- Katılım
- 22 Şub 2006
- Mesajlar
- 27
Bende dostuma katiliyorumcbrhalil' Alıntı:yahu abicim olmazzz ben bu devleti tanıdıysam öle bedava alan olmaz indirim bile yapmazlar kılıfı hazırdır siz merak etmeyin:farao:
Bende dostuma katiliyorumcbrhalil' Alıntı:yahu abicim olmazzz ben bu devleti tanıdıysam öle bedava alan olmaz indirim bile yapmazlar kılıfı hazırdır siz merak etmeyin:farao:
Konuyla ile kayda değer söyleyecek bir-iki çift lafın mı yok ya da polemik peşinde misin? Belki de hep böylesindir.Ertuğrul_Öz' Alıntı:Unakıtanın oğlu motosiklet mi almış
Ben de bedava olmayacağı fikrindeyim. Aklımda arabaların yarı fiyatı var ama bilemeyiz tabi. Ayrıca haberin iyi olduğunu belirtmen çok hoş. Bu bazen gözden kaçabiliyor.aiqa' Alıntı:harika bir haber. bedava olmaz tabiki ama daha ucuz olacak herhalde.
demonicdreams' Alıntı:Konuyla ile kayda değer söyleyecek bir-iki çift lafın mı yok ya da polemik peşinde misin? Belki de hep böylesindir.
MT'deki seviyenin düşmesini istemiyorum. Herhangi çaycıyla, postacıyla, motorcuyla ya da bakanla ilgili söyleyecek lafı olanlar ilgili bir başlık bulsun. Motosikletlerin köprü geçişleriyle ilgili bir başlıkta konuşulacak şey bellidir. İlle de isim anılacaksa dava açan arkadaşa teşekkür edilebilir
Ben de bedava olmayacağı fikrindeyim. Aklımda arabaların yarı fiyatı var ama bilemeyiz tabi. Ayrıca haberin iyi olduğunu belirtmen çok hoş. Bu bazen gözden kaçabiliyor.
demonicdreams' Alıntı:Konuyla ile kayda değer söyleyecek bir-iki çift lafın mı yok ya da polemik peşinde misin? Belki de hep böylesindir.
MT'deki seviyenin düşmesini istemiyorum. Herhangi çaycıyla, postacıyla, motorcuyla ya da bakanla ilgili söyleyecek lafı olanlar ilgili bir başlık bulsun. Motosikletlerin köprü geçişleriyle ilgili bir başlıkta konuşulacak şey bellidir. İlle de isim anılacaksa dava açan arkadaşa teşekkür edilebilir
Ertuğrul_Öz' Alıntı:Ben nerede ne konuşacağımı, seviyemi hangi düzeyde tutacağımı, hangi başlık altına ne yazacağımı gayet iyi bilirim ve başkasından öğrenme ihtacında değilim. siz o konuda tatlı canını sıkmyın demonic.
Kaldı ki asıl sizin orta makul zekalı birisinin bile anlayabileceği basit bir espriyi bile abartarak konuyu polemik yaratma ve forum seviye çıtası bekçiliğine kadar getirmeniz en basit ifadeyle bana komik. Eğer benim seviyeyi düşürdüğümü düşünüyorsanız basarsınız kırmızı düğmeye moderatörler gerekeni yapar
Benim kayda değer söylenecek çok sözüm var ama bunu motosiklet sitesinde değilde aktif üyesi bulunduğum başka platformlarda uzun yazılarımla anlatmayı uygun buluyorum. Eğer mesajarımı üşenmeden okursanız açılan hemen her ideolojik başlıkta bunun yeri burası değil anlamına gelen mesajlarıma rastlarsınız, belki o zaman "polemik peşinde misin? belki de hep böylesindir" sözünüz için özür dileme ihtiyacını hissedersiniz
mostwanted_57' Alıntı:inanmam :sunny:
şimdi köprüden geçerken para ödemicekmiyiz :flower:
http://www.kgm.gov.tr/fr5.asp?tt=0308Motosiklet kullanıcılarına, KGS geçiş ücreti indirimi, 17/04/2006 tarihinden itibaren %30 olarak uygulanacaktır. KGS’de % 30 indirimden yararlanmak isteyen motosiklet kullanıcıları yukarıda adı geçen bankalara başvurarak 6. sınıf motosiklet KGS Kartını almaları gerekmektedir.
vipseyahat' Alıntı:Bugün OGS Merkezi ile görüştüm Motorlar için şu an benim de kullandığım 6. sınıf kart kullanılıyor ve geçiş ücreti ise 2.10 YTL ve bu konuyla ilgili olarak da herhangi bir değişikliğin söz konusu olmadığı 6. sınıfın zaten eklendiği ve fiyatın 1. sınıflardan farklı olduğunu belirttiler.
Sanırım bu dava gündemdeyken karayolları işi halletmiş anlaşılan... Sonucunu onlarda anladılar demekki dava sonuçlanmadan hemen yeni bir sınıf eklediler.
vipseyahat' Alıntı:Bugün OGS Merkezi ile görüştüm Motorlar için şu an benim de kullandığım 6. sınıf kart kullanılıyor ve geçiş ücreti ise 2.10 YTL ve bu konuyla ilgili olarak da herhangi bir değişikliğin söz konusu olmadığı 6. sınıfın zaten eklendiği ve fiyatın 1. sınıflardan farklı olduğunu belirttiler.
Sanırım bu dava gündemdeyken karayolları işi halletmiş anlaşılan... Sonucunu onlarda anladılar demekki dava sonuçlanmadan hemen yeni bir sınıf eklediler.