- Katılım
- 12 May 2015
- Mesajlar
- 256
Arkadaşlar, amortisör ayarı konusunda iki sorum olacak. 115 kilo olduğumdan biraz sertleştirmem gerekecek. Klavuzda normal load 3 click, full load 6 click diye yazıyor. Hadi beni de bir nevi 2 in 1 olarak sayarsan 4-5 click olması lazım herhalde. Ama motorun ayar yerine baktığım zaman bir sürü click var.
Şimdi, benim için süspansiyon ayarı nasıl olmalı? Anlatabilecek olan var mı?
Bir ikincisi de, alet çantasından süspansiyon ayarı yapmaya yarayan yarım daire şeklinde bir alet çıkması gerekiyormuş. Bu bende çıkmadı. Sizde durum nedir?
Şimdi, benim için süspansiyon ayarı nasıl olmalı? Anlatabilecek olan var mı?
Bir ikincisi de, alet çantasından süspansiyon ayarı yapmaya yarayan yarım daire şeklinde bir alet çıkması gerekiyormuş. Bu bende çıkmadı. Sizde durum nedir?
