eklesen çok merak ediyorum bende daha satışını almadım cuma günü alıcam kesin bi aksilik çıkmaz ise Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 794x473 px.
2005 model 29 binde abi. Tertemiz motor

hayırlı olsun recai kazasız belasız bin.

Ybr alıcak tabi cihann sende ybr al pişman olma

para yok recai gariban çocuğuyum ben :D

Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 800x600 px.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 ----------

Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 800x600 px.

senin motorun maşallahı var halil abi kaç basarsa bassın endamı yeter :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
lpg yazıcaktım ya pardon



garibanlık be recai gerçi m3 e binen gariban varmıdır bilinmez:p



o kawa be abi boşwer o kıçının kırığıyla uğraşsın sen japon motorunla devam et. eğer seni çok sıkıştırıyorsa motorunun abisine söle tokaktlasın onu (zzr1400)



hayırlı olsun recai kazasız belasız bin.



para yok recai gariban çocuğuyum ben :D



senin motorun maşallahı var halil abi kaç basarsa bassın endamı yeter :D

Halil abinin motoru tokatlarım ben :queen: yolda karşıma çıkmasın
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
alıntılardaki resimler çıkmamış kusura bakmayın :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

recai senin ybr çok güzel ona laf yok ama senin motoruda tokatlayanlar var ona bakarsan :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
alıntılardaki resimler çıkmamış kusura bakmayın :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

recai senin ybr çok güzel ona laf yok ama senin motoruda tokatlayanlar var ona bakarsan :D
Cihan 1 hafta sonra istediğin 125 cc yi yolla bana Tokat manyağı yaparım 1 hafta sadece Bekle ve gör :queen: (f5ler 150cc Gerçi Farketmez :queen:)
m3 le mi diyorsun:cherry:
Abi Çalıştırmam bile m3 ü.. Ybr ile diyorum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Cihan 1 hafta sonra istediğin 125 cc yi yolla bana Tokat manyağı yaparım 1 hafta sadece Bekle ve gör :queen: (f5ler 150cc Gerçi Farketmez :queen:)

Abi Çalıştırmam bile m3 ü.. Ybr ile diyorum :queen:

bugüne kadar hiçbir ybr beni geçmedi yarış esnasında. ilk olacaksın demek. gel mersine ben de mersine geleyim. deneyelim:mrgreen:

ben tamirciye gidiyorum motoruma performans parçaları almaya:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
ooo eğer öyle bi yarış olcaksa bende geliym bende taksi tutar takip ederim gerçi halil abi 120 ye kadar yakalanmaz ama neyse :p
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bugüne kadar hiçbir ybr beni geçmedi yarış esnasında. ilk olacaksın demek. gel mersine ben de mersine geleyim. deneyelim:mrgreen:

ben tamirciye gidiyorum motoruma performans parçaları almaya:cherry:
Abi Mersin Yakın bana uyar :p 1 hafta bekleticem Ondan sonra istediğin yerde şehirde ülkede hodri meydan :cherry: (subaplar değişicekde :) )
ooo eğer öyle bi yarış olcaksa bende geliym bende taksi tutar takip ederim gerçi halil abi 120 ye kadar yakalanmaz ama neyse :p
Gel Gel halil abiye toz duman nasıl yutturulur gör :queen:
tamam ben sana 2 zamanlı su soğutmalı 6 vites bi aprilla buliymde gör sen :D



oooo kavgada söylenmeeez :queen:

kendimi ara bozucu gibi hissettim :D

yandaki dükkandada var aprilla çok sağlam makina Okadarda demedik :cherry: ama deneriz :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi Mersin Yakın bana uyar :p 1 hafta bekleticem Ondan sonra istediğin yerde şehirde ülkede hodri meydan :cherry: (subaplar değişicekde :) )

Gel Gel halil abiye toz duman nasıl yutturulur gör :queen:


yandaki dükkandada var aprilla çok sağlam makina Okadarda demedik :cherry: ama deneriz :queen:

ben bu hafta kesin bakıma sokmalıyım motoru o zaman. Mersinde bilet te satarız seyircilere:cherry:
benim moto sıhhatliyken ben artçılı agk125 li tek başına beni geçemiyordu .

hem benim moto racing:p:queen:

Cihan da hakem olur(hakeme hemen banka havalesi yapayım:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Recai küstünmü hacım ben şaka ettiydim:p


yok abi ben gaza geldim :queen:

ben bu hafta kesin bakıma sokmalıyım motoru o zaman. Mersinde bilet te satarız seyircilere:cherry:
benim moto sıhhatliyken ben artçılı agk125 li tek başına beni geçemiyordu .

hem benim moto racing:p:queen:

Cihan da hakem olur(hakeme hemen banka havalesi yapayım:cherry:

Abi Sen Beni geç Ben motor işini bırakıcam :queen: cbr 125 Desen Hadi Tamam Azcık zorlar diyicem :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst