KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Bunlar ayarlı zaten sıkıntı çıkarmaz. Sehpa ile kaldırabilmen için arka maşa üzerinde kaldırma takozları bağlı olması gerekir
http://shop.ktm.com/uk_en/bobbins-for-rear-wheel-stand-4.html?year=2012
Yukarıdaki gibi birşey. Benim motorun benden önceki sahibi tornada yaptırmış.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
sahibinden verdigin linkteki ürünler olur merak etme . ayarlı zaten onlar. ayarını yap kaldır direk. eğer tek başına yapıcaksan ben bugun üşenmez isem sana gerekli birkaç resim çekip buraya atarım çok rahat anlarsın :)
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Tesekkurler yardimlariniz icin. Sehpa yi kullanabilmemiz icin kereken parcalari sase uzerinde yerler var orayimi monte edicez ? Acemi oldugum icin motoru alip suan oraya gidemiyorum o yuzden malzemeyi almaya motorsuz gidicem. O sehpa yi alicagim yerde takozlarda varmis bunlar benim motora olurmu sizce ?
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Arkadaşlar benim duke 200 yarın otobüs ile gelecek. Aynalar takılı değil. Takmak için hangi numara anahtar lazım. Koca alet çantası ile gitmeyeyim otogara :)
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar,
Bende haftasonu sıfır 200 Duke ABSli modeli teslim aldım. Ilk motorum olduğunda başta cok fark edemedim ama motora alıştıkça 3. vites ve üstünde rahatsız edici bir uğultu yaptığını fark ettim. Şu güzel motor sesinden daha çok uğultu duyuyorum. Hafta sonu motoru gerçi servise götüreceğim ancak bu uğultu neden kaynaklandığını bilen arkadaşlar varsa lütfen paylaşın. Motor sıfır daha 50 km.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
öncelikle üşenmedim tek tek resimlerini çektim :D aşama aşama sana bunu anlatıcam. umarım başka arkadaşlarada yardımcı olur çünkü bazı arkadaşlarımız bunu tek başına yapamıyor yada çok zor yapıyor yaparken motoru devirenler oluyor.

şimdi öncelikle resimde görüldüğü gibi ekipmanları hazırladık. oradaki beyaz şey ne derseniz o bir tahta =) tahtayı kullanma sebebim motorun yan ayağını açıyoruz ve ayağın altına bunu koyuyoruz ki motor dik dursun.

mG0Nj8.jpg


kaldırma aparatımız ayarlanabilir.

Vljz2B.jpg


tahtamız =) ben bunu herhangi bir marangozdan rica edip yaptırdım parada vermedim elindeki çöp tahtadan yaptı. yanlız önemli nokta fazla kalın yaptırırsanız motor sağa düşer direk az yaptırırsanız sola yatık durur o yüzden 2-3 cm kalınlıkta bir tahta yada herhangi birşey yeterlidir.

q4zN2q.jpg


tahtayı ayarladıktan sonra motorun arkasına dırek apartımızı koyuyoruz zaten yerleri mevcut. bunlar ayarlanabilir gerekli şekilde ayarlıyoruz ve vida gibi olan yeri sıkıyoruz sağlamlaştırıyoruz zaten bunu 1 kere ayarladıktan sonra birdaha gerek kalmaz.

8ljL9W.jpg


resimde görüldüğü gibi ayarlandı herşeyi ve sadece kaldırma işlemi kaldı. şimdi motorun solundan bir elinizle arka demirlerden tutun ve diğer eliniz ile kaldırma aparatının ortasından aşağı bastırdıgınızda zaten motor kalkmaya başlıcak. dengede oldugunu kontrol edin ama yamuk kalkarsa kaldırma aparatındaki ayaklıklardan düşme ihtimali var.

22po2L.jpg


vee motorumuz artık kaldırma aparatının üzerinde. aynısını ön teker içinde yapabilirsiniz. fakat bu aparatı alırken hem ön hem arka uyumlu alırsanız iyi olur onun aparatları farklıdır takıp cıkartmanız gerekır.

dn9N2r.jpg


umarım yardımcı olmusumdur başka sorun olursa özelden mesaj at bana sana cep telefonumu verıyım ne ıstıyorsan anlatırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
14
Bugün Ben de duke200 alarak aranıza katılmış bulunuyorum.Bazı arkadaşların bitmeyen problemlerini tek tek okumama rağmen kararım da etkili olamadı.Azcık inatçıyımdır.Sorun çıksın ki aksamı öğreneyim mantığı ile paramı hazırladım 2. el bir makine edindim.Fazla sürüş imkanı bulamadım ama o hırçın torka alışmak biraz zaman alacak.125cc ler gibi değilmiş bu kadarını hiç beklemiyordum (motoru aldığım arkadaş uyarmıştı) Vites geçişlerini çok beğendim o kadar rahat geçiyor ki.Gaz tepkisi her vites de canlı bazen bu nasıl 200cc ya hu diyorum :) Elcikler hakkaten taş taş eldivenle bile o sertlik hissediliyor.Gösterge konumuna bayıldım ihtiyacınız olacak her bilgi var aydınlatması güzel.Amortisörlere sert denmiş ama bana gayet konforlu geldi acaba daha konforlusu nasıl olur bilemiyorum uyur kalınır herhalde :) eksoz sesi hiç fena değil.Artçı denemesinde olumlu yorum aldım.Boyum 1.76 sanki motor benim için yapılmış gibi cuk oturdu.Hemen kaynaştık iyi anlaşacağız.Fazla deneme olanağı bulamadım ama gördüğüm olumsuzluklar elcik değişmeli,Keşke siperlik olsaymış (ufacık çıkıntı siperlikle alakası çok çünkü) oturuş tarzından muazzam rüzgar yeniyor.Hatta sert rüzgara yakalandım biraz sarstı noluyoruz demedim değil.1. vitesten boşa almak çok ince bir dokunuş istiyor belki alışınca ustalaşırım.Ayak numarası büyük olanlar sürerken bence sıkıntı yaşayabilir.Fazla motor tecrübem yok ama gidon dönüş açısı çok dar geldi bu eksi bir şey mi şimdilik bilemicem :) Binerken ayağınız arka sinyallere çok yakın geçiyor kırabilirsiniz aman.İlk izlenimlerim bunlar.Ben motoru çok beğendim.Duruşu gidişi yürüyen aksamı malzeme kalitesi hoş.Merak edenler üstüne binin bi deneyin bence hoşunuza gidecek.

evetttt gelelim duke 200 konusunda tecrübeli arkadaşlardan bilgi almaya.
1. Ekonomik gidiş için önereceğiniz devir aralığı?
2.Yan sehpa çok güçsüz geldi.Devrilme kolay olabilir mi?(malum çalıştığım yerin önünde duruyor)
3.Kaç oktan benzin kullanıyorsunuz?
4.Zincire kaç km de bir bakım yapıyorsunuz?
5.Dikkat etmem gereken tecrübelerinize dair herşeyi paylaşabilirseniz memnun olurum.İzmir'den sevgilerle
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bugün Ben de duke200 alarak aranıza katılmış bulunuyorum.Bazı arkadaşların bitmeyen problemlerini tek tek okumama rağmen kararım da etkili olamadı.Azcık inatçıyımdır.Sorun çıksın ki aksamı öğreneyim mantığı ile paramı hazırladım 2. el bir makine edindim.Fazla sürüş imkanı bulamadım ama o hırçın torka alışmak biraz zaman alacak.125cc ler gibi değilmiş bu kadarını hiç beklemiyordum (motoru aldığım arkadaş uyarmıştı) Vites geçişlerini çok beğendim o kadar rahat geçiyor ki.Gaz tepkisi her vites de canlı bazen bu nasıl 200cc ya hu diyorum :) Elcikler hakkaten taş taş eldivenle bile o sertlik hissediliyor.Gösterge konumuna bayıldım ihtiyacınız olacak her bilgi var aydınlatması güzel.Amortisörlere sert denmiş ama bana gayet konforlu geldi acaba daha konforlusu nasıl olur bilemiyorum uyur kalınır herhalde :) eksoz sesi hiç fena değil.Artçı denemesinde olumlu yorum aldım.Boyum 1.76 sanki motor benim için yapılmış gibi cuk oturdu.Hemen kaynaştık iyi anlaşacağız.Fazla deneme olanağı bulamadım ama gördüğüm olumsuzluklar elcik değişmeli,Keşke siperlik olsaymış (ufacık çıkıntı siperlikle alakası çok çünkü) oturuş tarzından muazzam rüzgar yeniyor.Hatta sert rüzgara yakalandım biraz sarstı noluyoruz demedim değil.1. vitesten boşa almak çok ince bir dokunuş istiyor belki alışınca ustalaşırım.Ayak numarası büyük olanlar sürerken bence sıkıntı yaşayabilir.Fazla motor tecrübem yok ama gidon dönüş açısı çok dar geldi bu eksi bir şey mi şimdilik bilemicem :) Binerken ayağınız arka sinyallere çok yakın geçiyor kırabilirsiniz aman.İlk izlenimlerim bunlar.Ben motoru çok beğendim.Duruşu gidişi yürüyen aksamı malzeme kalitesi hoş.Merak edenler üstüne binin bi deneyin bence hoşunuza gidecek.

evetttt gelelim duke 200 konusunda tecrübeli arkadaşlardan bilgi almaya.
1. Ekonomik gidiş için önereceğiniz devir aralığı?
2.Yan sehpa çok güçsüz geldi.Devrilme kolay olabilir mi?(malum çalıştığım yerin önünde duruyor)
3.Kaç oktan benzin kullanıyorsunuz?
4.Zincire kaç km de bir bakım yapıyorsunuz?
5.Dikkat etmem gereken tecrübelerinize dair herşeyi paylaşabilirseniz memnun olurum.İzmir'den sevgilerle

öncelikli cevabım;
didnt-read-lol-gif-6.gif


sıralanmış olanlara bakarsak devir olarak 6000 devir altında gitmiyor, yani çok kasan ile deli gibi giden hallerin arasında 100kmde 1 litre fark yaktıramazsın, devirli git tadını al bana kalırsa

2 yıl beni ve motoru taşıdı bi sakatlığını görmedim yan sehpanın

kitapçıkta 3 ve 4 yazıyor. özellikle birşey önermek gerekirse kitapçığı okumanı öneririm

tecribesel olarak da; eğer motoru yıkarken tazyikli suyu direk bloğa tutarsan kuruyana kadar arıza uyarı ışığını yakıyor, bir olayı yok sadece o ışık yanıyor ama yine de suyu direk bloğa basmamaya çalış, en az 1-2 metre olsun suyun çıkışıyla motor arasında

hayırlı olsun, güle güle kullan :wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Öncelikle hayırlı olsun :cat:
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Bende duke 200 bakıyorum, kaç model, kaç kmde, fazladan bir aksesuarı varmı ne kadar aldınız?
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
14
sehpa da sert rüzgardan düşen motor duydumda o yüzden sormuştum.bilgiler için teşekkürler.Kaç oktan benzin kullanıyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

2014 trafiğe çıkışlı 7500km de aldım.motor takozu ve koruma demiri bir de radyatör koruması mevcuttu.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Ayak için çok dik durmuyorsa sıkıntı değil, zaten ona göre yapmışlardır ama tersine eğim olan yerde konulursa her motor düşebilir.
Benzin için 95 oktan kullanabilirsin, kitapçığında da yazar zaten. 98 oktanda pek yok piyasada sanırım.
Fiyatı özelden yazabilirsin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

öncelikle üşenmedim tek tek resimlerini çektim :D aşama aşama sana bunu anlatıcam. umarım başka arkadaşlarada yardımcı olur çünkü bazı arkadaşlarımız bunu tek başına yapamıyor yada çok zor yapıyor yaparken motoru devirenler oluyor.

şimdi öncelikle resimde görüldüğü gibi ekipmanları hazırladık. oradaki beyaz şey ne derseniz o bir tahta =) tahtayı kullanma sebebim motorun yan ayağını açıyoruz ve ayağın altına bunu koyuyoruz ki motor dik dursun.

http://i.hizliresim.com/mG0Nj8.jpg

kaldırma aparatımız ayarlanabilir.

http://i.hizliresim.com/Vljz2B.jpg

tahtamız =) ben bunu herhangi bir marangozdan rica edip yaptırdım parada vermedim elindeki çöp tahtadan yaptı. yanlız önemli nokta fazla kalın yaptırırsanız motor sağa düşer direk az yaptırırsanız sola yatık durur o yüzden 2-3 cm kalınlıkta bir tahta yada herhangi birşey yeterlidir.

http://i.hizliresim.com/q4zN2q.jpg

tahtayı ayarladıktan sonra motorun arkasına dırek apartımızı koyuyoruz zaten yerleri mevcut. bunlar ayarlanabilir gerekli şekilde ayarlıyoruz ve vida gibi olan yeri sıkıyoruz sağlamlaştırıyoruz zaten bunu 1 kere ayarladıktan sonra birdaha gerek kalmaz.

http://i.hizliresim.com/8ljL9W.jpg

resimde görüldüğü gibi ayarlandı herşeyi ve sadece kaldırma işlemi kaldı. şimdi motorun solundan bir elinizle arka demirlerden tutun ve diğer eliniz ile kaldırma aparatının ortasından aşağı bastırdıgınızda zaten motor kalkmaya başlıcak. dengede oldugunu kontrol edin ama yamuk kalkarsa kaldırma aparatındaki ayaklıklardan düşme ihtimali var.

http://i.hizliresim.com/22po2L.jpg

vee motorumuz artık kaldırma aparatının üzerinde. aynısını ön teker içinde yapabilirsiniz. fakat bu aparatı alırken hem ön hem arka uyumlu alırsanız iyi olur onun aparatları farklıdır takıp cıkartmanız gerekır.

http://i.hizliresim.com/dn9N2r.jpg

umarım yardımcı olmusumdur başka sorun olursa özelden mesaj at bana sana cep telefonumu verıyım ne ıstıyorsan anlatırım :)


Bir tavsiye, kırmızı parçaların içine mobilya ayaklarına yapıştırılan süngerlerden yapıştırabilirsiniz, maşayı çizmesin.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
öncelikle üşenmedim tek tek resimlerini çektim :D aşama aşama sana bunu anlatıcam. umarım başka arkadaşlarada yardımcı olur çünkü bazı arkadaşlarımız bunu tek başına yapamıyor yada çok zor yapıyor yaparken motoru devirenler oluyor.

şimdi öncelikle resimde görüldüğü gibi ekipmanları hazırladık. oradaki beyaz şey ne derseniz o bir tahta =) tahtayı kullanma sebebim motorun yan ayağını açıyoruz ve ayağın altına bunu koyuyoruz ki motor dik dursun.

http://i.hizliresim.com/mG0Nj8.jpg

kaldırma aparatımız ayarlanabilir.

http://i.hizliresim.com/Vljz2B.jpg

tahtamız =) ben bunu herhangi bir marangozdan rica edip yaptırdım parada vermedim elindeki çöp tahtadan yaptı. yanlız önemli nokta fazla kalın yaptırırsanız motor sağa düşer direk az yaptırırsanız sola yatık durur o yüzden 2-3 cm kalınlıkta bir tahta yada herhangi birşey yeterlidir.

http://i.hizliresim.com/q4zN2q.jpg

tahtayı ayarladıktan sonra motorun arkasına dırek apartımızı koyuyoruz zaten yerleri mevcut. bunlar ayarlanabilir gerekli şekilde ayarlıyoruz ve vida gibi olan yeri sıkıyoruz sağlamlaştırıyoruz zaten bunu 1 kere ayarladıktan sonra birdaha gerek kalmaz.

http://i.hizliresim.com/8ljL9W.jpg

resimde görüldüğü gibi ayarlandı herşeyi ve sadece kaldırma işlemi kaldı. şimdi motorun solundan bir elinizle arka demirlerden tutun ve diğer eliniz ile kaldırma aparatının ortasından aşağı bastırdıgınızda zaten motor kalkmaya başlıcak. dengede oldugunu kontrol edin ama yamuk kalkarsa kaldırma aparatındaki ayaklıklardan düşme ihtimali var.

http://i.hizliresim.com/22po2L.jpg

vee motorumuz artık kaldırma aparatının üzerinde. aynısını ön teker içinde yapabilirsiniz. fakat bu aparatı alırken hem ön hem arka uyumlu alırsanız iyi olur onun aparatları farklıdır takıp cıkartmanız gerekır.

http://i.hizliresim.com/dn9N2r.jpg

umarım yardımcı olmusumdur başka sorun olursa özelden mesaj at bana sana cep telefonumu verıyım ne ıstıyorsan anlatırım :)

kardeşim öncelikle hayırlı olsun. beyaz ve turuncu renginde kararsız kaldım bende. beyaz rengi nasıl yakında. turuncuyuda görmüşündür gerçi. kararsız kaldım bende baya
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Ayak için çok dik durmuyorsa sıkıntı değil, zaten ona göre yapmışlardır ama tersine eğim olan yerde konulursa her motor düşebilir.
Benzin için 95 oktan kullanabilirsin, kitapçığında da yazar zaten. 98 oktanda pek yok piyasada sanırım.
Fiyatı özelden yazabilirsin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------




Bir tavsiye, kırmızı parçaların içine mobilya ayaklarına yapıştırılan süngerlerden yapıştırabilirsiniz, maşayı çizmesin.

onlar çok yumuşak plastik oldukları için çizmiyorlar. o mobilya süngeri riskli kendileri böyle hafif tüylü bir yapıya sahip oldukları için kaydırabiliyor tam kaldırırken

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

kardeşim öncelikle hayırlı olsun. beyaz ve turuncu renginde kararsız kaldım bende. beyaz rengi nasıl yakında. turuncuyuda görmüşündür gerçi. kararsız kaldım bende baya


ben motoru yeni almadım ama yinede hayırlı olsun dedıgın ıcın tesekkur ederım :))) ben eskiden turuncusunu kullandım bence beyaz daha güzel. ama bu tamamen kişisel zevk yani... zevkler ve renkler tartışılmaz bence... hangisi senin hoşuna gidiyorsa o en güzelidir...

bendeki beyaz ama üzerinde turuncu koruma demiri - turuncu zincir olduğu için turuncu duke yazısıyla falan uyumlular.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
öncelikle üşenmedim tek tek resimlerini çektim :D aşama aşama sana bunu anlatıcam. umarım başka arkadaşlarada yardımcı olur çünkü bazı arkadaşlarımız bunu tek başına yapamıyor yada çok zor yapıyor yaparken motoru devirenler oluyor.

şimdi öncelikle resimde görüldüğü gibi ekipmanları hazırladık. oradaki beyaz şey ne derseniz o bir tahta =) tahtayı kullanma sebebim motorun yan ayağını açıyoruz ve ayağın altına bunu koyuyoruz ki motor dik dursun.

http://i.hizliresim.com/mG0Nj8.jpg

kaldırma aparatımız ayarlanabilir.

http://i.hizliresim.com/Vljz2B.jpg

tahtamız =) ben bunu herhangi bir marangozdan rica edip yaptırdım parada vermedim elindeki çöp tahtadan yaptı. yanlız önemli nokta fazla kalın yaptırırsanız motor sağa düşer direk az yaptırırsanız sola yatık durur o yüzden 2-3 cm kalınlıkta bir tahta yada herhangi birşey yeterlidir.

http://i.hizliresim.com/q4zN2q.jpg

tahtayı ayarladıktan sonra motorun arkasına dırek apartımızı koyuyoruz zaten yerleri mevcut. bunlar ayarlanabilir gerekli şekilde ayarlıyoruz ve vida gibi olan yeri sıkıyoruz sağlamlaştırıyoruz zaten bunu 1 kere ayarladıktan sonra birdaha gerek kalmaz.

http://i.hizliresim.com/8ljL9W.jpg

resimde görüldüğü gibi ayarlandı herşeyi ve sadece kaldırma işlemi kaldı. şimdi motorun solundan bir elinizle arka demirlerden tutun ve diğer eliniz ile kaldırma aparatının ortasından aşağı bastırdıgınızda zaten motor kalkmaya başlıcak. dengede oldugunu kontrol edin ama yamuk kalkarsa kaldırma aparatındaki ayaklıklardan düşme ihtimali var.

http://i.hizliresim.com/22po2L.jpg

vee motorumuz artık kaldırma aparatının üzerinde. aynısını ön teker içinde yapabilirsiniz. fakat bu aparatı alırken hem ön hem arka uyumlu alırsanız iyi olur onun aparatları farklıdır takıp cıkartmanız gerekır.

http://i.hizliresim.com/dn9N2r.jpg

umarım yardımcı olmusumdur başka sorun olursa özelden mesaj at bana sana cep telefonumu verıyım ne ıstıyorsan anlatırım :)

Emegin ve ugrasin icin cok tesekkur ederim.mali durumu henuz toparlayamadigim icin bugun gece yaglamayi asagidaki sekilde yaptim :)) ama cevabin bilgilendirmede mukemmel cok tesekkurler tekrardan.
Arkadaslar ilk motorumun ilk yaglama islemini oyalana oyalana 20 dk da bitirdim ve belki garip gelicek ketifliydi :) zaten mekanik aksamlari vs de severim. Yaglama sirasinda sehpa kullanmadim tahta yada benzeri bir materyalde kullanmadim keza kimseden yardimda almadim.genelde bu isleri kendi basima halletme taraftariyimdir.motul marka road c2 tipi yag kullandim akiskan gibi dursada zincirde gayet guzel tutunuyor.uzatma aparatida epey faydali lastige vs yerlere yag sicramasini minimize ediyor.ilk zincir yaglamam oldugu icin epey abarttim.keza once zincirin aciktaki yerleri yagladim.sonrasinda zincirin altta acikta kalan kismi kadar motoru hareket ettirerek yaglama yaptim.keza ikisinide tek basima yapmak hem gayet hizli hemde kolaydi.sonrasinda birde hareket halinde yaglama yapayim dedim bosa alip gidonun solundan tutup ayaklik acik ve motor biraz uzerime yatik halde motoru hareket ettirerek yagladim malum gayet hafif bir arac.sonuc olarak sehpa ve topuzlara vericegim para ile 4-5 tup sprey yag alirim :) kisaca anlatmaya calistim umarim anlatabilmisimdir.bu arada yaglama isleminden sonra sanki daha bir rahatladi yada psikolojik olarak bana oyle geldi bilemiyorum.simdilik bukadar baska bakim macerasinda gorusmek uzere :) bu hafta birde elcik taktiricam motor koruma vs dusunuyordum ama zaten motor kaskolu guzel gorunsun diye okadar para harcamamaya karar verdim ama elcik koruma candir diyor konuyu kapatiyorum :))
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Emegin ve ugrasin icin cok tesekkur ederim.mali durumu henuz toparlayamadigim icin bugun gece yaglamayi asagidaki sekilde yaptim :)) ama cevabin bilgilendirmede mukemmel cok tesekkurler tekrardan.
Arkadaslar ilk motorumun ilk yaglama islemini oyalana oyalana 20 dk da bitirdim ve belki garip gelicek ketifliydi :) zaten mekanik aksamlari vs de severim. Yaglama sirasinda sehpa kullanmadim tahta yada benzeri bir materyalde kullanmadim keza kimseden yardimda almadim.genelde bu isleri kendi basima halletme taraftariyimdir.motul marka road c2 tipi yag kullandim akiskan gibi dursada zincirde gayet guzel tutunuyor.uzatma aparatida epey faydali lastige vs yerlere yag sicramasini minimize ediyor.ilk zincir yaglamam oldugu icin epey abarttim.keza once zincirin aciktaki yerleri yagladim.sonrasinda zincirin altta acikta kalan kismi kadar motoru hareket ettirerek yaglama yaptim.keza ikisinide tek basima yapmak hem gayet hizli hemde kolaydi.sonrasinda birde hareket halinde yaglama yapayim dedim bosa alip gidonun solundan tutup ayaklik acik ve motor biraz uzerime yatik halde motoru hareket ettirerek yagladim malum gayet hafif bir arac.sonuc olarak sehpa ve topuzlara vericegim para ile 4-5 tup sprey yag alirim :) kisaca anlatmaya calistim umarim anlatabilmisimdir.bu arada yaglama isleminden sonra sanki daha bir rahatladi yada psikolojik olarak bana oyle geldi bilemiyorum.simdilik bukadar baska bakim macerasinda gorusmek uzere :) bu hafta birde elcik taktiricam motor koruma vs dusunuyordum ama zaten motor kaskolu guzel gorunsun diye okadar para harcamamaya karar verdim ama elcik koruma candir diyor konuyu kapatiyorum :))

20 dk garip mi ben garaja indiğimde 2 saat sürüyor ama ben biraz pokunu çıkartıyorum tabi olayın :D benim söküp takmadığım vidası kalmıyor :)) şuan alamıyorsan çok basit bir yöntemi var motoru yan ayağa al ve kaldırıp bacaklarına doğru yatır. elinle tekeri çevir spreyi sık ve fırçalayıp temizle. sonrada aynı şekilde yağla. ileri geri hareket ettirmene gerek yok.

yalnız fazla yağlamışsın haberin olsun. ama dedıgım gıbı yağlamadan önce temizlemen şarttır. yoksa o zinciri 2000 km sonra çöpe atarsın. temizleme işlemini sakın atlama... temizlemeden yağlaman hiç bir anlam ifade etmez pis yağın üzerine yağ sıkıyorsun ve bir etkisi olmuyor. yağ yapışkan bir madde olduğu için yağladıktan sonra 2 -3 saat kullanmamaya çalış çünkü kurumadan kullanınca o yağı atıyor üzerinden zincir.

motor koruma demiri falan güzel ama hem görsel olarak hem kullanış açısından. ben özellikle koruma olarak çok beğeniyorum onu. elcik koruma bence şart çünkü direk rüzgarı komple kesiyor =)
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Biraz fazla yaglamis olabilirim ama malum ilk yaglamam :) temizleme sprey imde var motoru temiz kullandim daha 250 km de bile degil o yuzden temizlemeyi bu seferlik es gectim. Yagin kurudugunu bilmiyordum bende diyorum bu me bole akar gider :)) lastige suraya buraya fazla gelmedi sadece zincirin yaninda ki alan biraz yaglanmis egzos cikis yeri sanirim siyah bi parca . oralar biraz yag oldu umari sikinti olmaz :((
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Biraz fazla yaglamis olabilirim ama malum ilk yaglamam :) temizleme sprey imde var motoru temiz kullandim daha 250 km de bile degil o yuzden temizlemeyi bu seferlik es gectim. Yagin kurudugunu bilmiyordum bende diyorum bu me bole akar gider :)) lastige suraya buraya fazla gelmedi sadece zincirin yaninda ki alan biraz yaglanmis egzos cikis yeri sanirim siyah bi parca . oralar biraz yag oldu umari sikinti olmaz :((

temizleme spreyini sık yağ akan yere bir bezle sil hemen çıkartır. temizleme spreyini kullanmanın amacı üzerindeki pis yağı çıkartmak üzerine biriken toz toprak vs gibi şeyleri çıkartmak 250 km kullanmış olman pis değil anlamına gelmiyor malesef... ben daha yeni yağladım bidahaki yağlamamda yine fotoğraflar çekerim. yine detaylıca anlatırımda.

kısaca güzelce temizleme spreyi ile temizle hatta mümkünse diş fırçası ile fırçala ama sakın ola tel fırça yada sert fırça kullanma diş fırçası çok güzel bu konuda. sonrada kıvamında yağla yeterli olur zaten. ne fazla yağ ne az yağ kullan.

hatta ön dişliyi falanda temizleyebilirsen temizle oraya felaket yağ birikir çünkü. dediğim gibi kafanda sorular olursa özelden yaz cep numaramı veririm konuşarak daha rahat anlatırım. yada istanbuldaysan buyur garajıma beklerim iyice göstererek anlatırım sana herşeyin nasıl yapıldığını.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
hayırlı olsun öncelikle. bu arada cxankacx arkadasım sanada hayırlı olsun cok guzel yazmıssın. zorlamayın motoru ilk 1000 km yeter ani fren ani gaz açmalar ve uzun süre aynı hızda seyir halinde olmayın yeter.

motor için sayfalarca yazı yazarım burada =) duke 125 - duke 200 (2 tane ) - duke390 - duke 690r hepsi motorumdu :D duke 200 ve duke 690r şuan kullandıgım ıkı motorum zaten. hastalık zaten bende bu duke serileri :D

duke ailesi diyorum bunlara ben :D

duke125 - yeni doğan en küçük kardeş

duke200 - ortanca kardeş

duke390 - en buyuk kardeş

duke 690 - anne

superduke 1290 - baba

duke 390 eski motorum ve 2015 için kaporasını şimdiden verdiğim motorum olucak ama tam kararında inanılmaz güzel motordur 400 cc 44 beygir. fakat 390 ı tecrübelendikten sonra satın alın. çünkü kendileri 200 ün direk 2 katı performans veriyor buna emin olun :D

duke 690r şuan kullandığım motor. cidden bunu tahmin edemezsiniz :D o ayrı bir dünya üzerine bindiğimde bende onun gibi hayvanlaşıyorum o kadar diyim sizde gerisini anlayın :D herkes şunu diyebilir ki çok diyen oldu duke 690 a 30 bin tl verene kadar 22 binlere mt 07 alırım. evet alınabilir ama duke 690 5 kere cebinden çıkartır 5 kere cebine geri sokar mt07 yi. 10 bin tl verdiğiniz farkın hakkını 10 bin kere çıkartır... motorları kıyaslamak sadece bu motor gazı açtığında gidiyor demek değildir. a dan z ye herşeyi ile kıyaslamaktır...yani kısaca duke 690 farklı bir dünya... heleki duke690r çok daha eğlenceli bence...

birde bu ailenin babası superduke 1290 var. kullanmaya 1 kere fırsatım oldu yaklasık 80 km kadar kullandım. o anlatılmaz yaşanır diyebilirim sadece...

KTM nin motorları pahalıdır. fakat dahada kullandıkça neden daha pahalı olduğu yaşayarak iyice anlayacaksınız merak etmeyin verdiğim parayı sonuna kadar hakediyor diceksiniz... başka markalar kullanmamak hep KTM kullanmak isticeksiniz =)

iyi sürüşler...

Cok sagolun size de hayirli olsun yeni alacaginiz :)
Internette okurdum da inanmazdim bu KTM farkli derlerdi, ne farki olucak demistim. Hatta R25 istiyordum ama su anda takas deseler istemem R25'i o kadar cok seviyorum motorumu. Herkese kazasiz belasiz surusler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst