Köprü ücretlerinde motosiklet ücretlerine iptal

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Genç arkadaşları sevinmiş gördüm ..:) yaşadıkları ülkenin Türkiye olduğunu henüz benimsememişler bedava olurmu hiç ...ne bedava olduki bu güne kadar... diyelim köprü motorlara %30 ucuzlatıldı ...devlet onu başka yerden çıkarmazmı zannediyonuz ...:mrgreen: siz 2 ay önce ötv neden birden 4 katına çıktı zannediyosunuz bizim hükümetimiz mahkeme kararının ne olacağını az çok kestirdi zammı öne aldı hani ordan verdiler burdan aldılar lafı olmasın diye ...eee yaşınız genç tabi daha neler göreceksiniz ...bişi ucuzluyosa aman ha aman sevinmeyin bilinki yer yapıyolar ...taşı gediğe koymak için önce gedik lazım :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
13
bak nice yarın motorla kopruden hiç durmadan geçerim eğer bi yazsınlar arkadan
hiç üşenmem gelir alırım 30 kağıtı ona göre
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
peki nerden gecılecek?
ogs tarafından mı kgs tarafından mı nakıt tarafıdan mı? yoksa ayrı bı gecıs mı yapcaklar. nedır ne degıldır?
ceza yersek tumere mı gıdecez.
ok gıdelım:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Unakıtanın oğlu motosiklet mi almış:silent:

:cat: :cat: :cat:

BBRR' Alıntı:
Genç arkadaşları sevinmiş gördüm ..:) yaşadıkları ülkenin Türkiye olduğunu henüz benimsememişler bedava olurmu hiç ...ne bedava olduki bu güne kadar... diyelim köprü motorlara %30 ucuzlatıldı ...devlet onu başka yerden çıkarmazmı zannediyonuz ...:mrgreen: siz 2 ay önce ötv neden birden 4 katına çıktı zannediyosunuz bizim hükümetimiz mahkeme kararının ne olacağını az çok kestirdi zammı öne aldı hani ordan verdiler burdan aldılar lafı olmasın diye ...eee yaşınız genç tabi daha neler göreceksiniz ...bişi ucuzluyosa aman ha aman sevinmeyin bilinki yer yapıyolar ...taşı gediğe koymak için önce gedik lazım :bounce:

İşte budur, aynen katılıyorum....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
3
nasıl yahu,
şimdi ben gitsem para ödemeyecek miyim?

:) şu sorunun cevabı herkesi tatmin eder:)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
bazi arkadaslarimizin dedigi gibi . hümümete pek güven olmuo. kimse gocunmasin ama ne dümenler donüo bence..! zaten ötv ile yapacaklarini yaptilar . dahasi varmi .bence birinin oglu motor almamis fabrika kuracak heralde..........:silent: :farao:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBRHALİL NE KADAR MOREL VERICI KONUSTUN SEN ÖLE zuhahaha.. görursun zam yaparlarsa sen hergun motorla gıdıp gelıodun galiba:mrgreen: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Köprü Geçişleri Bedelsiz

Arkadaşlar bilen var bilmeyen var ben gazeteciyim ve dün akşama doğru elime bir haber ulaştı. Yargıta motorların üçret ödemesin karşı çıkıp motorların köprüden üçretsiz geçmesi (bedelsiz geçiş) hakkında karar almış. Bu haber doğru ama süreç hakkında bir bilgim yok. Yani çok yakında köprüler vergilere yansılıtılacak çok ufak bir ücret karşılığıhda üçretsizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tüm MT kardeşlerime duyrulur. Bu arada müjdemden dolayı herkes bana baklava ısmarlasınnnnnn:queen:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
28
ikiteker.org'da da böyle bir haber var. ama o da gazete haberi...
bekleyeceğiz yasal prosedürü.
saygılar.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
Allah ım goruyorum goruorum :cherry:
insanın nedense bazı şeylere guvenı kalmamıs ınanamıyor hemen. ruya mı bu yoksa akira nin dedıgı gıbı gercekten unakıtanın oglu motor mu aldı?:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim yasalı masalı yok. elimdeki bilgiler bire bir devletten gelmiştir. Sürecin bilinmediği için hiç bir gazete adam gibi haber yapamıyor bizde dahil ama karar çıktı buna eminim
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
28
meclis'den kanun çıktığında bile işleme konması için bir yasal prosedür gerekiyor. örnek: bir süredir buralarda tartışılan ruhsatlardaki muayene süresi ibaresi. onu kastediyorum.
yargıtay kararı olduğunu ben de duydum. ama nasıl ve ne zaman işleme konacak, sorun bu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah diyorum. Kardeşim ben bedelsiz olduğuna eminin hemde çok ama süreç çok önemli seçimlere kadar kesin olacakta hadi hayırlısı

slope' Alıntı:
meclis'den kanun çıktığında bile işleme konması için bir yasal prosedür gerekiyor. örnek: bir süredir buralarda tartışılan ruhsatlardaki muayene süresi ibaresi. onu kastediyorum.
yargıtay kararı olduğunu ben de duydum. ama nasıl ve ne zaman işleme konacak, sorun bu.
Benim düşüncem va anlayış tarzım kesinlikle seçimlere kadar hallolacak
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst