Köprü ücretlerinde motosiklet ücretlerine iptal

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Er5 çoşma kardeşim biz zaten kaçmıorduk. Bizede yakışmaz. Ama bizlere parasız diye bir haber gelmedi sadece ucuzluyacak istikbaratı uluaştı
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bedava olur mu ya? türkiye'de hem de. puhahahahahaha. ucuzlar o ucuzlar. ama bedava olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hükümet bir süre önce ÖTV'yi yüzde 8 den 37'ye çıkarmıştı..


Şimdi onun yanında bu olay nedir ki ?

Olsa olsa eşeği kaybedip semeri bulunca sevinme gibi bir şey..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
ashes' Alıntı:
evet aman ses yapmayın valla ötv gibi inceden çakarlar tekrardan sağlam buralara kadar okuyorlardır uyandırmayın hişşştttttttt :)

Harbi okuyorlarmıdır burayı. Eğer okuyorlasa ben bunların gelmişini geçmişini hiçbirini sektirmeden vede dil, din ırk farkı gözetmeksizin. gittiği yere kadar artçıları oliim

okurlar dimi ashes okurlar dimi
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
akalteke' Alıntı:
Harbi okuyorlarmıdır burayı. Eğer okuyorlasa ben bunların gelmişini geçmişini hiçbirini sektirmeden vede dil, din ırk farkı gözetmeksizin. gittiği yere kadar artçıları oliim

okurlar dimi ashes okurlar dimi
Okuduklarından% 99 eminim.Devletin kulakları kocamandır:cherry:
%1 de daha sonra okuyacaklardır
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
evet yeni kopru ucreti araclar icin 3 ytl motosikletler icin 2.99 ytl olur:)
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
tahamesut' Alıntı:
yani bedavamı geçcez artık köprülerden.... :queen:
Anladığım kadarıyla motorların büyük kamyon vb. araçlarla aynı geçiş ücreti ödüyordu yani yapılan en son zamda. Ama duyarlı bir motorsever arkadaşımız dava açarak bu zammı iptal ettirerek. Motorların 1. sınıf araç katogorisine girerek köprülerde daha düşük ücret ödemelerini sağladı :cat: Keşke herkes bu kadar duyarlı olsa da herşey yolunda gitse :pr:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
gercek mı bu yaw. inanasım gelmedı ama ?
kanun cıktı dedıler gıttık muayene yaptırdık adama ısrarla dedık 2 sene yapcan dıye kanun var dedık resmı gazete tempo aktuel felan yazıyo dedık. yok dedı oyle bısey degıstı dedı o kanun cıkar cıkmaz anlamadım bısey. kavga etmek ıstemedım. devlet bı kanun cıkartıyo memurunun haberı yok mu? nedır yaaa ya da gercekten degıstımı ne bılım yaaaaaa. kafam karsıtı bugun
neyse sonuc muayene 1 senelık oluyo arkadaslar. ve 2 senelık muayenelere polıs ceza keser dedı bı de adama ona gore
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
valla eskiden yarı yarıya olurdu motosikletle araba ücreti, sonra her zamdan sonra baktıki devlet ara fazla açıldı, 2 tekerin canını alalım dedi va araba ile aynı yaptıi t.c. dahilinde maalesef devamlı olarak insanları vergilendirmek olduğundan dolayı bence şuan ki durumumuzdan gayet memnun olmalıyız, şayet herhangi bir ücret düşürmek veya ücretsiz filan olursa mazallah diyorum donumuza göz dikmiş olabilirler, üç kuruş köprü parasında yırtacağız derken , tüm cüzdan dan olmayalım :pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
5
Köprü Ücretlerindeki Haksızlığa Son Veriliyor !!

21 Haziran 2006 (bugün) tarihli Sabah Gazetesindeki haber aynen şöyle:

Köprüde motosiklet geçişleri ücreti iptal

Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti. Mahkeme, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle büyük araç kapsamına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti. Mustafa Reşit Arnık isimli vatandaş, 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan araçların aynı ücreti öngören işlemin iptaliyle ilgili dava açmıştı.


Umarız ki artık devletimiz kendi yargı organlarının verdiği bu karara saygı duyar ve bizlerin mağduriyetini giderir.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Müthiş haber,

Evet motorsiklet kardeşliği,

Sabah radoyada dinledik ve haber doğru.Herkeze hayırlı olsun
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sımdı noldu kopruden bedavamı gecıcez?bunun anlamı ne bızım ıcın?yanı kopruden daha gecmedım hıc ama yakın zamanda dusunuorum:))))
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
harika bir haber. bedava olmaz tabiki ama daha ucuz olacak herhalde.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
yahu abicim olmazzz ben bu devleti tanıdıysam öle bedava alan olmaz indirim bile yapmazlar kılıfı hazırdır siz merak etmeyin:farao:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
cbrhalil' Alıntı:
yahu abicim olmazzz ben bu devleti tanıdıysam öle bedava alan olmaz indirim bile yapmazlar kılıfı hazırdır siz merak etmeyin:farao:

Hocam gözün sevem ağzını hayra aç yaw :cyclopsan :cyclopsan :pale:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
cbrhalil' Alıntı:
yahu abicim olmazzz ben bu devleti tanıdıysam öle bedava alan olmaz indirim bile yapmazlar kılıfı hazırdır siz merak etmeyin:farao:


Yok baba para falan vermiycen,
Hatta başka bi habere görede motosiklet kullamını arttırmak için devlet ,köprüden geçen her motosiklete 5 ytl verecekmiş:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
aman millet bu ne güzel haber ..ama unutmayın feribottan 4 ytl ye geciyoruz ya şimdi acısını ondan cıkarmasınlar..yaparlarmı yaparlar valla.. bence fazla yazıp ortalıgı bulandırmayalım .bekleyelim bakalım sonuç ne cıkacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst