Köprü ücretlerinde motosiklet ücretlerine iptal

Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
27
cbrhalil' Alıntı:
yahu abicim olmazzz ben bu devleti tanıdıysam öle bedava alan olmaz indirim bile yapmazlar kılıfı hazırdır siz merak etmeyin:farao:
Bende dostuma katiliyorum :pale: Bizim devlet adamlarindan cacik olmaz:farao:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Şimdi bir kere Devlet ve hükümet kavramlarını mutlak ayıralım. Devlet bir ülkenin bireylerinin kendi tercih ettikleri beraber yaşama kurallarının bütünü ve bu bütünün uygulandığı teşkilata denir.

hükümet ise bu teşkilatın vatandaşın günün gerek ve ihtiyaçlarına göre yasama ve yürütme organlarıyla kurallar ve yasalar koyarak rahat etmesini ve refah seviyesi yakalaması için yine vatandaşlar tarafından iş başına getirilen belli süresi olan kurumlardır.

Sonuç olarakta ne yazıkki devlet olarak çok köklü ve sağlam bir yapıda olmamıza rağmen 1938 den sonra ülkemiz başına gelen hükümetler nalıncı mesleğinden olsa gerek hep kendilerine yontmuşlardır.
Tabi zaman zaman devletin yüzü kendini yargı olarak gösterip hükümetlerin saçmalık ve art nıyetlerine dur demektedir Köprü ve motor olayında olduğu gibi.

Sonuç olarak eger hükümetler bu parayı bizden almak istiyorlarsa mutlaka ipe unakıtacaklardır.

"hayırlısı"
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
AKALTEKE hay ağzına sağlık, ama ben yinede bu işin bedava olacağını sanmıyorum zaten 1-2 haftadır kgs de 7. grup diye bişey var 2.10 ytl ye geçiyo indirimli sanırım bu olsa gerek yani %30 indirim daha önce yoktu bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Unakıtanın oğlu motosiklet mi almış
Konuyla ile kayda değer söyleyecek bir-iki çift lafın mı yok ya da polemik peşinde misin? Belki de hep böylesindir.

MT'deki seviyenin düşmesini istemiyorum. Herhangi çaycıyla, postacıyla, motorcuyla ya da bakanla ilgili söyleyecek lafı olanlar ilgili bir başlık bulsun. Motosikletlerin köprü geçişleriyle ilgili bir başlıkta konuşulacak şey bellidir. İlle de isim anılacaksa dava açan arkadaşa teşekkür edilebilir

aiqa' Alıntı:
harika bir haber. bedava olmaz tabiki ama daha ucuz olacak herhalde.
Ben de bedava olmayacağı fikrindeyim. Aklımda arabaların yarı fiyatı var ama bilemeyiz tabi. Ayrıca haberin iyi olduğunu belirtmen çok hoş. Bu bazen gözden kaçabiliyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HİÇKİMSE HEVESLENMESİN, bunlar bizi hiçbiyerden bedavaya geçirmez, bakın göreceksiniz, geçiş ücreti 3YTL değilde 2YTL olacak ama, 1-2 Ay sonra geçiş ücretlerine zam yapacaklar, o zam sırasında motosiklet ücretini, yeniden ayarlayıp eski haline getirecekler, İŞTE BENDE O ZAMAN O KÖPRÜYE PARA ÖDERSEM?????????????????:pr: :pr:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
demonicdreams' Alıntı:
Konuyla ile kayda değer söyleyecek bir-iki çift lafın mı yok ya da polemik peşinde misin? Belki de hep böylesindir.

MT'deki seviyenin düşmesini istemiyorum. Herhangi çaycıyla, postacıyla, motorcuyla ya da bakanla ilgili söyleyecek lafı olanlar ilgili bir başlık bulsun. Motosikletlerin köprü geçişleriyle ilgili bir başlıkta konuşulacak şey bellidir. İlle de isim anılacaksa dava açan arkadaşa teşekkür edilebilir

Ben de bedava olmayacağı fikrindeyim. Aklımda arabaların yarı fiyatı var ama bilemeyiz tabi. Ayrıca haberin iyi olduğunu belirtmen çok hoş. Bu bazen gözden kaçabiliyor.

Ertuğrul arkadaşımızın yazılarını takip eder zevklede okurum. gerek ülke meselelerıne duyarlılığı gerekse üslubu gayet seviyeli ve düzgündür. Pek polemik peşinde olduğunu veya ihtiyacı olduğunuda sanmam.

Ayrıca yapmış olduğu yorum gayet ironik ve örnek bir kara mizah örneğidir.

Esas gördüğüm bu yorumdan hiçkimsenin böyle bir varsayım çıkarmamasına karşın sizin karşı yorumunuz polemik konusu olabilir.

saygılarımla
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
demonicdreams' Alıntı:
Konuyla ile kayda değer söyleyecek bir-iki çift lafın mı yok ya da polemik peşinde misin? Belki de hep böylesindir.

MT'deki seviyenin düşmesini istemiyorum. Herhangi çaycıyla, postacıyla, motorcuyla ya da bakanla ilgili söyleyecek lafı olanlar ilgili bir başlık bulsun. Motosikletlerin köprü geçişleriyle ilgili bir başlıkta konuşulacak şey bellidir. İlle de isim anılacaksa dava açan arkadaşa teşekkür edilebilir

Ben nerede ne konuşacağımı, seviyemi hangi düzeyde tutacağımı, hangi başlık altına ne yazacağımı gayet iyi bilirim ve başkasından öğrenme ihtacında değilim. siz o konuda tatlı canını sıkmayın demonic.

Kaldı ki asıl sizin orta makul zekalı birisinin bile anlayabileceği basit bir espriyi bile abartarak konuyu polemik yaratma ve forum seviye çıtası bekçiliğine kadar getirmeniz en basit ifadeyle bana komik geldi. Eğer benim seviyeyi düşürdüğümü düşünüyorsanız basarsınız kırmızı düğmeye moderatörler gerekeni yaparlar.

Benim kayda değer söylenecek çok sözüm var ama bunu motosiklet sitesinde değilde aktif üyesi bulunduğum başka platformlarda uzun yazılarımla anlatmayı uygun buluyorum. Eğer mesajarımı üşenmeden okursanız açılan hemen her ideolojik başlıkta "bunun yeri burası değil" anlamına gelen mesajlarıma rastlarsınız, belki o zaman "polemik peşinde misin? belki de hep böylesindir" sözünüz için özür dileme ihtiyacını hissedersiniz
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Ben nerede ne konuşacağımı, seviyemi hangi düzeyde tutacağımı, hangi başlık altına ne yazacağımı gayet iyi bilirim ve başkasından öğrenme ihtacında değilim. siz o konuda tatlı canını sıkmyın demonic.

Kaldı ki asıl sizin orta makul zekalı birisinin bile anlayabileceği basit bir espriyi bile abartarak konuyu polemik yaratma ve forum seviye çıtası bekçiliğine kadar getirmeniz en basit ifadeyle bana komik. Eğer benim seviyeyi düşürdüğümü düşünüyorsanız basarsınız kırmızı düğmeye moderatörler gerekeni yapar

Benim kayda değer söylenecek çok sözüm var ama bunu motosiklet sitesinde değilde aktif üyesi bulunduğum başka platformlarda uzun yazılarımla anlatmayı uygun buluyorum. Eğer mesajarımı üşenmeden okursanız açılan hemen her ideolojik başlıkta bunun yeri burası değil anlamına gelen mesajlarıma rastlarsınız, belki o zaman "polemik peşinde misin? belki de hep böylesindir" sözünüz için özür dileme ihtiyacını hissedersiniz

:p Üzgünüm geç kaldın ben daha hızlıyım...!
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
mostwanted_57' Alıntı:
inanmam :sunny:

şimdi köprüden geçerken para ödemicekmiyiz :flower:


para ödemesine devam edicez dostum...


2 hafta önce ziraat bankası şişli şb. sindeydim.. KGS den sorumlu memurla biraz muhabbet ettik.(ben de KGS almak için gittim sistemler yoktu) KGS nin 6.sınıfının çıktığını fakat Kart merkezinden hizçbir bankaya 6. sınıf KGS verilmediğini ve memurun elinde 35 adet 6.sınıf talep formu olduğunu ve kart merkezinden ne zaman kart lar şubelere dağıtılcak belirsiz....:cat: ara ara arayıp bilgi alabileceğimi söyledi..çünki kartların ne zaman şubelere dağıtılacağı belirsiz... belkide bu davayı bekliyorlardı...:cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
212
Bugün OGS Merkezi ile görüştüm Motorlar için şu an benim de kullandığım 6. sınıf kart kullanılıyor ve geçiş ücreti ise 2.10 YTL ve bu konuyla ilgili olarak da herhangi bir değişikliğin söz konusu olmadığı 6. sınıfın zaten eklendiği ve fiyatın 1. sınıflardan farklı olduğunu belirttiler.
Sanırım bu dava gündemdeyken karayolları işi halletmiş anlaşılan... Sonucunu onlarda anladılar demekki dava sonuçlanmadan hemen yeni bir sınıf eklediler.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Motosiklet kullanıcılarına, KGS geçiş ücreti indirimi, 17/04/2006 tarihinden itibaren %30 olarak uygulanacaktır. KGS’de % 30 indirimden yararlanmak isteyen motosiklet kullanıcıları yukarıda adı geçen bankalara başvurarak 6. sınıf motosiklet KGS Kartını almaları gerekmektedir.
http://www.kgm.gov.tr/fr5.asp?tt=0308
Zaten 17 Nisandan beri %30 indirimli değil miydi KGS? :silent:
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
vipseyahat' Alıntı:
Bugün OGS Merkezi ile görüştüm Motorlar için şu an benim de kullandığım 6. sınıf kart kullanılıyor ve geçiş ücreti ise 2.10 YTL ve bu konuyla ilgili olarak da herhangi bir değişikliğin söz konusu olmadığı 6. sınıfın zaten eklendiği ve fiyatın 1. sınıflardan farklı olduğunu belirttiler.
Sanırım bu dava gündemdeyken karayolları işi halletmiş anlaşılan... Sonucunu onlarda anladılar demekki dava sonuçlanmadan hemen yeni bir sınıf eklediler.


ben geçerken neden 2,4 ödüyorum keriz miyim neyim
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
iyi hoş güzelde benim OGS 1. sınıftan işliyor bunu düzelttirme şansım nedir veya nereden yaptırabilirim bu işlemi??


vipseyahat' Alıntı:
Bugün OGS Merkezi ile görüştüm Motorlar için şu an benim de kullandığım 6. sınıf kart kullanılıyor ve geçiş ücreti ise 2.10 YTL ve bu konuyla ilgili olarak da herhangi bir değişikliğin söz konusu olmadığı 6. sınıfın zaten eklendiği ve fiyatın 1. sınıflardan farklı olduğunu belirttiler.
Sanırım bu dava gündemdeyken karayolları işi halletmiş anlaşılan... Sonucunu onlarda anladılar demekki dava sonuçlanmadan hemen yeni bir sınıf eklediler.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
212
Maalesef şu an 6.sınıf OGS yokmuş ve yine kötü haber hala 6.sınıf KGS'leri köprüler tanımıyor ya okunmamış yada sınıf farklı olarak görüyor ama içeride düzetiliyormuş. İşin Komik tarafı okuttuğunuz halde okutulmamış gördüğü geçiş sayısı 10u bulursa kart iptal oluyor ve yeni kart almanız gerekiyor yoksa zamlı fiyattan geçiyorsunuz.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
şu an için sadece kgs de 6. sınıf var konu daha önce tartışıldı ama bu haber yeni ortaya çıktı bnde ücretsiz olacağına inanmıyorum açıkçası keşke olsa

kgs iş bankalarında bir sürü var ben direk gittim aldım 2.10 ödüyorum ama sürekli alarm veriyo makine nedensiz ben taksim şubesinden temin ettim ayrıca ayrı bi form yok aynı formda işaretliyorsunuz
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
peki bu karar sadece KGS'yi mi kapsıyor? hiç sanmıyorum...
peki o zaman nakit geçişi ya da OGS'yi tercih eden motosiklet kullanıcıları neden 1. sınıf ücreti ödüyorlar? Hadi diyelim ki motosikletlere OGS verilmesi yasak (nasıl bir ayırımcılık yöntemi ise artık??) nakit geçiş konusunda ne yapacaklar acaba?..
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
KGS 1. sınıf alınınca 4 tekerlikli vasıta gözüküyormuş. Yani 2 motor yan yana KGS gişesinden geçebiliyormuş. Beni de geçen gün uyardılar... 6. sınıf KGS ise iki tekerli araç gözükmektedir... Bu yüzden bir arıza durumunda 2 kat ceza ödememek için 6. sınıf KGS kart ile diğer kartlarınızı değiştirmenizi tavsiye ederim...

Hoşça Rüzgarlanın...

Şimdi cnnturk de okudum alın size link arkadaşlar :)

http://www.cnnturk.com/TURKIYE/haber_detay.asp?PID=318&haberID=191762

Motosikletle geçiş artık ücretsiz

21 Haziran, 2006 14:42:00 (TSİ)


Karayolları'nın tarifesi iptal edildi
Ankara Dokuzuncu İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün, köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti.

Mustafa Reşit Arnık adlı vatandaş, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün 1 temmuz 2004 tarihli 'köprü ve otoyol gişelerinde, motosiklet ile, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören' işleminin iptali istemiyle dava açmıştı.

Ankara Dokuzuncu İdare Mahkemesi, motosikletlerin ücret tarifesinin birinci sınıfa dahil edilerek belirlenmesi işlemini iptal etti.

İdare Mahkemesi, motosikletlerin kapladığı alan ve kullanış şekli itibariyle otomobil, minibüs, kamyonet ve kamyon sınıflandırmasına dahil edilemeyeceğine hükmetti.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hala uygulama ile ilgili net bir açıklama hatta hiç açıklama yok..paşa paşa ödemeye devam..:pr:
S&S
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
84
aman almasınlar ücret gerçi ben köprülerden geçmiyorum ama olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst