KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Merhaba arkadaşlar,

Yeni bir sürücü olmaya adayım. Uzun yılardır korkuma yenilip cesaret edemiyordum, bu sene ne olduysa tutku korkuyu yendi :)

İsmim Murat. 29 yaşındayım. 20 senedir kayak yaparım ki motora beni en çok özendiren şeylerden biridir kayak. Eskiden çok bisiklet sürmüşlüğüm ve hayatımda günlük olarak kullanmışlığım vardır (Tabii ki Erzurum'da yaşarken, İstanbul'da olmuyor). Saatçilik ve fotoğrafçılık diğer hobilerimdir.

Forum ortamlarını çok severim. Forum buluşmalarına katılmak en büyük arzum. Buradaki 184 sayfanın tamamını bir aydır okuyorum ve tamamladım. :)


Motoru aldım: 2013 KTM Duke 200 ABS (9500 km'de, trafiğe çıkışı tam 1 senesi dolmak üzere)
Ekipmanları da aldım: AGV K4 Evo, Daniese Deri Mont, Daniese Uzun Bot, Yamaha kevlar korumalı kot pantolon
Eğitim almaya başladım: GİS Akademi'den temel sürüş eğitimini aldım, beceri geliştirmeye başladım, hakimiyet ve yol eğitimlerini de Haziran'da tamamlamayı düşünüyorum. Sonrasında Art Moto'dan bir eğitim daha almak istiyorum.
Ehliyet yok henüz, Haziran'da alacağım inşallah, motorla trafiğe çıkmıyorum elbette.

Hepinize selam eder, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
stok lastiklerle viraj tecrübelerinizi paylaşır mısınız arkadaşlar? nerdeyse 2 cmlik kullanılmamış lastik kısımları var benim motorumda, çok fazla yatırmaya çalışmıyorum, güvenli olarak hiç kaymadan ne kadar yatırabildiniz duke 200'ü?
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
stok lastiklerle viraj tecrübelerinizi paylaşır mısınız arkadaşlar? nerdeyse 2 cmlik kullanılmamış lastik kısımları var benim motorumda, çok fazla yatırmaya çalışmıyorum, güvenli olarak hiç kaymadan ne kadar yatırabildiniz duke 200'ü?

Stock lastigin sifiri bile intihar . bende var suan 1100 km deyim. Seninki bide asinmis aman ha aman diyim. Ben virajlara 30 km ile ve yatmadan giriyorum
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
stok lastiklerle viraj tecrübelerinizi paylaşır mısınız arkadaşlar? nerdeyse 2 cmlik kullanılmamış lastik kısımları var benim motorumda, çok fazla yatırmaya çalışmıyorum, güvenli olarak hiç kaymadan ne kadar yatırabildiniz duke 200'ü?

Ben gün içerisinde sürekli kendimi test ediyorum. Özellikle tecrübeli bir abimin lastik kenarlarından ''sol virajın zayıf'' demesiyle biraz daha sola dönüşlere dikkat etmeye başladım. Stok lastiklerin 1-2 kere kayma yapması dışında çok ciddi bir problemle karşılaşmadım. Direksiyon kontrolü ve bacak hizası belirleyici, daha dikkatli olmaya çalışıyorum. Dediğim gibi sol virajlarda 1-2 kayma dışında pek problem yaşamadım stok lastiklerle. Ancak söylemem lazım, benim tecrübesizliğim de olabilir elbette ama asfalt zeminde yol tutuş daha kötü sanırım.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
44
N11'de Üçerler Motor Duke 200 için kampanya yapmış 12500'e satıyor, ne düşünüyorsunuz alınır mı böyle internet üzerinden ?
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
üçerler motor güvenilirdir, bende bu yıl motorumu ordan almıştım, istediğiniz şehire de kargolarlar uygun bi fiyatla
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Tiger egzoz aldım geldi sonunda test ettim hemen. o ilk motor calıstırken cıkan sese şaşırıdm hayran oldum :D o papapapapapa cok tok bi sesi var harbiden bu kadar beklemıyordum 600 lük gibi resmen.

tereddütü olan felan varsa hiç düşünmeden direkt alsın egzoz zaten güzel duruyor. öyle bi ses cıkıyor ki 600lük gibi buı kadar net. dönen bi daha bakıyor. iyikide almısım diyorum. aynalarıda söktüğümde tam bi canavar oldu makina :)
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Tiger egzoz aldım geldi sonunda test ettim hemen. o ilk motor calıstırken cıkan sese şaşırıdm hayran oldum :D o papapapapapa cok tok bi sesi var harbiden bu kadar beklemıyordum 600 lük gibi resmen.

tereddütü olan felan varsa hiç düşünmeden direkt alsın egzoz zaten güzel duruyor. öyle bi ses cıkıyor ki 600lük gibi buı kadar net. dönen bi daha bakıyor. iyikide almısım diyorum. aynalarıda söktüğümde tam bi canavar oldu makina :)

Sadece tüp mü yoksa ara boru dahil mi 600tl?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
R25 hakkında bişeyler yazdım yukarda ne düşünüyorsun?
Kullanmadim ama ustune oturdum ve yakindan inceledim. Malzeme kalitesi ayni, selesi daha rahat ama pozisyon biraz daha yatik (SS normaldir.). Benden ziyade youtube'de barkin abi disinda inceleyenler var hickimse baslangic olarak onermiyo. Onlari dinleyip sonuca varmaniz daha iyi olur ancak bu olayin bir de butce kismi var. Duke alip ekipmana daha cok para ayirabilirsiniz.

@basto hos geldin hocam aramiza hayirli olsun allah kazasiz belasiz surmeyi nasip etsin insallah. Istanbulda iseniz neden honda yerine Art'a gittiginizi merak ettim dogrusu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------

Stock lastiklerle saglamindan bir kere kaydim yagmurlu havada (benim hatam) bunun disinda bi kere kuru ama ustu tozlu kalitesiz asfaltta bir kere kaydi. Onun disinda cok kaymadim yuksek suratle ani yatirmalarimda bile. Bence o kadar da kalitesiz degiller (daha iyisini kullanmadim hic) yazi cikartabilirler bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

Tiger egzoz aldım geldi sonunda test ettim hemen. o ilk motor calıstırken cıkan sese şaşırıdm hayran oldum :D o papapapapapa cok tok bi sesi var harbiden bu kadar beklemıyordum 600 lük gibi resmen.

tereddütü olan felan varsa hiç düşünmeden direkt alsın egzoz zaten güzel duruyor. öyle bi ses cıkıyor ki 600lük gibi buı kadar net. dönen bi daha bakıyor. iyikide almısım diyorum. aynalarıda söktüğümde tam bi canavar oldu makina :)

Hocam hayirli olsun gule gule kullanin video da koyabilirseniz cok sevinirim biz de duyalim hayvanin sesini :D
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
@basto hos geldin hocam aramiza hayirli olsun allah kazasiz belasiz surmeyi nasip etsin insallah. Istanbulda iseniz neden honda yerine Art'a gittiginizi merak ettim dogrusu...

Teşekkür ederim. Art'a henüz gitmedim. Honda düşündüm ama Honda'ya gitmek zor iş. Çünkü:

1- Eğitimler 2 gün ve hafta içi genelde. Haftasonu GS 1 ve GS 2 çok az yapıyorlar.
2- Nisan'da araştırmaya başladım 1 Haziran'a kadar dolu.
3- Mayıs sonu için 8 kişilik eğitimde beni 13.yedek olarak yazdılar.
4- Mayıs 15'te gece yarısı uyumadan açılan yeni eğitimlere rezervasyon yaptırmam gerek ki Haziran boş geçmesin. Ee ben de zaten nasipse Haziran ilk hafta ehliyeti alacağım. Ben Honda'dan eğitim alıcam, onun pratiğini yapıcam derken yaz biter.

GİS'ten aldım ilk eğitimi. Adamlar her haftasonu 2 gruba eğitim yapıyorlar. Şansıma iptal eden birinin yerine aradığımın ertesi günü eğitime gidebildim. Bu hafta da kendi motorumla onların pistinde beceri geliştirme sürüşü yapacağım. Ay sonunda hakimiyet ve Haziran'da yol eğitimleri aldıktan sonra Haziran ortası sürüşe hazır hale gelirim. Honda'yı bekleseydim yok Ramazan yok bayram yok tatil derken Ağustos'a sarkacaktı.

Sonra, yola çıktıktan sonra Art'tan eğitim almak istiyorum (mümkünse bizzat Uğur Ertekin'den). Onun da hem milyon tane videosu, hem de arkadaş önerisi sebebiyle düşündüm. Oradaki amacım da ileri sürüş, planlama, öngörme vs yeteneklerini geliştirebilmek. Tabii başka önerileriniz olursa ona da açığım.
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
ktm duke 200 motorumu sattım arkadaşlar belki ilanda görmüşsünüzdür full+full diye alanyada ilan vardı.
dün itibarı ile r25 aldım 116 km yol yaptım durmadan virajları ve hızlanması harika. 14000 devir çeviriyor olmasıda dukeden sonra beni baya bi etkiledi. dukede sürekli vites değiştiriyordum bunda uzayıp gidiyorum hiç vites atmayacakmış gibi sanki gözüm devire gdiyor sürekli kaça geldi diye:). 7000 devire kadar gaz tepkisi çok yumşak yeni başlayan adama sıkıntı çıkarmaz. titreşim yok. konforu duke den kat ve kat iyi koltuk kaymayan deriden yapılmış öne doğru kaykılma olmuyor. hızıda beni tatmin etti bir kez hız denemesi yaptım ve 180 gördüm. dahada giderdi zorlamadım.
ilk izlenimlerim bunlar merak eden arkadaşlar için. iki motorda çok ayrı dünyalar. bence tamamen tarza göre hareket etmeli.

fiyatlara gelince duke 200 ü 11200 e sattım. r25 i 13500 e aldım. duke 2012 modeldi 9000 km de hatasız ve full+full
116139-albums3404-picture12758.jpg
r25 2014 model 2015 çıkışlı 1.900 km de hatasız
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
GİS'ten aldım ilk eğitimi. Adamlar her haftasonu 2 gruba eğitim yapıyorlar. Şansıma iptal eden birinin yerine aradığımın ertesi günü eğitime gidebildim. Bu hafta da kendi motorumla onların pistinde beceri geliştirme sürüşü yapacağım. Ay sonunda hakimiyet ve Haziran'da yol eğitimleri aldıktan sonra Haziran ortası sürüşe hazır hale gelirim. Honda'yı bekleseydim yok Ramazan yok bayram yok tatil derken Ağustos'a sarkacaktı.

Sonra, yola çıktıktan sonra Art'tan eğitim almak istiyorum (mümkünse bizzat Uğur Ertekin'den). Onun da hem milyon tane videosu, hem de arkadaş önerisi sebebiyle düşündüm. Oradaki amacım da ileri sürüş, planlama, öngörme vs yeteneklerini geliştirebilmek. Tabii başka önerileriniz olursa ona da açığım.

Uğur Ertekin ve başka eğitmenlerden bir kaç defa yol eğitimi aldım. Şöyle bir öneride bulunabilirim. GiS'ten yol eğitiminizi aldıktan sonra Uğur Hoca'dan yol eğitimi almak için çok acele etmeyin. İLk aldığınız yol eğitiminde bazı hataları düzeltmeniz istenecek. Bunları düzeltmek ise öyle hemen bir kaç saat içinde olacak iş değil. DOlayısıyla bunu ödev belleyip o eksiklikleri gidermek için pratik yapmanız gerekecek. İlk yol eğitiminizde düzeltmeniz önerilen şeyleri pratik edin. Düzelttiğinizi düşündüğünüz zaman ART'ın kapısını çalıp onlardan yol eğitimi isteyin. Arada gelişme ve pratik olmadan alacağınız iki yol eğitimi para ve zaman israfı olacaktır. Ancak bazı noktaları düzeltmiş olduğunuz zaman ikinci yol eğitimini alırsanız artık size geliştirmeniz gereken yeni noktalara işaret edip farklı ödevler verebilirler. Böylece sürüşünüz daha rafine hale gelir. Ödediğiniz paranın karşılığını daha verimli almış olursunuz.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Uğur Ertekin ve başka eğitmenlerden bir kaç defa yol eğitimi aldım. Şöyle bir öneride bulunabilirim. GiS'ten yol eğitiminizi aldıktan sonra Uğur Hoca'dan yol eğitimi almak için çok acele etmeyin. İLk aldığınız yol eğitiminde bazı hataları düzeltmeniz istenecek. Bunları düzeltmek ise öyle hemen bir kaç saat içinde olacak iş değil. DOlayısıyla bunu ödev belleyip o eksiklikleri gidermek için pratik yapmanız gerekecek. İlk yol eğitiminizde düzeltmeniz önerilen şeyleri pratik edin. Düzelttiğinizi düşündüğünüz zaman ART'ın kapısını çalıp onlardan yol eğitimi isteyin. Arada gelişme ve pratik olmadan alacağınız iki yol eğitimi para ve zaman israfı olacaktır. Ancak bazı noktaları düzeltmiş olduğunuz zaman ikinci yol eğitimini alırsanız artık size geliştirmeniz gereken yeni noktalara işaret edip farklı ödevler verebilirler. Böylece sürüşünüz daha rafine hale gelir. Ödediğiniz paranın karşılığını daha verimli almış olursunuz.

Üstad aynen o yazdığınız şekilde ikinci eğitimi en az 2000 km yol yaptıktan sonra alacağım. Teşekkür ederim yorumunuz için.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ara boruda dahil 620 idi

Resim ekleme şansın var mı? Bende egzoz düşünüyorum ama duke200 ile duke390 ın boru çapları farklıymış. Sanırım Tiger da 390a için egzoz yok. Yurt dışından arıyorum ama 600tl ye olursa TR den de alırım. Birde yukarıdaki handsome_07 ün sattığı motordaki gibi ara boru üzerinde bom var mı? yoksa direk dümdüz mü ara boru?
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
bu hafta toplam fethiye-afyon gidip geldim arada afyonun bir kaç ilçesinede uğradım. tekrar kapının önüne geldiğimde yaptıgım yol tam 890 km idi. depo sıfırdı fethiyeden çıkarken. ve toplamda 150 tl lik benzin aldım. şu aniçinde de bi 40 km yapacak kadar yakıt kaldı yani 150 tl ile 900-910 yada 920 km yol yapar benim kullanımımla. yolun yüzde 70 inde dip gaz kullanmama ragmen neredeyse 100 den aşşa hiç düşmeme rağmen 16 -17 kuruş falan yaktı. hepinize iyi sürüşler
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
canavar falan yazmayın abi şu alete mümkünse yinede siz bilirsinizde hani nacizane :) heryerde monster. pejolarda yazan canısı tadı degil mi şimdi bu .yada bana öyle gelio ama bakarsan vallahi farksız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst