KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
hayırlı olsun bu arada değerli arkadaşlar, çanta demiri almam gerekiyor. ne kadar tipsiz olursa olucak artık ihtiyaç haline geldi. 2 alternatifim var

http://www.motoruma.com/sw-motech-alu-rack-ktm-125200390-duke-arka-canta-tasiyici

http://www.giviturkiye.com/givi-sr7701-ktm-duke-125-200-390-11-15-arka-canta-tasiyici

çanta olarak kask hangisine sığarsa sh40 düşünüyorum. fikirleriniz benim için önemli, iyi forumlar. :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay

ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay

ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

Bu fiyata iyi motor ama o 47'lik çanta aerodinamiği alt üst etmiştir.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
hayırlı olsun bu arada değerli arkadaşlar, çanta demiri almam gerekiyor. ne kadar tipsiz olursa olucak artık ihtiyaç haline geldi. 2 alternatifim var

http://www.motoruma.com/sw-motech-alu-rack-ktm-125200390-duke-arka-canta-tasiyici

http://www.giviturkiye.com/givi-sr7701-ktm-duke-125-200-390-11-15-arka-canta-tasiyici

çanta olarak kask hangisine sığarsa sh40 düşünüyorum. fikirleriniz benim için önemli, iyi forumlar. :)

Bende çanta demiri ve çanta takılı.Demir givi olan bende.Fiyatı daha uygun.Ama gerçekten çok kaliteli.Sw motech de güzelmiş.Alınabilir.Ama çanta olarak sh 40 duke 390 a büyük gelir.Bende GIVI B33NML Arka Çanta Siyah var.Zaten Givi nin sitesinde de bu taşıma demirinin üzerinde bu çanta var.Boyut olarak hem motor hem de görüntü olarak ideal.Bir tam boy kask ve yanına ıvır zıvır alabiliyor.Kesinlikle bu çantayı öneririm.Ama bir de unutma çanta yüksek hızlarda çok etkiliyor.Özellikle 145 ten sonra rüzgarda motor bu yüzden kafa sallıyor.Çantalı maksimum hız 160 gördüm kafa salladığı için yavaşladım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay

ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

bence fena durmuyor. O fiyata 200 lük ler var.Ama kesinlikle o çanta olmamış.Benim motorum da satılık internette ilanda.ama tabii ki o paralara değil. linki https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-cikisli-2013-mod-hatasiz-ktm-390-duke-6000km-301257735/detay
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar power parts da duke için satılan çanta shad ın ktm için özel ürettiği sh48 bu arada, bende sh39 var , ne çok büyük, ne çok küçük, kask ve montu + yağmurluğu ve birkaç ufak şeyi daha alıyor. ÇAnta aldıktan sonra çok rahatladım, sırt çantası derdinden kurtuldum.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
51
2015 ile 2016 modeli arasındaki farklar nelerdir. 2016 hangi yeniliklerle geliyor.
Bilgisi olan var mı. Bende 2015 modeli almayı planlıyorum.
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Arkadaşlar power parts da duke için satılan çanta shad ın ktm için özel ürettiği sh48 bu arada, bende sh39 var , ne çok büyük, ne çok küçük, kask ve montu + yağmurluğu ve birkaç ufak şeyi daha alıyor. ÇAnta aldıktan sonra çok rahatladım, sırt çantası derdinden kurtuldum.

terekli kask var ben de icon variant sığmaz diye 40 düşünüyorum işin aslı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

a_shad5879.jpg


ingiltere'de yaşamak vardı.. :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.

Kaskımızı motordan indikten sonra neremize monte ediyoruz peki hocam ? Ya montu ? Bazen ihtiyaçlar yani fonksiyon estetiğin önüne geçer. Siz takmayın efendim motorunuza çanta, heybe değil mi ? Takanlara da lütfen bilgiçlik taslamayınız, herkesin kendi tercihidir, isterse dökme demir taktırır neyse. Teşekkürler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Kaskımızı motordan indikten sonra neremize monte ediyoruz peki hocam ? Ya montu ? Bazen ihtiyaçlar yani fonksiyon estetiğin önüne geçer. Siz takmayın efendim motorunuza çanta, heybe değil mi ? Takanlara da lütfen bilgiçlik taslamayınız, herkesin kendi tercihidir, isterse dökme demir taktırır neyse. Teşekkürler.

Niye bu kadar agresifleşiyorsunki?
Arka çanta+Depo üstü çanta takabilirsiniz pek tabiki.
Bu motora yan çanta takmak motorun şekline,tarzına,ruhuna aykırı.Şehirdışı/Ülke dışı turlarda başka bir motor seçeneği yoksa takılabilir tabiki anlarım.
Asıl sözüm çanta fetişistlerine aslında.Kısa turlara bile boş yan çantalarla gelmek egolarını tatmin ediyor olsa gerek :)
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Niye bu kadar agresifleşiyorsunki?
Arka çanta+Depo üstü çanta takabilirsiniz pek tabiki.
Bu motora yan çanta takmak motorun şekline,tarzına,ruhuna aykırı.Şehirdışı/Ülke dışı turlarda başka bir motor seçeneği yoksa takılabilir tabiki anlarım.
Asıl sözüm çanta fetişistlerine aslında.Kısa turlara bile boş yan çantalarla gelmek egolarını tatmin ediyor olsa gerek :)

RyuujinJakka nikli arkadaşımız sadece Shad Sh39 model çantayı göstermek için o fotoğrafı yüklemiş. nereden mi biliyorum ben de aynı marka çantayı araştırırken bu fotoğrafa rastlamıştım. Ama siz durumu anlamadan saydırmaya başlamışsınız ona tepki verdim sadece...
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Selam arkadaşlar günaydın :) Dün akşam üstü 17 sularında motorumu teslim almış bulunmaktayım. Israrlarım sonucu motorun tüm poşetlerini, ayaklıklara sıkıştırılmış kartonları kendim söktüm ve ilk marşı servisteki arkadaşın eşliğinde kendim bastım :) daha sonra evrak işleri tamamlanana kadar servisteki arkadaş özenle hazırlamış motorumu :) ilk vitesli motorum olması dolayısı ile ilk 8 10km zorluk çektim. Şuan 150km de motor :D Çok zevkli çok hırçın bir motor. Almayı düşünenler hiç düşünmesinler alsınlar, şiddetle tavsiye ederim. Rodaj dolayısı ile 6bin deviri hiç geçmedim. Eve doğru giderken ortalama 2,5-2,7lt/100km olarak görünüyordu ekrandan. Motoru teslim aldıktan hemen sonra 42 TL'ye fullendi deposu. Motorun hazırlanışı ve bir çok yerde fotoğrafını çektim. Vakit buldukça yükleyeceğim :) Yazım hatası olduysa heycanıma mazur görün :) keyifli sürüşler herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Bu arada arkadaşlar 2015 ve sonrasında Rosso 2 Lastik ile geliyor denilmiş ama bende Metzeller M5 var :sunny: Motor teknik bilgilerin bulunduğu kağıtta motorun 2016'nın 3. ayında üretilmiş olduğunu ve model yılı 2016 olarak gösteriyor. İyi mi kötü mü bu durum sizce ?
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.

Selam arkadaşlar günaydın :) Dün akşam üstü 17 sularında motorumu teslim almış bulunmaktayım. Israrlarım sonucu motorun tüm poşetlerini, ayaklıklara sıkıştırılmış kartonları kendim söktüm ve ilk marşı servisteki arkadaşın eşliğinde kendim bastım :) daha sonra evrak işleri tamamlanana kadar servisteki arkadaş özenle hazırlamış motorumu :) ilk vitesli motorum olması dolayısı ile ilk 8 10km zorluk çektim. Şuan 150km de motor :D Çok zevkli çok hırçın bir motor. Almayı düşünenler hiç düşünmesinler alsınlar, şiddetle tavsiye ederim. Rodaj dolayısı ile 6bin deviri hiç geçmedim. Eve doğru giderken ortalama 2,5-2,7lt/100km olarak görünüyordu ekrandan. Motoru teslim aldıktan hemen sonra 42 TL'ye fullendi deposu. Motorun hazırlanışı ve bir çok yerde fotoğrafını çektim. Vakit buldukça yükleyeceğim :) Yazım hatası olduysa heycanıma mazur görün :) keyifli sürüşler herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Bu arada arkadaşlar 2015 ve sonrasında Rosso 2 Lastik ile geliyor denilmiş ama bende Metzeller M5 var :sunny: Motor teknik bilgilerin bulunduğu kağıtta motorun 2016'nın 3. ayında üretilmiş olduğunu ve model yılı 2016 olarak gösteriyor. İyi mi kötü mü bu durum sizce ?

2016ların bir kısmı metzeller bir kısmı rosso 2 geliyormuş. metzeller dezavantajı geç ısınması kalın hamur olduğu için, ısındıktan sonra rossoyla pek farkı yokmuş daha uzun ömürlüymüş muşlu müşlü okuduklarımı aktardım :)


bu arada çanta fetişi değilim şuan motorda çantaya dair hiç birşey yok, sadece uzun yol yapacağım zaman üstte ki gibi olsa eşyaları mı rahat taşırım olay bundan ibaret. kredisi bitsin enduro alıp çantalarını ona taşıyacağım, açıklamam bu kadar umarım tatmin olmuşsundur. :) bu arada çanta ego bağlantısını anlamlandıramadım öyle bir etkisi mi varmış çantanın.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Evet arkadaşlar söylediğim gibi fotoğrafları ekleme vakti geldi :)


Burda usta motora aküyü takıp ilk marş için hazırlamak ile meşgul :) Sağolsun elinde iş varken satış danışmanına ısrarım sonucu daha evraklar tamamlanmadan ustaya elindeki işi bıraktırıp benim motorum ile ilgilenmesini istedi ve oda kırmadı :rendeer:
dbOjZQ.jpg




İlk marş vakti geldi. Heyecan ile ustanın anlatımına göre bastım marşa. İlk çalıştırış olduğundan biraz geç çalıştı hali ile çiğerlerine benzinin gitmesi 3 - 5 sn sürdü ve sonunda çalıştı :flower::queen::santa:
DJ7XJ1.jpg



Çıkar çıkmaz hemen ilerideki Shell'den depoyu fullüyorum :bounce: tamı tamına 42 TL ile. Ben 70 80 bekliyordum açıkcası :queen:
Pompacı arkadaş, sanki evden gelin çıkarıyormuşcasına yaptığı davranış ile birşeyler koparmaya çalıştı ama başaramadı tabiki :queen:
5VD9mA.jpg




Ve iş yerimin otoparkına geldimm, şöyle bir süzdüm, bu makine benim mi şimdi edası ile ilk sürüş ardından kısa bir şok şaşkınlık, tam 49 duygu aynı anda 1 kare de :queen:
AJ125Q.jpg




Bu da son olarak arkadan bir görüntü :)
0DEVmV.jpg



Umarım keyifle okursunuz. Yaşadığım heyecanı az da olsa sizlerle paylaşmak, benim gibi almayı düşünen arkadaşlara da vesile olmak istedim.
Sağlıcakla kalın :king:
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Güle güle kullanın motorunuzu ama montsuz kullanmayın, kan çıkacağına ter çıksın değil mi ? Her zaman ful ekipman...
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Güle güle kullanın motorunuzu ama montsuz kullanmayın, kan çıkacağına ter çıksın değil mi ? Her zaman ful ekipman...

Haklısınız. Motoru teslim alamam diye gitmiştim. Hatta yanımda kask eldivende yoktu. Arkadaş sağolsun motoru verebilceklerini öğrenince atladı getirdi :) teşekkür ederim bu arada
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
19
dostum benzin alırken motordan inmeye özen gösterelim. Alev alma ihtimali var, dikkatli olalım. Hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst