[Konya - MT]

Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
benim motorda tam arıza çıkarcak günü buldu:( depodaki bnzin muslgun ordan boşalmış.s
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
68
arkadaşlar sonunda benim afro yu ankaradan konyaya getirdim:flower:resim yüklemeyi becerebilecekmiyim bilmiyorum olmadığı için resimleri sildim bir daha deneyeceğim
http://imageshack.us/photo/my-images/844/img2013022600100.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/img2013022600106.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/543/img2013022600107.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/35/img2013022600109.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/img2013022600111.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/img2013022600114.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/img2013022600115.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/541/img2013022600112.jpg/
260 km yol 10.25 litre benzin yakmışım ortalama 90/100 hızlarda
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
img2013022600110.jpg



img2013022600112.jpg


img2013022600101.jpg


img2013022600107.jpg

dehşet bişeye benziyor hayırlı olsun:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu pazar iki tekerle takkeli dağına çıkacak varmı.varsa gidelim iyi bi manzara seyredelim
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
takkeliye gitmek cros yapmak değil arkadaşım geçen yıl bmw gs 200 ile gitmiştik bi arkadaşla:) .dağın dibine kadar asfalt ,sadece 500 metre bir toprak yol dikine, 15 dakikada yürümekle zirvedeyiz.ama değer,gidenler şimdiye dek pişman olmadı. gidiş dönüş sadece 30 veya kırk km..evet yokmu gelen sadece muharrem büyük ve bir ihityar kurt var şimdilik

linkten bilgi sahibi olabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/87307-konya-takkeli-dagi-gezimiz.html
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Motorum olaydi gelirdim havalarda bozdu bir muddet daha boyle devam eder

Sonrasinda her gun motor tepesindeyim insallah :cherry:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Hava durumu ne gösteriyor osman abi? soğuğa doydum bugün motor üzerinde. Eğer güzel bi hava olursa gelirim.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
177
Merhaba ben Cihanbeyli'den Mehmet Selim uzun zamandır forumda aktifim ama il grupları bölümüne pek girmemiştim Ninja 250R motorumu sizinle paylaşmak istedim yorumlarınızı alayım :)

RXUOb.jpg

noaef.jpg

7SDve.jpg

x4S6b.jpg

JXM7b.jpg

g3o5g.jpg

twAvc.jpg

gYGrh.jpg

h40wd.jpg

F2hrb.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst