- Katılım
- 11 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,179
motosikleti ticari amaçlı kullananlar için yani pizzacı, tüpcü, sucu, kurye vs. motorlarında zorunlu![]()
bizim gibi şahsi binenler için değil o ruhsat mevzusu rahat olun :cat:
Size Soru o zaman. Geçen sene Dükkan üzerine aldım sonra dükkanı kapatınca yazıları sökmedim
Sempatik olsun diye
Sizce bunuda pizzacı vs kategorisine katarlarmı?
Ruhsat benim üzerime.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
boşver olmadığı daha iyibence herkes kullandığı aracın hakkını verecek (beceri anlamında) hakettikten sonra ehliyet cebine girecek :cat:
Karaman'da A2 ehliyete girerken (3-4 yıl önce) millet kendi motoruyla girdiydi , Konya'da yokmu ki öyle. ve Cub falan varsa 2 duba bir dön frenle tamamdır.