KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Arkadaşlar, amortisör ayarı konusunda iki sorum olacak. 115 kilo olduğumdan biraz sertleştirmem gerekecek. Klavuzda normal load 3 click, full load 6 click diye yazıyor. Hadi beni de bir nevi 2 in 1 olarak sayarsan 4-5 click olması lazım herhalde. Ama motorun ayar yerine baktığım zaman bir sürü click var.

Şimdi, benim için süspansiyon ayarı nasıl olmalı? Anlatabilecek olan var mı?

Bir ikincisi de, alet çantasından süspansiyon ayarı yapmaya yarayan yarım daire şeklinde bir alet çıkması gerekiyormuş. Bu bende çıkmadı. Sizde durum nedir?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşlar, amortisör ayarı konusunda iki sorum olacak. 115 kilo olduğumdan biraz sertleştirmem gerekecek. Klavuzda normal load 3 click, full load 6 click diye yazıyor. Hadi beni de bir nevi 2 in 1 olarak sayarsan 4-5 click olması lazım herhalde. Ama motorun ayar yerine baktığım zaman bir sürü click var.

Şimdi, benim için süspansiyon ayarı nasıl olmalı? Anlatabilecek olan var mı?

Bir ikincisi de, alet çantasından süspansiyon ayarı yapmaya yarayan yarım daire şeklinde bir alet çıkması gerekiyormuş. Bu bende çıkmadı. Sizde durum nedir?


Benim motorda beşik gibi sallana sallana gidiyodum, o kadar rahattı ki sanki makam arabası =) Sonra arkadaşım uyardı,artçım varken arka amortisor sona gelmiş dedi.. Bende 4 tık sertleştirdim.. Başlarda çok rahatsız etti ama alıştım.. Ben zaten 80 kiloyum, artçımda 60 lı kilolarda, sıkıntı büyük =) Adamlar duke ü hafif üretmek için bi tarafını yırtmış ama biz eşşek yükler gibi yüklüyoruz.. Duke kullanan adamın sevgilisi 45 kilo olcak arkadaş :)
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NWXyHaC.jpg

1ncyOhv.jpg

ztuo5vI.jpg

DYm9JFb.jpg
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Beyler duke 200'e doydum 1.5 2 ay süresinde MT 07 geçmek istiyorum. şimdi motoru satıcam egzozuyla beraber tiger.

1500 km'de. ortalama kaça gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

abs li arkadaşlar bu arada
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Beyler duke 200'e doydum 1.5 2 ay süresinde MT 07 geçmek istiyorum. şimdi motoru satıcam egzozuyla beraber tiger.

1500 km'de. ortalama kaça gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

abs li arkadaşlar bu arada

2014 model ise 12.000 TL bence. Çok erken doymuşsunuz ama. 1500 km dediğin nedir ki?
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler duke 200'e doydum 1.5 2 ay süresinde MT 07 geçmek istiyorum. şimdi motoru satıcam egzozuyla beraber tiger.

1500 km'de. ortalama kaça gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

abs li arkadaşlar bu arada

15000 olmasın o cgkn :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

Bu motora hastayım çok güzel olmuş, sanki bi egzoz ile tamamlansa daha güzel olur gibi =) Bu arada ön lastik ile arka lastiğin yönü mü farklı bana mı öyle geldi?

Tesekkurler ustad.Sizin motorda cok yakısıklı.Duke un orjinal egzos tasarımına hasta oldugum icin sanırım ellemeyecegim o kısmı.Evet lastiklerin yonu farklı,takılırken kontrol ettim ozellikle bu sekilde yapılmıs.Lastiklerin uzerinde lastigin donmesi gereken yone dogru bir ok ibaresi var.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
2014 model ise 12.000 TL bence. Çok erken doymuşsunuz ama. 1500 km dediğin nedir ki?

hevesti valla kardeşim benim ki arabamda var ondan:) erken galiba. hani km cok geçmeden fazla zarar etmeden satayım dıyorum veya yaz sonuna?

kıuz gelicek malum alanyadan istanbula götürücem kullanılmaz. hani fazla zarar etmeden satayım para dursun üzerine seneye mt 07 alırım dedım bilemedm

1.500'km de şuan @ucha dostum.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Direk MT 07'ye geçme bence hocam. Sen bilirsin tabii, ama bir sezon daha Duke ile tecrübe kazansan daha iyi olur. Kaybedip kaybedecğini zaten çoktan kaybettin. Bu saatten sonra 1 yıl daha da kullansan 500-1000 TL arasında silersin en fazla.

İlla çok sıkılıp da değiştireceksen R25'e geç bence.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Ktm Duke 200 den 600cc ve uzerine geçmeden önce özellikle ktm kullanıcıları 390 dukeninde tadına bakmalı bence. Ben kesinlikle öyle yapacam. Sonuç olarak hepsi ayrı bir tecrübedir.
Ben 390 duke hiç sürmedim. Çok merak ediyorum.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
Arkadaşlar bu arka çamurluk olayını nasıl aştınız.Yağmurlu Havalarda çamur sırtımıza kadar geliyor.Forumu inceledim fakat çözüm göremedim.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Direk MT 07'ye geçme bence hocam. Sen bilirsin tabii, ama bir sezon daha Duke ile tecrübe kazansan daha iyi olur. Kaybedip kaybedecğini zaten çoktan kaybettin. Bu saatten sonra 1 yıl daha da kullansan 500-1000 TL arasında silersin en fazla.

İlla çok sıkılıp da değiştireceksen R25'e geç bence.


anladım kardesim cogu arkadaşda satma dıyor. kışın bile yatsa km yapmaz fazla zarar etmezsin dedi. öyle yaparım sanırım.

MT 07 ise cok begenıyorum. 1 kere sürdüm alet bambaşka bi 4 degil 2 silindir oldugundan daha az yakıyor. naked'ın babası gibi :)
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
19
duke 250 gelmiş stoklarda diye ilanlar var sahibinden'de var mı gidip inceleyen ?
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
76
Motosikleti
Moto Guzzi Mandello Aviazione Navale 2023
Arkadaşlar merhaba...
Elim ayında aldığım ilk motorumla 2.300 km civarında yol yaptım. Haftaiçi mümkün olmadığı için cumartesi-pazar işe gidip gelirken ve gezi amaçlı kullanıyorum. Son bir kaç haftadır günde 200 km üzerinde yol yapmaya başladım. 85 kg, 178 cm fiziksel özelliklerim. Şehirler arası veya asfalt köy yollarında sürüş yapıyorum.
Sorunum ve sorum şu. Bu son haftalarda bel ağrısı çekiyorum. Şu anda oturduğum yerde bile belim ağrıyor. Bir kaç hafta öncesine kadar herhangibir şikayetim yoktu. Virajlı yollarda öne eğik sürmeyi tercih ediyorum. Bozuk köy yollarında ise bacaklarımla iyi sıkıştırıp, çukur görünce hafif yukarı kalkmayı tercih ediyorum. Tedbirsiz düştüğüm çukur sayısı 3-5 tanedir.
Bu sürüşlerin bazılarını da full body armor ile yaptım.
Gaziantep servisinde Murat Usta arka amortisörü yumuşatmayı çok uygun bulmadı.
Sizler ne tavsiye edersiniz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
@Fure61 oncelikle gecmis olsun hocam,
depoyu dizlerinizle yeterince siki tutmuyorsaniz ve agirligi sirtiniza veriyorsaniz bu yuzden olabilir. Bir de ayaktayken totoyu carptirmamaya dikkat edin o yuzden de olabilir.
Eger cok ciddi agri olursa doktora gostermekte fayda var...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar bu arka çamurluk olayını nasıl aştınız.Yağmurlu Havalarda çamur sırtımıza kadar geliyor.Forumu inceledim fakat çözüm göremedim.

E-Bay'dan uzun Hugger alacaksın (Pyramid marka-İngiliz malı)...:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

duke 250 gelmiş stoklarda diye ilanlar var sahibinden'de var mı gidip inceleyen ?

ABS'li 250 Duke 15.900, BerkÇiğdem kardeşin dediği 17.250 fiyat maalesef tutmadı...(Spormoto şaka yapmıştır kendisine)....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst