- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 78
bisikletli önüme çıktı hiç sağına soluna bakmadan çarptım ve sola yattım Allah kimseye göstermesin hiç hatam yok. polisi aradım tutanak tutuldu hastane raporları var bende ve karşı tarafta sağlık durumu iyi . zararımı nasıl karşılarım gidip ifade vericem şikayetçi olayımmı. bilen varsa aydınlatsın
Geçmiş olsun hocam. Sende birşey yok sevindim. Motosiklet ne durumda? Tam bilgim yok. Bir sigorta acentenle görüş derim. Ancak benim bildiğim kadarıyla sigorta şirketleri hasarı karşılamıyor. Poliçende açıklaması vardır zaten. Kazanın iki tarafı da motorlu araç sahibi olmak zorundadır şeklinde. Cebini üzecek gibi duruyor. Umarım fazla hasarın yoktur. Sana çarpan arkadaşla görüşüp hasarını karşılaması durumunda şikayetçi olmayacağım gibisinden bir konuşma yapabilirsin. Ancak arkadaştan tabi ki senet falan al mutlaka.