kaç kilo metero oralar ladık madık afyona dooru gidiyoz bakıyomda
kaç kilo metero oralar ladık madık afyona dooru gidiyoz bakıyomda
ulen yılmaz nerden buldun bu kestelmidir neresidir haritada bile zoraki gördüm .
ulen yılmaz nerden buldun bu kestelmidir neresidir haritada bile zoraki gördüm .
:mrgreen: haha ya ylmzzz "ortaaam" yazıp durma ya bende ereğliliyim bizim ordada hep kullanırız öyle acayip güldüm şimdi eskişehirdeyim uzun zamandır hiç kullanılmadı sen yazıp okuyunca bi garip geldi be çok güzel söylenişi ama dimi ortaaam :mrgreen:
Arkadaslar bende sizlere katılmak istiyorum amar: benim motor arızalı
gezdiğiniz yerleri sürekli takip edyorum aynı hızla devam devamını bekliyoruz sizlerden:wiinkk:
Fotoğraflar wowturkey sitesinden alıntıdır
![]()
Bu da harita
![]()
ben 10puçukta anca kalkarım ortaaaaam