[Konya - MT]

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kaç kilo metero oralar ladık madık afyona dooru gidiyoz bakıyomda

Ortaaam merkezden 60-65 km tahminen. Sen gelmezsen zaten gelmem ben :)

Senin evin oradan geçecez zaten seni yoldan alırız. Senin eve 50 km filan olur o zaman. Saat belirlemedik saati de sen söyle ortaaam:wiinkk:

Yine gitmediğim bir yer. Bakıcaz artık nasıl bir yermiş:cherry:
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
ulen yılmaz nerden buldun bu kestelmidir neresidir haritada bile zoraki gördüm .
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
7
:) Seelaaaam arkadaşlar KESTEL e mi gidiyorsunuz. Bizde arkadaşlarla oraya bi gidelim diyorduk :cherry: ama kısa yoldan :pr: uzun yola para yetmez valla gitgel 150 km yi bulur orası....:cat:
Neyse iyi günler
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
ulen yılmaz nerden buldun bu kestelmidir neresidir haritada bile zoraki gördüm .

maksat bir arada olmak yer mekan onemli deil cıkar gutmudoyuz diğerleri gibi kilistira da oyle beğendiğimiz yerde durduk cok da guzel eglendik kestel olmaz da baska yer olur gelmek isteyen gelir kapımız herkese acıktır..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
:mrgreen: haha ya ylmzzz "ortaaam" yazıp durma ya bende ereğliliyim bizim ordada hep kullanırız öyle acayip güldüm şimdi eskişehirdeyim uzun zamandır hiç kullanılmadı sen yazıp okuyunca bi garip geldi be çok güzel söylenişi ama dimi ortaaam :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
:mrgreen: haha ya ylmzzz "ortaaam" yazıp durma ya bende ereğliliyim bizim ordada hep kullanırız öyle acayip güldüm şimdi eskişehirdeyim uzun zamandır hiç kullanılmadı sen yazıp okuyunca bi garip geldi be çok güzel söylenişi ama dimi ortaaam :mrgreen:

:cherry: Herkese de ortaaam demem ama. :p
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
7
Arkadaslar bende sizlere katılmak istiyorum ama :pr: benim motor arızalı
gezdiğiniz yerleri sürekli takip edyorum aynı hızla devam devamını bekliyoruz sizlerden:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaslar bende sizlere katılmak istiyorum ama :pr: benim motor arızalı
gezdiğiniz yerleri sürekli takip edyorum aynı hızla devam devamını bekliyoruz sizlerden:wiinkk:

Seni de bekleriz bir gün:cat: Görüşmek üzere.


Bu arada arkadaşlar kestel gezisinin saatini belirleyelim beraberce:wiinkk: Ben saat 09.30 diyorum.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Stadyumda 09.30 da buluşuyoruz o zaman. İstanbul yolunda oturanlar yolda beklesinler. Boşuna gelmesinler merkeze. Fakat alışveriş için sayılarını bildirsinler bi zahmet :cat:

Ya da buluşma yerini REAL yapıp alışverişi oradan yapalım.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Buluşma yeri Real daha mantıklı. Nasıl olsa bizler o tarafa gideceğiz. Alışverişi yapar yola devam ederiz.
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
::dpac:: ne yiyecez bu hafta ::eek:hmy::
balık tutulurmuki orda::159:: iide ben balık tutmasını bilmemki
neyse pazargünü bi terslik çıkmazsa bende geliyorum. :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
KESTEL GEZİSİ
TARİH: 13 MAYIS PAZAR
BULUŞMA YERİ : REAL ALIŞVERİŞ MERKEZİ
BULUŞMA SAATİ: 09.30


Fotoğraflar wowturkey sitesinden alıntıdır
kestel1ka5.jpg

Bu da harita
kestelharitazq9.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst