Köprü Ücretlerindeki Haksızlığa Son Veriliyor !!
21 Haziran 2006 (bugün) tarihli Sabah Gazetesindeki haber aynen şöyle:
Köprüde motosiklet geçişleri ücreti iptal
Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti. Mahkeme, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle büyük araç kapsamına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti. Mustafa Reşit Arnık isimli vatandaş, 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan araçların aynı ücreti öngören işlemin iptaliyle ilgili dava açmıştı.
Umarız ki artık devletimiz kendi yargı organlarının verdiği bu karara saygı duyar ve bizlerin mağduriyetini giderir.