- Katılım
- 10 Eki 2006
- Mesajlar
- 68
Hoşgeldiniz motosiklet tepesinde olduktan sonra her yer gezilecek yerdir :cherry:
tşk ler doğru söylüyorsun ama gideceğim yeri bilmek isterim yinede :cherry:
Hoşgeldiniz motosiklet tepesinde olduktan sonra her yer gezilecek yerdir :cherry:
hoşgeldin odeon aramıza,hem sohbette neki gezilerimizede katıl memnun oluruz.herkese merhaba konyaya 6 ay önce geldim.st&kanuni gv250 motorsikletimi ankaradan almış durumdayım fakat hava şartları yüzünden henüz konyaya getiremedim. ısının 15 derecenin üstüne çıkmasını bekliyorum:cherry: bundan sonra sohbetlerinize aktif olarak katılmak istiyorum.konyada gezilecek yerler konusunda yardımlarınızı isteyeceğim . gezmeyi seven biriyim. motorda daha yeniyim ama otomobilimle türkiye nin görmediğim çok az yeri kaldığını söyleyebilirim motoru keyfi binmek için aldım.yaklaşık 20 yıldan sonra motor sahibi oldum lise ve üniversite dönemimde dedemin javası benim ilk motorum oldu o motor hala yaşıyor ama bana miras kalmadıbu arada beni yaşlı bulabilirsiniz(48) ama kafa yaşım sizden çok fazla değil
![]()
teşekkür ederim alosyi uygun zamanlarda katılmayı bende isterim.hoşgeldin odeon aramıza,hem sohbette neki gezilerimizede katıl memnun oluruz.
bendeniz gideceğimiz yerleri bu sayfadan mutlaka duyururum,nekadar çok katılan olursa okadar memnun oluruz. hele nisan bir gelsin![]()
odeon65 hoşgeldiniz tekeriniz düz bassın inş.
tşk ler emrecim inşallah bende dörtgözle bekliyorum.sende hoşgeldin fahri bende 48 yaşında çiçeği burnunda motorcuyum:cherry: 25 yıl ara verip tekrar motor aşkıyla yandım. yakında inşallah motor üstünde ortalıkta görünürüm.:cat: görüşmek üzereodeon65 abi hoşgeldin aramızahavalar ısınmya basladgnda bikaç kişi öncülüğünde gezimiz olacaktr inş
![]()
tşk ler emrecim inşallah bende dörtgözle bekliyorum.sende hoşgeldin fahri bende 48 yaşında çiçeği burnunda motorcuyum:cherry: 25 yıl ara verip tekrar motor aşkıyla yandım. yakında inşallah motor üstünde ortalıkta görünürüm.:cat: görüşmek üzere
tşk ler emrecim inşallah bende dörtgözle bekliyorum.sende hoşgeldin fahri bende 48 yaşında çiçeği burnunda motorcuyum:cherry: 25 yıl ara verip tekrar motor aşkıyla yandım. yakında inşallah motor üstünde ortalıkta görünürüm.:cat: görüşmek üzereodeon65 abi hoşgeldin aramızahavalar ısınmya basladgnda bikaç kişi öncülüğünde gezimiz olacaktr inş
![]()