Köprü ücretlerinde motosiklet ücretlerine iptal

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Ben bu konuda yetkili biriyle konuşma fırsatı bulamadım bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim:
6 sınıf KGS ile köprüden geçiş yapıyorum. Alet karttan parayı çekiyor, ama gecerken kaçak geçiş yapmışım gibi alarm ötüyor ve arkadan fotomu çekiyor. Bu fotolar daha sonra değerlendiriliyor ve eğer kredili KGS niz varsa bu kaçak geçişler ordan (KGS Hesabınızdan) çekiliyor. İşte tamda sormak istediğim bu bu durumda bu adamlar bizden bu parayı 2 defa çekmesinler!
Ya da kaçak geçiş yapıyoruz diye bir süre sonra kartı iptal etmesinler!
Kartım yeni ancak bunları soracak bir muhatap bulamadım. Bu konuda sizlerin bilgisi nedir?
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
17
bendede kredili kgs var.para düşüyor sonra kaçak geçmişim gibi ötüyor..bende anlamadım sebebini öğrenebilen olursa.cevap yazarsa sevinirim..ayrıca bu olay bazen olmuyor..anlamsızz.harbiden 2 kere kesmesinler
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
basıma benım de geldı ben hemen gerı dondum ıdare bınasına gırdım ıkıncı kata cıkarttılar orda sordum yav bastım kgsyı ama ottum noluyo dıye yenı de almıstım kgs yı heralde daha kullanıma gecmedı dıye dsusunmustum ama adam ne dedı bılıyo musunuz "bizim kopru gecıs mekanızmaları 1. sınıf ıcın yapıldı sız 6. sınıfsınız o yuzden alarm otuyo ama ceza yok karttan dusuyo para problem yokk" dedı ben ısrar ettım abı bı bak dıye plakayı soyledım baktı bı ceza falan gozukmuyo nerak etmeyın bısey olmuyo arkadaslar tek can sıka 6. sınıf muamelesı gormemız ooof of
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
bedava filan değil arkadaşlar biz sadece 4tekerli kafesçilerden 1ytl daha az yani 2ytl vericez...ben hergün geçiyorum..aklıma takıldığı için yoldaki trafik polisinede sordum oda motorlara 2ytl olduğunu onayladı...motorlara bedava geçiş filan yok yani...belki başka bi asırda

unutmadan: gişenin neden alarm verdiğini sorduğumdada ''o verir alarm, senden 2ytl kescek'' dedi
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
millet kgs almak ıcın ugruyorum subeler yok kgs 6 sınıf yok nerden alabılırım umranıyede oturuyom
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hala uygulama ile ilgili net bir bilgi yok maalesef hiç bir yerde..:pr:
S&S
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
FutureShock' Alıntı:
Gişeler de en sağ tarafta açık yer oluyo hep ordan kaçız edin :queen:

öldüm ya alla senin ! yalanda değil ha ama bi çok çok geçsek hemen orayada bişey bulurlar ! şaka bi tarafa eğer haber bizim anladığımız gibiyse harika olur ya
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Arkadaşlar hani köprü geçişleri iptal olmuştu her KGS geçişinde 2400Ytl yerine 2100Ytl düşüyor kontürümden bu nasıl oluyor yetkililere soruyorum geçişler ücretsizmi oldu diye hiç kimse cevap vermiyor.Hatda hiç kimsenin bu konu hakkında bilgisi yok:Bu nasıl iptal hala anlayamadım
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
aydinolmez' Alıntı:
Arkadaşlar hani köprü geçişleri iptal olmuştu her KGS geçişinde 2400Ytl yerine 2100Ytl düşüyor kontürümden bu nasıl oluyor yetkililere soruyorum geçişler ücretsizmi oldu diye hiç kimse cevap vermiyor.Hatda hiç kimsenin bu konu hakkında bilgisi yok:Bu nasıl iptal hala anlayamadım
yok öle bişey iptal falan olmaz zaten para gelen yeri adam niye kapatsın mantık alıyomu öle bi yemlediler sadece sonucta o verilen kara geri çekildi diye biliyourm ben:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sevinmeyelim arkadaslar bu mevzudaki sonuç; şu an nasılsa öyle devam demek. Bu karar çıkmasaydı daha fazla para ödeyecektik gibi algıladım ben...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
İş bankasına gidip KGS aldım, onlar da "6. sınıf" diye bişey duymamışlar, sistemlerinde yok sanki! Mecburen 1. sınıf aldım :(

-t
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst