KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam çok sevmiştim bu canavarı ama yapıcak bişi yok bir iki daha koyup CB500F alıyorum sadece sele rahatlığı ve biraz daha büyük hacimli diye.

Neyse sağlık olsun teşekkürler bilgi için bir şey öğrenmiş oldum.

Mantıklı bence de. Tek kişi için küçük hacimli olmasına rağmen Duke 390 yüksek torku ve hafifliğiyle mutlu eder. Ama yükle ve uzun yolda CB500F çok daha iyi bir tercih bence de. Yalnız Honda'da ABS standart olmayabilir, mutlaka ABS'li versiyonu tavsiye ederim. Bir de genel olarak daha güvenilir ve problemsiz oluyor Honda'lar. Durunca hemen çalışmama gibi "normal" problemler de kolay kolay gelmez başınıza....
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Mantıklı bence de. Tek kişi için küçük hacimli olmasına rağmen Duke 390 yüksek torku ve hafifliğiyle mutlu eder. Ama yükle ve uzun yolda CB500F çok daha iyi bir tercih bence de. Yalnız Honda'da ABS standart olmayabilir, mutlaka ABS'li versiyonu tavsiye ederim. Bir de genel olarak daha güvenilir ve problemsiz oluyor Honda'lar. Durunca hemen çalışmama gibi "normal" problemler de kolay kolay gelmez başınıza....

her güzelin bi kusuru vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öyle... Honda herşeyiyle mükemmel olsa Honda kullanıyor olurdum ;) farklı amaçlar için farklı motorsikletler...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Herkese selam öncelikle :) Bugün İzmir Alsancak Oto KTM bayii'sinden KTM Duke 390 Siyah renk alarak bende aranıza katıldım :) Sıkı pazarlık sonrası anlaştık el sıkıştık. Satış sözleşmesi imzaladık. Kaporayıda verdim. Motor Salı günü gelecekmiş. Şansıma 2015 model değil 2016 model olarak geliyormuş. İlgilenen Tolga bey'in söylediğine göre yılın ilk 2016 KTM Duke 390'ı nı ben alıyormuşum. Ruhsatta Trafik tescil tarihi ile model yılı 2016 olcakmış. Bu sevindirici oldu benim için :)

2 aydır nerdeyse uyku uyuyamaz oldum. Sürekli uyanıp forum'a sahibinden'e bakıp bir değişiklik varmı acaba, youtube'dan inceleme videolarına sürekli bakmalar falan tüm uykumu kaçırıyordu. Yamaha bayii'sine gittim R25 ve MT25 için görüştüm, sonra Suziki İnazuma ya kaydı aklım, bi ara Kawa Z300 - Ninja 300 oldu fikrim. Ama en sonunda ilk gittiğim yere döndüm ve hep gönlümde olan KTM ile anlaştım :) 2 aydır büyük macera oldu benim için. Benim gibi yeni alacak ve sürekli araştırma içerisinde olan arkadaşlar için sürekli elimden geldiğince plaka işlemleri sigorta işlemleri herşeyi yaşadıkca buraya ayrıntılı aktarmaya çalışacağım.
2009 dan beri kullandığım Asya marka Maxi scooterim var. Yaklaşık 1 yıldır arızalı olduğu için yatıyor kullanmıyorum. Onun haricinde arkadaşların bir kaç defa vitesli motorunu kullanmıştım. Umarım alışmakta zorluk çekmem :)
Yazım biraz uzun oldu artık kusura bakmayın. Heyecanımdan mazur görün :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selam öncelikle :) Bugün İzmir Alsancak Oto KTM bayii'sinden KTM Duke 390 Siyah renk alarak bende aranıza katıldım :) Sıkı pazarlık sonrası anlaştık el sıkıştık. Satış sözleşmesi imzaladık. Kaporayıda verdim. Motor Salı günü gelecekmiş. Şansıma 2015 model değil 2016 model olarak geliyormuş. İlgilenen Tolga bey'in söylediğine göre yılın ilk 2016 KTM Duke 390'ı nı ben alıyormuşum. Ruhsatta Trafik tescil tarihi ile model yılı 2016 olcakmış. Bu sevindirici oldu benim için :)

2 aydır nerdeyse uyku uyuyamaz oldum. Sürekli uyanıp forum'a sahibinden'e bakıp bir değişiklik varmı acaba, youtube'dan inceleme videolarına sürekli bakmalar falan tüm uykumu kaçırıyordu. Yamaha bayii'sine gittim R25 ve MT25 için görüştüm, sonra Suziki İnazuma ya kaydı aklım, bi ara Kawa Z300 - Ninja 300 oldu fikrim. Ama en sonunda ilk gittiğim yere döndüm ve hep gönlümde olan KTM ile anlaştım :) 2 aydır büyük macera oldu benim için. Benim gibi yeni alacak ve sürekli araştırma içerisinde olan arkadaşlar için sürekli elimden geldiğince plaka işlemleri sigorta işlemleri herşeyi yaşadıkca buraya ayrıntılı aktarmaya çalışacağım.
2009 dan beri kullandığım Asya marka Maxi scooterim var. Yaklaşık 1 yıldır arızalı olduğu için yatıyor kullanmıyorum. Onun haricinde arkadaşların bir kaç defa vitesli motorunu kullanmıştım. Umarım alışmakta zorluk çekmem :)
Yazım biraz uzun oldu artık kusura bakmayın. Heyecanımdan mazur görün :)

hayırlı uğurlu olsun.olsun olmasınada vitesli tecrübeniz yokken böyle bir tork makinası almanız valla bilemedim.dikkatli çok dikkatli baya baya dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.koruma takozlarını direk taktırtın.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
hayırlı uğurlu olsun.olsun olmasınada vitesli tecrübeniz yokken böyle bir tork makinası almanız valla bilemedim.dikkatli çok dikkatli baya baya dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.koruma takozlarını direk taktırtın.
Teşekkür ederim düşüncen için. Tüm günüm araçta trafikte geçiyor. İş imkanlarım sağolsun. Ekipmanları kask eldiven ceket bot dizlik olarak full alıcam hafta içi. Koruma takozu hiç aklıma gelmemişti. Yarın bayii ile görüşeyim direk taksınlar :)
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
6
elin hassas değilse başlama 390'la. gerçi benim de ilk motorum; ama 1. viteste gaza çok ani tepkiler veriyo.

Arkadaşımın monster 696'sı var, bir kaç gündür onunla işe gidip geliyorum, ducatininkinden fazlaysa bilemiyorum ama denemeden elbette almamak lazım, başlangıç motoru olarak şu anda kafamda iki tane motor var zaten; nc 700 ve duke 390.

Başlangıç için duke 390 yanlış olabilir duke 250 olabilir.

Duke 250 abs'li 15 liraya buluyorum, bir iki model düşüğü duke 390 ikinci elini de 15 liraya yakın bulabiliyorum, içimden bir ses diyor ki; duke 250'liliği aldın, 1 seneyi geçmeden kullandın ve yetmedi üst modele taşımak istedin, aradan geçen zaman zarfında elden çıkar, tekrar al işine girme direk 390 ile sakince git gel sonrasında her şekilde işini görür diyor. :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşımın monster 696'sı var, bir kaç gündür onunla işe gidip geliyorum, ducatininkinden fazlaysa bilemiyorum ama denemeden elbette almamak lazım, başlangıç motoru olarak şu anda kafamda iki tane motor var zaten; nc 700 ve duke 390.



Duke 250 abs'li 15 liraya buluyorum, bir iki model düşüğü duke 390 ikinci elini de 15 liraya yakın bulabiliyorum, içimden bir ses diyor ki; duke 250'liliği aldın, 1 seneyi geçmeden kullandın ve yetmedi üst modele taşımak istedin, aradan geçen zaman zarfında elden çıkar, tekrar al işine girme direk 390 ile sakince git gel sonrasında her şekilde işini görür diyor. :)


250 ile 390 arasında FP olarak saçma bir fark var gerçekten.. 250 alınca muhtemelen dediğiniz gibi 1 yılda sıkılıp yükseltmek isteyeceksiniz aynı fikirdeyim. Tüm bunlara rağmen çok iyi frenlere sahip, dengesi ve virajı çok güzel olan 390 ı başlangıç için asla önermiyorum. Hayatta herşeyin bir bedeli var. Güvende olmanın,sağlığın da bedeli bir duke200 yada 250 alıp 1 yıl kullanıp satıp 390 alarak bir miktar para kaybetmek olabilir?

Geçenlerde 390 ile başlayan biri kaza yapmıştı, görünce çok üzüldüm..Son 2 ayda 2 arkadaşım daha Duke390 aldı..Saatlerce artısını eksisini konuştuktan sonra =) Herkese kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Buralar karışacak! :D

2017 KTM Duke 390

2017KTM-Duke-390.jpg


http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2017-ktm-390-duke-leak/
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Yeni nesil duke 690 gostergesine benzettim ben. Aynısı olacak gibi.

ön çamurluğu da siyah beyaz yapmışlar.

bu motoru şu anki haliyle kalıplı gösteren tek tarafı önden bakınca deponun ön kısımdaki sağ-soluçları; bu modelde onları traşlamışlar, hepten bisiklete döner bu.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Arkadaşlar motosikletimi yarın teslim alıyorum eğer bir aksilik çıkmazsa :) şimdilik ödenenler ;
Trafik + Plaka ücreti : 250tl
Bandrol : 121tl
Trafik Sigortası : ?? Yarın belli olacak.
Yaş : 26
İl : İzmir / 35 plaka
Üzerimde 2 otomobil var. Sigorta ve kaskolu. 2009 dan beri hiç bir aracımla kaza kaydım yok. Bakalım motosiklet için yapılacak sigortada ne çıkacak :)

Edit : İmla
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Arkadaşlar motosikletimi yarın teslim alıyorum eğer bir aksilik çıkmazsa :) şimdilik ödenenler ;
Trafik + Plaka ücreti : 250tl
Bandrol : 121tl
Trafik Sigortası : ?? Yarın belli olacak.
Yaş : 26
İl : İzmir / 35 plaka
Üzerimde 2 otomobil var. Sigorta ve kaskolu. 2009 dan beri hiç bir aracımla kaza kaydım yok. Bakalım motosiklet için yapılacak sigortada ne çıkacak :)

Edit : İmla

Hayırlı olsun. Kazasız binersiniz inşallah :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :) umarım birgün hep beraber bineriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst