http://hizliresim.com/r93A41
Cuma gunu aldigim 390 la bende araniza katildim![]()
merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay
ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?
hayırlı olsun bu arada değerli arkadaşlar, çanta demiri almam gerekiyor. ne kadar tipsiz olursa olucak artık ihtiyaç haline geldi. 2 alternatifim var
http://www.motoruma.com/sw-motech-alu-rack-ktm-125200390-duke-arka-canta-tasiyici
http://www.giviturkiye.com/givi-sr7701-ktm-duke-125-200-390-11-15-arka-canta-tasiyici
çanta olarak kask hangisine sığarsa sh40 düşünüyorum. fikirleriniz benim için önemli, iyi forumlar.![]()
merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay
ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?
Arkadaşlar power parts da duke için satılan çanta shad ın ktm için özel ürettiği sh48 bu arada, bende sh39 var , ne çok büyük, ne çok küçük, kask ve montu + yağmurluğu ve birkaç ufak şeyi daha alıyor. ÇAnta aldıktan sonra çok rahatladım, sırt çantası derdinden kurtuldum.
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.
Kaskımızı motordan indikten sonra neremize monte ediyoruz peki hocam ? Ya montu ? Bazen ihtiyaçlar yani fonksiyon estetiğin önüne geçer. Siz takmayın efendim motorunuza çanta, heybe değil mi ? Takanlara da lütfen bilgiçlik taslamayınız, herkesin kendi tercihidir, isterse dökme demir taktırır neyse. Teşekkürler.
Niye bu kadar agresifleşiyorsunki?
Arka çanta+Depo üstü çanta takabilirsiniz pek tabiki.
Bu motora yan çanta takmak motorun şekline,tarzına,ruhuna aykırı.Şehirdışı/Ülke dışı turlarda başka bir motor seçeneği yoksa takılabilir tabiki anlarım.
Asıl sözüm çanta fetişistlerine aslında.Kısa turlara bile boş yan çantalarla gelmek egolarını tatmin ediyor olsa gerek![]()
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.
Selam arkadaşlar günaydınDün akşam üstü 17 sularında motorumu teslim almış bulunmaktayım. Israrlarım sonucu motorun tüm poşetlerini, ayaklıklara sıkıştırılmış kartonları kendim söktüm ve ilk marşı servisteki arkadaşın eşliğinde kendim bastım
daha sonra evrak işleri tamamlanana kadar servisteki arkadaş özenle hazırlamış motorumu
ilk vitesli motorum olması dolayısı ile ilk 8 10km zorluk çektim. Şuan 150km de motor
Çok zevkli çok hırçın bir motor. Almayı düşünenler hiç düşünmesinler alsınlar, şiddetle tavsiye ederim. Rodaj dolayısı ile 6bin deviri hiç geçmedim. Eve doğru giderken ortalama 2,5-2,7lt/100km olarak görünüyordu ekrandan. Motoru teslim aldıktan hemen sonra 42 TL'ye fullendi deposu. Motorun hazırlanışı ve bir çok yerde fotoğrafını çektim. Vakit buldukça yükleyeceğim
Yazım hatası olduysa heycanıma mazur görün
keyifli sürüşler herkese
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
Bu arada arkadaşlar 2015 ve sonrasında Rosso 2 Lastik ile geliyor denilmiş ama bende Metzeller M5 var :sunny: Motor teknik bilgilerin bulunduğu kağıtta motorun 2016'nın 3. ayında üretilmiş olduğunu ve model yılı 2016 olarak gösteriyor. İyi mi kötü mü bu durum sizce ?
Güle güle kullanın motorunuzu ama montsuz kullanmayın, kan çıkacağına ter çıksın değil mi ? Her zaman ful ekipman...