KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
kesinlikle 2. el alınabilirmiş dedim bende kendi kendime. çünkü duke 200 dişli bir motor şasesi kolay kolay yatmayla sürtmeyle dürtmeyle falan açısını kaybedecek bir şase degil gibi duruyo. ee motoru desen zaten 20 bindeki duke ye bindim adama yenimi rodaj bittimi dedim inan bakmadım kilometresine. radaj 2 sene önce bitti dedi :) yani bende sıfır aldım . ama kesinlikle ikinci elde alınabilirmiş. benim sıfır alma sebebim çok hoş kullanırım elimdeki malzemeyi kırmamaya bozmamaya özen gösteririm ki benden sonra kullananda arada küfrü basıp aklımı almasın die. ben çok gün geçirdim motorcularda 13 14 yaşlarından beri. ama ktm de düşmediğin sürece sanırım kolay kolay bi parçayı alıp motorcuya gitmezsin gibi duruyo bu zamana kadar ben arıza görmedim. şimdilerde 2 motora fena takıldım xt660x - z300 geçen bindik yine almayı düşündüğüm xt660 tork güzel çekiş güzel denge falan iyi lakin ister inanın ister inanmayın duke 200 ü yinede aradım . ne demek istedigimi başka motor kullananlar netanlar sanırım . durum böyle olunca alma satma işini yavaşlattım atıyorum 20 liralık benzin ver elini ölüdeniz kabak dalaman göcek sahiller bende :)


duke 200 ün yada duke serilerinin şasesine zarar vermeniz için zaten ciddi bir kaza geçirmeniz gerekir. çünkü tasarımında şase ve motor parçaları grenajın tamamen içine oyulup sokulmuş gibi. yürüyen aksam olarakda çok sağlam motordur. elbetteki her motorda grenaj ayna pedler vs zarar görür sonucta o parçalar plastik veya düşmede ilk darbeyi alan yerler.

ktm nın motorlarında dedıgınız gıbı kolay kolay servisin yolunu tutmazsınız. ne kadar ıyı bakarsanız o kadar uzun ömürlü olur.

xt660x güzel motor benımde hosuma gıdıyo. eğer kısmet olursa duke 690 ı kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim xt660x i kafanızdan ilk 5 dakika içinde sildirir size ama malesef pahalı kendileri...

çok sayıda motora sahip oldum. şuan toplam 4 motorumuz var garajımzda duran ve bunlardan bir tanesi 2014 duke 200 :))) bir diğeride duke 690r .

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

yuuuuuuuhhh bugun spormoto ile konustum duke 250 geliyor ve fiyatına inanamıcaksınız... 17.500 tl !!!!! cok pahalı yapmıslar... 250 cc 31 beygir fakat duke 200 den 10 kg daha agır. geri kalan herseyı ayn.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
17500 mü yuh diyorum! Vergi 200 le aynı vergi, çoğu parçası zaten aynı olacak sadece 390 şasesini kullanıyorlar niye bu kadar fark olsun ki? 17500 390 var niye ona para vereyim ben?
O mertebelere çıksam alacağım tek motor Z300 dür :cat:
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
kesinlikle bende öyle düşünüyorum 15 bin bile çok 50 cc ve 5 beygir fark ayrıca 10 kg daha ağır . bence duke 200 ideal bi motor yıllar geçtikçe bu motorun altın oranlarda yapıldıgına inanan insan sayısı artacak. br ustamın söylediği şey şu. dioki istese ktm 200cc den 33 38 beygirt arası güç alabilir ama ozaman uzun ömür olayı iptal olur. hiç bir parçanın bir diğerini ezmesine müsade etmeden blok topladıklarını ve blogun verdiği gücün oranlarının çok iyi hesaplandıgını anlattı . bahsettiğim usta motor götürseniz bile alıp bakmıyo ama ktm ye özel bi ilgisi var nerde görse turuncuyu muabbete başlıyo
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
kesinlikle bende öyle düşünüyorum 15 bin bile çok 50 cc ve 5 beygir fark ayrıca 10 kg daha ağır . bence duke 200 ideal bi motor yıllar geçtikçe bu motorun altın oranlarda yapıldıgına inanan insan sayısı artacak. br ustamın söylediği şey şu. dioki istese ktm 200cc den 33 38 beygirt arası güç alabilir ama ozaman uzun ömür olayı iptal olur. hiç bir parçanın bir diğerini ezmesine müsade etmeden blok topladıklarını ve blogun verdiği gücün oranlarının çok iyi hesaplandıgını anlattı . bahsettiğim usta motor götürseniz bile alıp bakmıyo ama ktm ye özel bi ilgisi var nerde görse turuncuyu muabbete başlıyo
Duke 200'lerimizin kıymetini bilelim derim arkadaşlar...Pılsar bile zAMcık yapmış...:queen: 9binTL olmuş. Valla ben bir ay önce (fuardan) 11,5'e vade farksız 9 ay taksitle almıştım-İYİ ki de almışım, çok şanslı ve mutlu hissediyorum...:flower:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
17500 Duke 250 için ciddi çok bir para. O fiyata bu motor Türkiyede gitmez. Bence fiyat en fazla 15000 olur.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Duke 200'lerimizin kıymetini bilelim derim arkadaşlar...Pılsar bile zAMcık yapmış...:queen: 9binTL olmuş. Valla ben bir ay önce (fuardan) 11,5'e vade farksız 9 ay taksitle almıştım-İYİ ki de almışım, çok şanslı ve mutlu hissediyorum...:flower:
Ben pulsara yaptığı zamlardan dolayı müteşekkirim. Onlar sayesinde gözümü karartıp duke 200 aldım. Bundan önce cbr250r kullandım bir ay. Henüz 200 km' de idi ve vites geçişleri takır tukurdu. Duke' de pedal değil tüy var mübarek. Gerçekten çok güzel motor. Birde depo üstü veya arka çanta bulsam şekilli ve uygun fiyatlı mis gibi olacak. Demir takmadan takıp çıkarılan bir çanta.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
9000 e pulsarın satıldıgı memlekette bırde ınsanlar 11500 e satılan duke 200 için pahalı dıyorlar ya gelde kafanı taşlara vurma !!! bu arada 250 evet pahalı olmuş bence 14-15 gıbı bır rakamı olmalıydı.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Resim yüklemeyi beceremedim. Fakat sarı poşet içinde çıkan vida somun vs ile siyah renkli plastik şey plaka takılması için mi? Kullanma klavuzum yok.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Resim yüklemeyi beceremedim. Fakat sarı poşet içinde çıkan vida somun vs ile siyah renkli plastik şey plaka takılması için mi? Kullanma klavuzum yok.

valla neyden bahsettıgınızı anlamadım ama plaka takılması ıcın normalde vıda çıkmıyor muhtemelen başka bırsey o. resim yuklersenız daha iyi olur. hizliresim gibi sitelerden yuklenıyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
olmuş olmuş. aynen arka kuyrugun orası plaka yeri.

ben plaka ıcın vıda zannettım. o yuzden degıldır dedım.
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
Duke 250 yi 2016 fuarına getirseler bile süpriz olur bence. Muhtemelen daha da geç gelecek. Konuşmak için erken. Ama yine de;
31 hp yi 9000 devirde veriyormuş. 24 nm tork da 7250 devirde. Bugün piyasaya girecek olsa r25 gibi motorların fiyatının üstüne çıktıkça 390 almak mantıklı hale gelir 250 si değil :)
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
112
Ben pulsara yaptığı zamlardan dolayı müteşekkirim. Onlar sayesinde gözümü karartıp duke 200 aldım. Bundan önce cbr250r kullandım bir ay. Henüz 200 km' de idi ve vites geçişleri takır tukurdu. Duke' de pedal değil tüy var mübarek. Gerçekten çok güzel motor. Birde depo üstü veya arka çanta bulsam şekilli ve uygun fiyatlı mis gibi olacak. Demir takmadan takıp çıkarılan bir çanta.

Arka çanta duke serisine yakışmıyor, benim pulsara da yakışmadığı için bunu kullanıyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-bilgi-paylasim-basligi-252.html#post3552666
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bu parcanin takilmis halde resmi var mi? Bende var naylonunu bile acmadim :)
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Bu parcanin takilmis halde resmi var mi? Bende var naylonunu bile acmadim :)

Bugünde alamadım plakayı. Alınca takar paylaşırım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Motor o kadar güzel ki başvuru evraklarım cebimde plakasız geziyorum. Polis yakalarsa saf ayaklarına yatıp yırtmayı planlıyorum :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Yol bilgisayarindaki 100\L yakis degeri cok oynak bazen 4 bazen 6 litre.Sizde de durum boyle mi?

Değerlerin sürekli oynaması normaldir. 500 ile 700 metrede bir değer kendisini günceller. Sadece yakıt için geçerli değil, ortalama hız, ortalama yakıt ve kalan yakıtla ne kadar yol gideceğin komple değişiyor.
Ben açıkçası çok aklıma gelmedikçe yakıtı kontrol etmiyorum. Depoyu her bittiğinde fullüyorum. Benim için şehir içinde 200-250 km yol yapması yeterli motosikletin şu an için.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
bisikletli önüme çıktı hiç sağına soluna bakmadan çarptım ve sola yattım Allah kimseye göstermesin hiç hatam yok. polisi aradım tutanak tutuldu hastane raporları var bende ve karşı tarafta sağlık durumu iyi . zararımı nasıl karşılarım gidip ifade vericem şikayetçi olayımmı. bilen varsa aydınlatsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst