KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
135
Arkadaslar selam.
Bende elimdeki duke 200 u 27 bin km kullandiktan sonra 390 a gectim hafifliginden dolayi duke serisini cok tuttum gercekten arada cok fark var 390 la birkac saniyede 150 yi gordum cok sasirdim. Suan rodajda oldugundan fazla basmiyorum bakalim ileride nasil olacak
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
1
Selamlar,
Forumun hem en yeni üyesiyim hem de(yine muhtemelen) en yeni KTM DUKE 390 sahibi. Ayrıca forumun en yaşlı (70'e yakın) üyesi de olabilirim!
Geçen hafta Ankara'da satın aldığım 390'nın km'si 700'ü gösteriyor. Karadeniz'e götürmeden 1000km bakımını burada yaptırmak istiyorum. Dolayısıyla son günlerde deli gibi Polatlı, Haymana, Bala, Kırıkkale, Çankırı vs. Ankara çevresinde tur üzerine tur atıyorum.
Son 30 yıllık motor geçmişim HONDA 700, SuzikiINTRUDER 800, Kawasaki VULCAN 1100. Yaklaşık 20 yıl aradan sonra eski becerileri sınamak için 4 ay önce küçük bir motor aldım: MONDIAL 100. Eski zevkin sürdüğünü keşfedince (ve bu motorla yamaçlarda kalınca) elden çıkarıp KTM 390 almaya karar verdim. Motoru Karadeniz yaylalarında gezmek için kullanacağımdan ağırlık-güç oranına çok önem verdim. Yani hem kuvvetli olacak hem de köy yollarında falan kayıp düştüğünde kaldırması zor olmayacaktı. KTM 390 DUKE 139 kg ağırlığı ve 42 beygir gücüyle bu iki kriteri yerine getirdi.
Henüz rodajı tamamlanmadığından 7000rpm'in üzerine çıkmadım. Bu halde bile rahatlıkla saatte ortalama 100km yapıyor. Canavar gibi ama kusursuz değil. En basiti sinyal ışıkları ve sinyal düğmesinin çok ilkel olması. Işıklar küçük, düğmesi affedersiniz bok gibi. Minder acayip rahatsız. Arka minder olarak uyduruk birşey koymuşlar. Halbuki tek minderle daha rahat yapabilirlerdi. Dizler fazla geriye büküldüğünden yarım saatten sonra insanın ayağına kramp giriyor. Ancak minder ve krampla ilgili sorun benim boyum ve kilomdan (1.80cm, 105kg)kaynaklanıyor olabilir..
Daha önce başkalarından duyduğum motor ısınması hiç sorun olmadı; uzun süre şehir trafiğinde kalmama rağmen. Aşırı titremeye de (vibrasyona)ben tanık olmadım.
Sinyalleri ve aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi planlıyorum. Gerekirse Hindistan'dan getirteceğim. Minder daha karmaşık bir konu. Birkaç cm yükseltirsem daha rahat olur mu meral ediyorum..
Hepinize kolay gelsin.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Sinyalleri ve aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi planlıyorum. Gerekirse Hindistan'dan getirteceğim.

Aynaları değiştirmeyin, Hindistan'la filan uğraştığınıza değmez. Ayna genişletme-yükseltme aparatı aynalarla olan sorunu bitirecektir. http://www.motoplus.com.tr/urun/9966266340001/SW-AYNA-YUKSELTICI-SVL-00-505-10500-B

Sinyal düğmesini ve diğer elektrik düğmelerini, hatta kontağı motoru yıkadığınız/yıkattığınız zaman WD40'layın o dandiklik hissi de gidecektir.

Sinyal lambalarıyla uğraşmayın. LED sinyaller olduğu için küçük olsalar da bir hayli görünürler ve bence güzel görünüyorlar.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşlar duke 390 a hunger çamurlugun montajını yapmış bulunmaktayım 70 tl ye bajaj parçalarını temın ettım fakat saseye baglamak ve ortalamak için alümünyumdan ölçüsunu cıkartarak kendım parça yaptım resımde lastıgı tam ortmalamadıgı görülüyor fakat sonra sorunu çözdüm taş gibi oldu:)
bakalım yagmurda işe yaracak mı?

14233187_10209127116687983_5386508041365482454_n.jpg




14224755_10209127124288173_400585174124119558_n.jpg


14141527_10209127126768235_3653001843248185210_n.jpg
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
29psi-29psi tekli sürüş, 29psi-32psi artçılı sürüş için katalog değerler, ben de aynı şekilde uyguluyorum.
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Hani ne oldu Duke 390 değişiyordu intermod fuarında DUKE ların D sinden bile bahsedilmiyor.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
beyler benım duke 390 yaklasık 200 km de bir 50 gr cıvarında sogutma sıvısı eksıltıyor..
sizdede böyle bir sorun var mı?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Selamlar,
Forumun hem en yeni üyesiyim hem de(yine muhtemelen) en yeni KTM DUKE 390 sahibi. Ayrıca forumun en yaşlı (70'e yakın) üyesi de olabilirim!
Geçen hafta Ankara'da satın aldığım 390'nın km'si 700'ü gösteriyor. Karadeniz'e götürmeden 1000km bakımını burada yaptırmak istiyorum. Dolayısıyla son günlerde deli gibi Polatlı, Haymana, Bala, Kırıkkale, Çankırı vs. Ankara çevresinde tur üzerine tur atıyorum.
Son 30 yıllık motor geçmişim HONDA 700, SuzikiINTRUDER 800, Kawasaki VULCAN 1100. Yaklaşık 20 yıl aradan sonra eski becerileri sınamak için 4 ay önce küçük bir motor aldım: MONDIAL 100. Eski zevkin sürdüğünü keşfedince (ve bu motorla yamaçlarda kalınca) elden çıkarıp KTM 390 almaya karar verdim. Motoru Karadeniz yaylalarında gezmek için kullanacağımdan ağırlık-güç oranına çok önem verdim. Yani hem kuvvetli olacak hem de köy yollarında falan kayıp düştüğünde kaldırması zor olmayacaktı. KTM 390 DUKE 139 kg ağırlığı ve 42 beygir gücüyle bu iki kriteri yerine getirdi.
Henüz rodajı tamamlanmadığından 7000rpm'in üzerine çıkmadım. Bu halde bile rahatlıkla saatte ortalama 100km yapıyor. Canavar gibi ama kusursuz değil. En basiti sinyal ışıkları ve sinyal düğmesinin çok ilkel olması. Işıklar küçük, düğmesi affedersiniz bok gibi. Minder acayip rahatsız. Arka minder olarak uyduruk birşey koymuşlar. Halbuki tek minderle daha rahat yapabilirlerdi. Dizler fazla geriye büküldüğünden yarım saatten sonra insanın ayağına kramp giriyor. Ancak minder ve krampla ilgili sorun benim boyum ve kilomdan (1.80cm, 105kg)kaynaklanıyor olabilir..
Daha önce başkalarından duyduğum motor ısınması hiç sorun olmadı; uzun süre şehir trafiğinde kalmama rağmen. Aşırı titremeye de (vibrasyona)ben tanık olmadım.
Sinyalleri ve aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi planlıyorum. Gerekirse Hindistan'dan getirteceğim. Minder daha karmaşık bir konu. Birkaç cm yükseltirsem daha rahat olur mu meral ediyorum..
Hepinize kolay gelsin.


İyi günlerde kullanın, Ben ilk vitesli motosiklet kullanmayı Kawasaki VN1500 ile öğrenmiştim =)

Koltuk için maslak sanayide güzel işçiliği olan biryer var biraz araştırırsanız genelde memnun kalıyorlar. Ayaklar zamanla alışıyor, ben SS kasadan Duke geçtiğim için hiç rahatsız etmedi ama arada binen abim bu sorundan dolayı epey isyan etmişti. Titreşim beni de hiç rahatsız etmemişti.. Bence basit bir takıntıdan ibaret..

44 beygir, 35.3 Nm tork, full depo 150 Kg ağırlık, kaliteli lastik,zincir,amortisor vs ve sürüş elektronik yardımcı sistemleri ile benim için herzaman alternatifsiz bir model olarak kalacak gibi.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
143
arkadaşlar bu duke'lerde artçı konforu nasıl ? rc'ye göre daha iyidir muhtemelen ama yine de uzun yolda bel agrıtır mı .. kız arkadaşım artık rahat etsin istiyorum arkama bindiğinde. çünkü sırf konforsuzluk yüzünden yola çıkası gelmiyo.

bi de yine uzun yolda rüzgar yeme durumu nasıl. öne cam taktırınca rüzgar derdinden kurtulur muyuz.

son olarak arkaya çanta koyma imkanı nasıl. örneğin çadır + çanta koyabilme imkanımız var mıdır.
 
Katılım
7 Eki 2016
Mesajlar
6
arkadaşlar bu duke'lerde artçı konforu nasıl ? rc'ye göre daha iyidir muhtemelen ama yine de uzun yolda bel agrıtır mı .. kız arkadaşım artık rahat etsin istiyorum arkama bindiğinde. çünkü sırf konforsuzluk yüzünden yola çıkası gelmiyo.

bi de yine uzun yolda rüzgar yeme durumu nasıl. öne cam taktırınca rüzgar derdinden kurtulur muyuz.

son olarak arkaya çanta koyma imkanı nasıl. örneğin çadır + çanta koyabilme imkanımız var mıdır.

Kız arkadaşınızın haklılık payı var. Kendi kullandığım motoruma artçı olduğumda 10 dakika bile dayanamamıştım. O derece rahatsız.

KTM orijinal ön cam kullanıyorum. Bir nebze karın bölgesine gelen rüzgarı önlüyor. Dolayısıyla pek de işe yaradığı söylenemez. Ön cam taktırsanız bile rüzgar derdi hep olacak.

200 Duke'de topcase kullanmıştım. 390 Duke'e taktırmadım, çirkin göründüğünden. Seyahate çıktığımda depo üstü çanta, sırt çantası ve gerekirse sosis çanta kullanıyorum. Sosis çantayı strap ile motora bağlıyorum. İşimi görüyor.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
143
Kız arkadaşınızın haklılık payı var. Kendi kullandığım motoruma artçı olduğumda 10 dakika bile dayanamamıştım. O derece rahatsız.

KTM orijinal ön cam kullanıyorum. Bir nebze karın bölgesine gelen rüzgarı önlüyor. Dolayısıyla pek de işe yaradığı söylenemez. Ön cam taktırsanız bile rüzgar derdi hep olacak.

200 Duke'de topcase kullanmıştım. 390 Duke'e taktırmadım, çirkin göründüğünden. Seyahate çıktığımda depo üstü çanta, sırt çantası ve gerekirse sosis çanta kullanıyorum. Sosis çantayı strap ile motora bağlıyorum. İşimi görüyor.

sosis çantayı arkaya mı bağlıyosunuz, topcase için demir taktırıp oraya çanta ya da çadır bağlamak gibi bişey mi, depo üstü çanta çok küçük değil mi ? ben seyahatlerimde genellikle sırt çantasını önden takıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst