Köprü ücretlerinde motosiklet ücretlerine iptal

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
58
slope arkadaşıma katılıorm
bu iptal kararının da iptali çıkabilir böyle bir durumda
henüz netlik yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
yaa okadar OGS aldık ne olcek..:pr: :pr:
Kardeşim inşallah yasa yürürlüğe gelinceye karad bitirirsin
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
sahinhakan04' Alıntı:
Arkadaşlar bilen var bilmeyen var ben gazeteciyim ve dün akşama doğru elime bir haber ulaştı. Yargıta motorların üçret ödemesin karşı çıkıp motorların köprüden üçretsiz geçmesi (bedelsiz geçiş) hakkında karar almış. Bu haber doğru ama süreç hakkında bir bilgim yok. Yani çok yakında köprüler vergilere yansılıtılacak çok ufak bir ücret karşılığıhda üçretsizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tüm MT kardeşlerime duyrulur. Bu arada müjdemden dolayı herkes bana baklava ısmarlasınnnnnn:queen:

Konu bir kaç başlığa dağılmasın diye buraya birleştirdim, eline geçen haberin kaynağını verirsen seviniriz, resmi gazetede ne zaman yayınlanır dava açıldığı zaman mevcut olmayan ancak şu an mevcut olan 6. sınıf KGS lerin durumu ile ilgili haber geçerse eline paylaşırsan seviniriz. :cat:

ben karar ile ilgili şahsi görüşümü açıklayayım, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören işleminin iptali istemiyle dava açılmış dava görülmüş ve sonuca bağlanmış, sonuç: Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, motosikletlerin, ücret toplama sisteminde uygulanan beş araç sınıfında 1. sınıfa dahil edilerek belirlenen ücret tarifesine ilişkin işlemini iptal etti. Bu arada ne oldu? motosiklet için 6. sınıf açıldı, yani artık motosiklet dava konusunda ki gibi ağırlığı 3 tonu bulan araçlarla aynı ücreti ödemiyor, sonuç ne diyor? 5 sınıftan 1. sınıfa dahil edilemez diyor, e karar çıkmadan 6. sınıf hali hazırda açıldı zaten, bedava diye gişelerden kaçak geçmeyin derim ben :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
komtan' Alıntı:
Konu bir kaç başlığa dağılmasın diye buraya birleştirdim, eline geçen haberin kaynağını verirsen seviniriz, resmi gazetede ne zaman yayınlanır dava açıldığı zaman mevcut olmayan ancak şu an mevcut olan 6. sınıf KGS lerin durumu ile ilgili haber geçerse eline paylaşırsan seviniriz. :cat:
Elime geçen haber kaynağı Bakanlık muhabirimiz.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Bence hemen sevinmek doğru değil kesinlikle yürürlüğe girmeden gazeteye göre hareket etmek yanlış gazete ve televizyon 1 yıldır ilkokullarında ehliyet alacağını söylüyor ve dönem dönem insanları ayaklandırıyor umutlandırıyor önemli olan yürürlüğe girmesi bakalım bu köprü olayı kaç sene sonra yürürlüğe girecek artık hiçbirşeye inanamıyorum ben.devlet kolay kolay bi kuruşundan vazgeçmez.kaç gün daha fazla para alsa kar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jasmine' Alıntı:
Bence hemen sevinmek doğru değil kesinlikle yürürlüğe girmeden gazeteye göre hareket etmek yanlış gazete ve televizyon 1 yıldır ilkokullarında ehliyet alacağını söylüyor ve dönem dönem insanları ayaklandırıyor umutlandırıyor önemli olan yürürlüğe girmesi bakalım bu köprü olayı kaç sene sonra yürürlüğe girecek artık hiçbirşeye inanamıyorum ben.devlet kolay kolay bi kuruşundan vazgeçmez.kaç gün daha fazla para alsa kar.
Yaseminciğim gördüğüm karadıyla siyasetten pek anlamıyorsun devletin köprüleri üçretsiz yapması türkiye genelindeki motorcuların oylarının yarısından fazlasını alması demek 3-5 kuruş köprüden para kaybedecek diye 10.000'lerce oyu kaybetmez. Artı olarak bu olay ehliyet olayına benzemez. Seçimlere fazla bir zaman kalmadı yani bu iş senelerce sürmez emin ol
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
sahinhakan04' Alıntı:
Yaseminciğim gördüğüm karadıyla siyasetten pek anlamıyorsun devletin köprüleri üçretsiz yapması türkiye genelindeki motorcuların oylarının yarısından fazlasını alması demek 3-5 kuruş köprüden para kaybedecek diye 10.000'lerce oyu kaybetmez. Artı olarak bu olay ehliyet olayına benzemez. Seçimlere fazla bir zaman kalmadı yani bu iş senelerce sürmez emin ol
siyasetle ne alakası var bunun anlayamdım ben.
3 kurusa oy veren kişiden ne hayır glır bu memlekete.sen o rakama 10.000 lerce -1 de :p
insan deger yargıları ıcın yapar mı boyle seyler. yok ya bu kadr basit olmamalı.:farao:
neyse bu konu burda konusulacak konu değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trenox' Alıntı:
siyasetle ne alakası var bunun anlayamdım ben.
3 kurusa oy veren kişiden ne hayır glır bu memlekete.sen o rakama 10.000 lerce -1 de :p
insan deger yargıları ıcın yapar mı boyle seyler. yok ya bu kadr basit olmamalı.:farao:
neyse bu konu burda konusulacak konu değil.
Kardeşim bu benim fikrim veya düşüncem değil. Yanımıza devamlı gelip giden siyasetci danışmanlarının anlattıkları ayrıca uzun zaman bende siyasetle uğraştım. Köprüden gelecek olan bahsettiğiniz para adamların kendi paraları değil 10.000 lerce olmasa bile üçyüz beş yüz oy için bile yinede üçretsiz geçiş yaparlar. Geçmişine dön bir bak kimler ne yasasını niçin çıkartmış.
Artı bizim için önemli olan köprülerin üçrektsiz olması. Ve yine artı benim elime bir bilgi geldi ve sizlerle paylaştım. Ben tam 8 senelik gazeteciyim ve sizlere diyorumki. Köprüler çok kısa zamanda ücretsiz olacak. Benim adım Hakan Şahin eğre olmazsa beni bulun kardeşim. hepinizin gözü önünde o köprüden motorumla denize atlıyacam.
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
31
sahinhakan04' Alıntı:
Yaseminciğim gördüğüm karadıyla siyasetten pek anlamıyorsun devletin köprüleri üçretsiz yapması türkiye genelindeki motorcuların oylarının yarısından fazlasını alması demek 3-5 kuruş köprüden para kaybedecek diye 10.000'lerce oyu kaybetmez.

Aslında siyaset konuşmanın yeri burası değil ama; bırakın köprü ve otoyolu bedava yapmalarını, benzini 1 YTL'ye indirseler bile bu hükümete oy vermem.

Haydar Varol
YBR'06 GRİ
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hvarol' Alıntı:
Aslında siyaset konuşmanın yeri burası değil ama; bırakın köprü ve otoyolu bedava yapmalarını, benzini 1 YTL'ye indirseler bile bu hükümete oy vermem.

Haydar Varol
YBR'06 GRİ
Agzına sağlık kardeşim Ben siyaset yapmıyorum mesleğimden dolayı elime bir bilgi geçti ve sizlerle paylaşmak istedim
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
4
Valla Gençler Ben Artik Devlet Işlerine Karişmiyorum.....köprüdende Haftada Bir Veya 2 Kez Geçmeme Rağmen Kimse Para Ver Demiyor.....sadece Ben Geçtikten Sonra Arkamdan Birileri Siren çaliyor Gibi Geliyor......zaten 110 Km Suratida Geçmiyor Bumeret......kafaniza Takmayin ....buda Geçeeeeeer.....
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
sahinhakan04' Alıntı:
Agzına sağlık kardeşim Ben siyaset yapmıyorum mesleğimden dolayı elime bir bilgi geçti ve sizlerle paylaşmak istedim


Hadi hayırlısı Hakan, karar çıktı ama çabuk yürürlüğe girer insallah...:)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Hakan benim sadece sisteme güvenim yok her konuda bu milletin ağzına bi bal sürüp uzun süre yetinip umutlanmasını seyrederler.oy konusuda zaten menfaat yani menfaatsizce bunu sadece kolaylık ve teşvik olsun diye babalarının hayrına yapmazlar zaten bu bi mahkeme kararı ise siyasiler bunu kendilerine mal etmemeliler .
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
komtan' Alıntı:
Bu arada ne oldu? motosiklet için 6. sınıf açıldı, yani artık motosiklet dava konusunda ki gibi ağırlığı 3 tonu bulan araçlarla aynı ücreti ödemiyor, sonuç ne diyor? 5 sınıftan 1. sınıfa dahil edilemez diyor, e karar çıkmadan 6. sınıf hali hazırda açıldı zaten, bedava diye gişelerden kaçak geçmeyin derim ben :)

tamamen katılıyorum. Sonuçta aynı parayı ödemesi yönündeki karar iptal edilirse para ödemeyecek anlamına da gelmez ki. Az veya fazla ödesinler şeklinde bir karar çıkabilir :) Fazla ödesinler demezler umarım :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Motosiklete Köprüler ve otoyollar ücretsiz

Köprü ve otoyollarda motosikletlerden artık ücret alınmayacak.

21 Haziran 2006 10:24 Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti. Mustafa Reşit Arnık adlı vatandaş, Karayolları Genel Müdürlüğünün 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören işleminin iptali istemiyle dava açmıştı. Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, motosikletlerin, ücret toplama sisteminde uygulanan beş araç sınıfında 1. sınıfa dahil edilerek belirlenen ücret tarifesine ilişkin işlemini iptal etti. İdare Mahkemesi, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle otomobil, minibüs, kamyonet ve kamyon sınıflandırmasına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti.
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
25
:cat: eğer böyle bi karar çıkmışsa verilen haklar geri alınmaz die bi kanun vardır bu uygulanır. eğer bu hak kanunu kalkarsa bilemem tabi :)
ama görünüşe bakılırsa uzuuuuunca bi süre motorlara köprü beleş gözüküyor :cat:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Arkadaşlar 1 nci sınıfa dahil etmiyorlarki.17 Nisan 2006 tarihinden beri motorlar için 6 ncı sınıf %30 indirimli (2,10 YTL) geçiş yapılıyor. Ben hergün köprüden geçiyorum. Bu karara güvenip gişelerden ödeme yapmadan geçenler motorlarını satacakları zaman kötü bir süprizle karşılaşmasınlar dikkat.
Araç muayeneleri için de benzer bir durum var. Kanun motorlar için ilk 3 sene ve takibinde 2 senede 1 derken ruhsatlarımızda 1 yıl yazıyor ve muayene istasyonları da 1 sene yazıyor.
Burası Türkiye kötü süprizlere karşı uyarmak istedim. Ben hergün 6 ncı sınıf KGS ile geçmeye devam edeceğim. Zaten bu kartın çıkış nedeni de bu dava ile ilgili bence. Devlet altın yumurtlayan tavuğu kesermi hiç sorarım sizlere?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Bencede beleş olmaz olmayacaktırda daha ucuza gecicez anlaşılan ama olsun adaletli olsun :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
beleş yaa beleş

mostwanted_57' Alıntı:
Motosiklete Köprüler ve otoyollar ücretsiz

Köprü ve otoyollarda motosikletlerden artık ücret alınmayacak.

21 Haziran 2006 10:24 Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti. Mustafa Reşit Arnık adlı vatandaş, Karayolları Genel Müdürlüğünün 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören işleminin iptali istemiyle dava açmıştı. Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, motosikletlerin, ücret toplama sisteminde uygulanan beş araç sınıfında 1. sınıfa dahil edilerek belirlenen ücret tarifesine ilişkin işlemini iptal etti. İdare Mahkemesi, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle otomobil, minibüs, kamyonet ve kamyon sınıflandırmasına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst