stok lastiklerle viraj tecrübelerinizi paylaşır mısınız arkadaşlar? nerdeyse 2 cmlik kullanılmamış lastik kısımları var benim motorumda, çok fazla yatırmaya çalışmıyorum, güvenli olarak hiç kaymadan ne kadar yatırabildiniz duke 200'ü?
stok lastiklerle viraj tecrübelerinizi paylaşır mısınız arkadaşlar? nerdeyse 2 cmlik kullanılmamış lastik kısımları var benim motorumda, çok fazla yatırmaya çalışmıyorum, güvenli olarak hiç kaymadan ne kadar yatırabildiniz duke 200'ü?
arrow iyidir bende var bende ebay dan aldım ama bu sebib baktiğin sadece arka susturucu bence ara borusuyla birlikte olanlara bak.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1439670409_217184c606b8b4086475f4e59f85ce3b
ben beyaz almıştım ve çok ta memnun kaldım anen 600 lük makina gibi çıkıyo sesi..
Tiger egzoz aldım geldi sonunda test ettim hemen. o ilk motor calıstırken cıkan sese şaşırıdm hayran oldumo papapapapapa cok tok bi sesi var harbiden bu kadar beklemıyordum 600 lük gibi resmen.
tereddütü olan felan varsa hiç düşünmeden direkt alsın egzoz zaten güzel duruyor. öyle bi ses cıkıyor ki 600lük gibi buı kadar net. dönen bi daha bakıyor. iyikide almısım diyorum. aynalarıda söktüğümde tam bi canavar oldu makina![]()
Kullanmadim ama ustune oturdum ve yakindan inceledim. Malzeme kalitesi ayni, selesi daha rahat ama pozisyon biraz daha yatik (SS normaldir.). Benden ziyade youtube'de barkin abi disinda inceleyenler var hickimse baslangic olarak onermiyo. Onlari dinleyip sonuca varmaniz daha iyi olur ancak bu olayin bir de butce kismi var. Duke alip ekipmana daha cok para ayirabilirsiniz.R25 hakkında bişeyler yazdım yukarda ne düşünüyorsun?
Tiger egzoz aldım geldi sonunda test ettim hemen. o ilk motor calıstırken cıkan sese şaşırıdm hayran oldumo papapapapapa cok tok bi sesi var harbiden bu kadar beklemıyordum 600 lük gibi resmen.
tereddütü olan felan varsa hiç düşünmeden direkt alsın egzoz zaten güzel duruyor. öyle bi ses cıkıyor ki 600lük gibi buı kadar net. dönen bi daha bakıyor. iyikide almısım diyorum. aynalarıda söktüğümde tam bi canavar oldu makina![]()
@basto hos geldin hocam aramiza hayirli olsun allah kazasiz belasiz surmeyi nasip etsin insallah. Istanbulda iseniz neden honda yerine Art'a gittiginizi merak ettim dogrusu...
GİS'ten aldım ilk eğitimi. Adamlar her haftasonu 2 gruba eğitim yapıyorlar. Şansıma iptal eden birinin yerine aradığımın ertesi günü eğitime gidebildim. Bu hafta da kendi motorumla onların pistinde beceri geliştirme sürüşü yapacağım. Ay sonunda hakimiyet ve Haziran'da yol eğitimleri aldıktan sonra Haziran ortası sürüşe hazır hale gelirim. Honda'yı bekleseydim yok Ramazan yok bayram yok tatil derken Ağustos'a sarkacaktı.
Sonra, yola çıktıktan sonra Art'tan eğitim almak istiyorum (mümkünse bizzat Uğur Ertekin'den). Onun da hem milyon tane videosu, hem de arkadaş önerisi sebebiyle düşündüm. Oradaki amacım da ileri sürüş, planlama, öngörme vs yeteneklerini geliştirebilmek. Tabii başka önerileriniz olursa ona da açığım.
Sadece tüp mü yoksa ara boru dahil mi 600tl?
Uğur Ertekin ve başka eğitmenlerden bir kaç defa yol eğitimi aldım. Şöyle bir öneride bulunabilirim. GiS'ten yol eğitiminizi aldıktan sonra Uğur Hoca'dan yol eğitimi almak için çok acele etmeyin. İLk aldığınız yol eğitiminde bazı hataları düzeltmeniz istenecek. Bunları düzeltmek ise öyle hemen bir kaç saat içinde olacak iş değil. DOlayısıyla bunu ödev belleyip o eksiklikleri gidermek için pratik yapmanız gerekecek. İlk yol eğitiminizde düzeltmeniz önerilen şeyleri pratik edin. Düzelttiğinizi düşündüğünüz zaman ART'ın kapısını çalıp onlardan yol eğitimi isteyin. Arada gelişme ve pratik olmadan alacağınız iki yol eğitimi para ve zaman israfı olacaktır. Ancak bazı noktaları düzeltmiş olduğunuz zaman ikinci yol eğitimini alırsanız artık size geliştirmeniz gereken yeni noktalara işaret edip farklı ödevler verebilirler. Böylece sürüşünüz daha rafine hale gelir. Ödediğiniz paranın karşılığını daha verimli almış olursunuz.
Ara boruda dahil 620 idi