yeni kasası ne zaman gelir, bilen duyan var mıdır ? ben spormotoya mail attım ama cevap yok...
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
İlk motorunuz mu?
Merhaba hayirli olsun motosikletiniz. Sormasi ayip ne kadara aldiniz?Baktım zamlar kapıda, ÖTV filan da coşacak, bugün Spormoto'ya uğradım.
Alıverdim KTM Duke 390 motosikleti.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=78bf4cf5312dc420939871acaa0383ce&oe=58B5748E
Spormoto ile gorustum bugun. Fuarda motosikleti tanitacaklarini, nisan ya da mayis gibi de teslimat yapilabilecegi soylendi. Fiyat hususunda bilgisi yoktu arkadasin. Ayrica mevcut modellere zam yapilacagini da ekledi.yeni kasası ne zaman gelir, bilen duyan var mıdır ? ben spormotoya mail attım ama cevap yok...
hocam merhaba. ktm kullanıcısı değilim ama enjeksiyonlu motorlarda vurdurarak çalıştırmayı tavsiye etmiyorlar. bence imkanınız varsa aküyü şarj edip deneyin. ben öyle yapmıştım.