- Katılım
- 17 Ağu 2014
- Mesajlar
- 2,662
kesinlikle 2. el alınabilirmiş dedim bende kendi kendime. çünkü duke 200 dişli bir motor şasesi kolay kolay yatmayla sürtmeyle dürtmeyle falan açısını kaybedecek bir şase degil gibi duruyo. ee motoru desen zaten 20 bindeki duke ye bindim adama yenimi rodaj bittimi dedim inan bakmadım kilometresine. radaj 2 sene önce bitti dediyani bende sıfır aldım . ama kesinlikle ikinci elde alınabilirmiş. benim sıfır alma sebebim çok hoş kullanırım elimdeki malzemeyi kırmamaya bozmamaya özen gösteririm ki benden sonra kullananda arada küfrü basıp aklımı almasın die. ben çok gün geçirdim motorcularda 13 14 yaşlarından beri. ama ktm de düşmediğin sürece sanırım kolay kolay bi parçayı alıp motorcuya gitmezsin gibi duruyo bu zamana kadar ben arıza görmedim. şimdilerde 2 motora fena takıldım xt660x - z300 geçen bindik yine almayı düşündüğüm xt660 tork güzel çekiş güzel denge falan iyi lakin ister inanın ister inanmayın duke 200 ü yinede aradım . ne demek istedigimi başka motor kullananlar netanlar sanırım . durum böyle olunca alma satma işini yavaşlattım atıyorum 20 liralık benzin ver elini ölüdeniz kabak dalaman göcek sahiller bende
![]()
duke 200 ün yada duke serilerinin şasesine zarar vermeniz için zaten ciddi bir kaza geçirmeniz gerekir. çünkü tasarımında şase ve motor parçaları grenajın tamamen içine oyulup sokulmuş gibi. yürüyen aksam olarakda çok sağlam motordur. elbetteki her motorda grenaj ayna pedler vs zarar görür sonucta o parçalar plastik veya düşmede ilk darbeyi alan yerler.
ktm nın motorlarında dedıgınız gıbı kolay kolay servisin yolunu tutmazsınız. ne kadar ıyı bakarsanız o kadar uzun ömürlü olur.
xt660x güzel motor benımde hosuma gıdıyo. eğer kısmet olursa duke 690 ı kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim xt660x i kafanızdan ilk 5 dakika içinde sildirir size ama malesef pahalı kendileri...
çok sayıda motora sahip oldum. şuan toplam 4 motorumuz var garajımzda duran ve bunlardan bir tanesi 2014 duke 200
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------
yuuuuuuuhhh bugun spormoto ile konustum duke 250 geliyor ve fiyatına inanamıcaksınız... 17.500 tl !!!!! cok pahalı yapmıslar... 250 cc 31 beygir fakat duke 200 den 10 kg daha agır. geri kalan herseyı ayn.
