- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 757
Ben bu konuda yetkili biriyle konuşma fırsatı bulamadım bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim:
6 sınıf KGS ile köprüden geçiş yapıyorum. Alet karttan parayı çekiyor, ama gecerken kaçak geçiş yapmışım gibi alarm ötüyor ve arkadan fotomu çekiyor. Bu fotolar daha sonra değerlendiriliyor ve eğer kredili KGS niz varsa bu kaçak geçişler ordan (KGS Hesabınızdan) çekiliyor. İşte tamda sormak istediğim bu bu durumda bu adamlar bizden bu parayı 2 defa çekmesinler!
Ya da kaçak geçiş yapıyoruz diye bir süre sonra kartı iptal etmesinler!
Kartım yeni ancak bunları soracak bir muhatap bulamadım. Bu konuda sizlerin bilgisi nedir?
6 sınıf KGS ile köprüden geçiş yapıyorum. Alet karttan parayı çekiyor, ama gecerken kaçak geçiş yapmışım gibi alarm ötüyor ve arkadan fotomu çekiyor. Bu fotolar daha sonra değerlendiriliyor ve eğer kredili KGS niz varsa bu kaçak geçişler ordan (KGS Hesabınızdan) çekiliyor. İşte tamda sormak istediğim bu bu durumda bu adamlar bizden bu parayı 2 defa çekmesinler!
Ya da kaçak geçiş yapıyoruz diye bir süre sonra kartı iptal etmesinler!
Kartım yeni ancak bunları soracak bir muhatap bulamadım. Bu konuda sizlerin bilgisi nedir?