- Katılım
- 12 May 2015
- Mesajlar
- 256
Beyler, koruma demirlerine merak saldım. Ancak görüyorum ki demirler yan yatmalarda depo kenarı plastik bölgeyi kurtarmıyor. Orası kırılacaksa her türlü kırılıyor. Yine de motoru korumak anlamında iyi olabilir. Sizlerden kullananlar orjinal mi kullanıyorsunuz yoksa ustaların yaptıklarından mı? Fotoğraf ve düşüncelerinizi yazar mısınız?
Bir de saçma olabilir ama bir tamirci "koruma demiri yaptırma, düşünce ayağın takılabilir" dedi. Bunu ilk kez duyuyorum. Halbuki ben ayağım altta kalmaz daha iyi olur diye düşünüyordum. Sizce de böyle midir durum?
Bir de saçma olabilir ama bir tamirci "koruma demiri yaptırma, düşünce ayağın takılabilir" dedi. Bunu ilk kez duyuyorum. Halbuki ben ayağım altta kalmaz daha iyi olur diye düşünüyordum. Sizce de böyle midir durum?