hayırlı olsun öncelikle. bu arada cxankacx arkadasım sanada hayırlı olsun cok guzel yazmıssın. zorlamayın motoru ilk 1000 km yeter ani fren ani gaz açmalar ve uzun süre aynı hızda seyir halinde olmayın yeter.
motor için sayfalarca yazı yazarım burada =) duke 125 - duke 200 (2 tane ) - duke390 - duke 690r hepsi motorumdu

duke 200 ve duke 690r şuan kullandıgım ıkı motorum zaten. hastalık zaten bende bu duke serileri
duke ailesi diyorum bunlara ben
duke125 - yeni doğan en küçük kardeş
duke200 - ortanca kardeş
duke390 - en buyuk kardeş
duke 690 - anne
superduke 1290 - baba
duke 390 eski motorum ve 2015 için kaporasını şimdiden verdiğim motorum olucak ama tam kararında inanılmaz güzel motordur 400 cc 44 beygir. fakat 390 ı tecrübelendikten sonra satın alın. çünkü kendileri 200 ün direk 2 katı performans veriyor buna emin olun
duke 690r şuan kullandığım motor. cidden bunu tahmin edemezsiniz

o ayrı bir dünya üzerine bindiğimde bende onun gibi hayvanlaşıyorum o kadar diyim sizde gerisini anlayın

herkes şunu diyebilir ki çok diyen oldu duke 690 a 30 bin tl verene kadar 22 binlere mt 07 alırım. evet alınabilir ama duke 690 5 kere cebinden çıkartır 5 kere cebine geri sokar mt07 yi. 10 bin tl verdiğiniz farkın hakkını 10 bin kere çıkartır... motorları kıyaslamak sadece bu motor gazı açtığında gidiyor demek değildir. a dan z ye herşeyi ile kıyaslamaktır...yani kısaca duke 690 farklı bir dünya... heleki duke690r çok daha eğlenceli bence...
birde bu ailenin babası superduke 1290 var. kullanmaya 1 kere fırsatım oldu yaklasık 80 km kadar kullandım. o anlatılmaz yaşanır diyebilirim sadece...
KTM nin motorları pahalıdır. fakat dahada kullandıkça neden daha pahalı olduğu yaşayarak iyice anlayacaksınız merak etmeyin verdiğim parayı sonuna kadar hakediyor diceksiniz... başka markalar kullanmamak hep KTM kullanmak isticeksiniz =)
iyi sürüşler...