- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 177
çok yağlamışsın selim![]()
resimler eski kış için motoru kaldıracagım zaman yıkatmıştım
çok yağlamışsın selim![]()
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/113698-konya-mini-kapadokya-kilistra-gokyurt.html
kilisra gezimiz