KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Beyler, koruma demirlerine merak saldım. Ancak görüyorum ki demirler yan yatmalarda depo kenarı plastik bölgeyi kurtarmıyor. Orası kırılacaksa her türlü kırılıyor. Yine de motoru korumak anlamında iyi olabilir. Sizlerden kullananlar orjinal mi kullanıyorsunuz yoksa ustaların yaptıklarından mı? Fotoğraf ve düşüncelerinizi yazar mısınız?

Bir de saçma olabilir ama bir tamirci "koruma demiri yaptırma, düşünce ayağın takılabilir" dedi. Bunu ilk kez duyuyorum. Halbuki ben ayağım altta kalmaz daha iyi olur diye düşünüyordum. Sizce de böyle midir durum?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Beyler, koruma demirlerine merak saldım. Ancak görüyorum ki demirler yan yatmalarda depo kenarı plastik bölgeyi kurtarmıyor. Orası kırılacaksa her türlü kırılıyor. Yine de motoru korumak anlamında iyi olabilir. Sizlerden kullananlar orjinal mi kullanıyorsunuz yoksa ustaların yaptıklarından mı? Fotoğraf ve düşüncelerinizi yazar mısınız?

Bir de saçma olabilir ama bir tamirci "koruma demiri yaptırma, düşünce ayağın takılabilir" dedi. Bunu ilk kez duyuyorum. Halbuki ben ayağım altta kalmaz daha iyi olur diye düşünüyordum. Sizce de böyle midir durum?

Orjinal koruma demiri kullaniyorum tek islevi motor blogunu korumak. Baska bir ise yaramiyo. Ayagin takilabilir ne demek anlamadim nasil takilcak ki her gun dusmuyo motor sonucta dustugunde de dikkatli kaldirirsiniz olur biter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

egzoz videosunuda bi gün yarın eklıcem arkadaşlar müsait olamadım

http://i.hizliresim.com/vEZ60R.jpg

Hocam masallah diyelim zevk meselesi sticker vs yakisiyo bence zaten de aynalari cikartmak neden? Motor yakisikli guzel duruyo evet ama sirf bu yuzden aynalardan vazgecilmemi bence...
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Orjinal koruma demiri kullaniyorum tek islevi motor blogunu korumak. Baska bir ise yaramiyo. Ayagin takilabilir ne demek anlamadim nasil takilcak ki her gun dusmuyo motor sonucta dustugunde de dikkatli kaldirirsiniz olur biter.


Kaza anında ayağın koruma demiri ile motor bloğu arasına girebilir dedi (KTM servislerinden birisi hatta hangisi olduğunu söylemeyeyim).

Tabii, kaza çeşidine göre ihtimali var gibi geldi bu durumun ama ilk kez duyunca şaşırmıştım.
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
7
arkadaşlar yaklaşık 1 aydır duke 200 arıyorum fakat bulamadım (istediğim fiyat ve durumda) dün bir arkadaşım yamaha mt 125 tavsiye etti , aklıma yatar gibi de oldu biraz . kullanan oldu mu fikir verebilir misiniz?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
arkadaşlar yaklaşık 1 aydır duke 200 arıyorum fakat bulamadım (istediğim fiyat ve durumda) dün bir arkadaşım yamaha mt 125 tavsiye etti , aklıma yatar gibi de oldu biraz . kullanan oldu mu fikir verebilir misiniz?

mt125 ile duke 200 kıyaslamam bile. duke125 ile kıyaslıcaksak o zaman ayrı. ama duke 200 mt125 den cok farklı cok daha üstün bir motor.

valla ben sattım benımkını satmasaydım buyur gel bak derdım :) gerçi ben elimdeki 4 motoruda sattım şuan :((((( neyse 1 aya geliyor yenisi... ama bu sefer duke değil malesef...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
mt125 ile duke 200 kıyaslamam bile. duke125 ile kıyaslıcaksak o zaman ayrı. ama duke 200 mt125 den cok farklı cok daha üstün bir motor.

valla ben sattım benımkını satmasaydım buyur gel bak derdım :) gerçi ben elimdeki 4 motoruda sattım şuan :((((( neyse 1 aya geliyor yenisi... ama bu sefer duke değil malesef...

Dostum sen nerelerdesin? :) duke390 basliginda goremedim seni ozletme kendini :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Dostum sen nerelerdesin? :) duke390 basliginda goremedim seni ozletme kendini :)

çok uzun süredir girmiyordum ya. iş güç uğraşıyordum... bide sattım benim bütün motorları maddi durumdan dolayı :( hatta bu aralar benim sucu motorum suzuki an125 hk ile idare ediyorum :) bu arada efsane motor bence sınıfında :D o yüzden kararımı mt07 üzerinden kullandım 1 aya onu alıyorum hem güçlü hem naked hem kullanışlı hemde ucuz. topladım durumları Allah'tan. 1 sene binerim buna artık ondan sonra garaja çekerim yine ktm leri gibime geliyor :D
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
çok uzun süredir girmiyordum ya. iş güç uğraşıyordum... bide sattım benim bütün motorları maddi durumdan dolayı :( hatta bu aralar benim sucu motorum suzuki an125 hk ile idare ediyorum :) bu arada efsane motor bence sınıfında :D o yüzden kararımı mt07 üzerinden kullandım 1 aya onu alıyorum hem güçlü hem naked hem kullanışlı hemde ucuz. topladım durumları Allah'tan. 1 sene binerim buna artık ondan sonra garaja çekerim yine ktm leri gibime geliyor :D

Hayırlı olsun, mt7 de guzel makina. Yamaha alicam diye Boş birakma buralari :)
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
yağ olarak ne önerirsiniz arkadaşlar 1000km bakımında? 10w40 4t olacak sanırım, birde yağ filtresini nerden temin edebiliriz internette 15$ gibi uçuk fiyatlar var normal midir? hangi marka olduğunun bir önemi var mıdır?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
yağ olarak ne önerirsiniz arkadaşlar 1000km bakımında? 10w40 4t olacak sanırım, birde yağ filtresini nerden temin edebiliriz internette 15$ gibi uçuk fiyatlar var normal midir? hangi marka olduğunun bir önemi var mıdır?

Castrol 10-40. Yağ filtresi 25 TL Spormoto da.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
yağ olarak ne önerirsiniz arkadaşlar 1000km bakımında? 10w40 4t olacak sanırım, birde yağ filtresini nerden temin edebiliriz internette 15$ gibi uçuk fiyatlar var normal midir? hangi marka olduğunun bir önemi var mıdır?

Yağ olarak Castrol Power 1 Racing 10w-50 önerim, y.filtre olarak ta orjinalinden şaşma derim...Ben orj. y. filtresini Enduromarketten 60tl'ye 3 adet aldım (kodu:Mtx-655 idi yanılmıyorsam)...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

KTM duke kullanıcıları; ön-çatal koruma elimde var 2 adet,isteyen olursa uygun fiyattan verebilirim(ebay'dan almıştım 2 takım),...125,200 ve 390 uyumludur...siyah renk-malzeme delrin.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Arkadaşlar sizce Duke orjinal koruma demirleri motor dışında yan yatma durumunda ayak ve bacağımızı da korur mu? Buna yetecek bir genişlikte mi? Koruma demiri olan arkadaşlardan düşüncelerini duyabilir miyim?
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
3
Arkaşlar bende bu yaz KTM Duke 200 almayı planlıyorum param sıfırına yetmediği için büyük ihtimalle 2. el alıcam merak ettiğim 2012 model duke ile 2015 arasında çok büyük bir fark var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Arkadaşlar sizce Duke orjinal koruma demirleri motor dışında yan yatma durumunda ayak ve bacağımızı da korur mu? Buna yetecek bir genişlikte mi? Koruma demiri olan arkadaşlardan düşüncelerini duyabilir miyim?

koruma demiri seni değil motoru korumak için dir düşersen zaten motordan ayrılman gerekiyo ona yapışık kalıpta kendine fazladan zarar vermemen gerekiyo (inşallah böyle bişey hiç gelmez başına)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

Arkaşlar bende bu yaz KTM Duke 200 almayı planlıyorum param sıfırına yetmediği için büyük ihtimalle 2. el alıcam merak ettiğim 2012 model duke ile 2015 arasında çok büyük bir fark var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.

hiç bi fark yok sahibi dışında görüntü ve teknik özellikler aynı ama umarım önceki sahibi iyi bakmıştır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst