Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam çok sevmiştim bu canavarı ama yapıcak bişi yok bir iki daha koyup CB500F alıyorum sadece sele rahatlığı ve biraz daha büyük hacimli diye.
Neyse sağlık olsun teşekkürler bilgi için bir şey öğrenmiş oldum.
Mantıklı bence de. Tek kişi için küçük hacimli olmasına rağmen Duke 390 yüksek torku ve hafifliğiyle mutlu eder. Ama yükle ve uzun yolda CB500F çok daha iyi bir tercih bence de. Yalnız Honda'da ABS standart olmayabilir, mutlaka ABS'li versiyonu tavsiye ederim. Bir de genel olarak daha güvenilir ve problemsiz oluyor Honda'lar. Durunca hemen çalışmama gibi "normal" problemler de kolay kolay gelmez başınıza....