[Konya - MT]

Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
motosikleti ticari amaçlı kullananlar için yani pizzacı, tüpcü, sucu, kurye vs. motorlarında zorunlu :)
bizim gibi şahsi binenler için değil o ruhsat mevzusu rahat olun :cat:


Size Soru o zaman. Geçen sene Dükkan üzerine aldım sonra dükkanı kapatınca yazıları sökmedim :)
Sempatik olsun diye :) hemde sitenin reklamı olsun diye. Gerçi giren çıkan yokda neyse...

Sizce bunuda pizzacı vs kategorisine katarlarmı?
Ruhsat benim üzerime.


lqtdn.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

boşver olmadığı daha iyi :) bence herkes kullandığı aracın hakkını verecek (beceri anlamında) hakettikten sonra ehliyet cebine girecek :cat:

Karaman'da A2 ehliyete girerken (3-4 yıl önce) millet kendi motoruyla girdiydi , Konya'da yokmu ki öyle. ve Cub falan varsa 2 duba bir dön frenle tamamdır.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Sizce bunuda pizzacı vs kategorisine katarlarmı?
Ruhsat benim üzerime.


http://c1304.hizliresim.com/18/2/lqtdn.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

bildiğim kadarıyla ruhsattta kendi adınıza kayıtlı ise bir sorun olacağını zannetmiyorum ama yinede memur arkadaşın o anki ruh hali ne olur bilemem,
ben hep kocaman 52 lt çanta ile geziyorum şu ana kadar olumsuz bir durumla karşılaşmadım.
m9l1w.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
48
peki hocam buradan duyurursanız takipte olacağım inşaallah güzel bir gezi olur siz büyüklerimizden bir kaç şey kapabilirsek ne mutlu bize, saygılar.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
DEISIS ve Bende takipteyiz gezi olursa haber edin.
Fakat 60-70 km ortalama hız ile :)
aynen zaten amaç hızlı gitmek olursa gezmenin bir anlamı yok :) yarış yapmayacağız sonuçta, hız isteyen uçağa binsin :p

---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

peki hocam buradan duyurursanız takipte olacağım inşaallah güzel bir gezi olur siz büyüklerimizden bir kaç şey kapabilirsek ne mutlu bize, saygılar.

hafta içi malum iş güç sadece hafta sonları pazar kalıyor bize :pale: günübirlik akşama dönüş şeklinde geziler yapmaya çalışırız işallah kardeş :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Gelecek hafta Selçuk Üniveristesine gezi var beyler :cherry:

Bencileyin eşini çoluk çocuğunu veya ne bileyim birini sınava bırakıp bekleyecek

olan "Bekleyiciler" e duyurulur :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Gelecek hafta Selçuk Üniveristesine gezi var beyler :cherry:

Bencileyin eşini çoluk çocuğunu veya ne bileyim birini sınava bırakıp bekleyecek

olan "Bekleyiciler" e duyurulur :cherry:

Kavgamı var? Gün ne zaman...
Ne sınavı?
Not: Açık Öğretim ise bende gireceğim...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
günübirlik bu pazar son bir km hariç tamamı asfalt ve ençok 300 km olacak konya bozkır aygır şelalesine gidiyoruz üç burdan bir ordan şimdilik dört kişiyiz, gelmek isteyen bendeniz tel 535 580 45 86..http://www.youtube.com/watch?v=ipvgs8yle1Qhttp://www.youtube.com/watch?v=ipvgs8yle1Q[/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

alosyi prodikşın gururla sunar :cherry:
hava açık pazar günü, 26 derece sıcaklık, dere kenarından geçecez soğuk sularından içecez anlaşılan bol ekşın olacak :p
10.000 i devirecek benim küheylan :mrgreen: şimdiden kaskı taktım kafama :queen:" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
goca gonyada kimse galmadımı bi günlük geziye gidecek..hatunsaray. akören. avdan. pınarcık. fart .bozkır. çağlayan .dere . sorkun .karacahisar.dönüş kuruçay ahırlı akisse ..manzara bol doğa harika olacak. sucuklar beleş
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
74
Konya da olsam kesin gelirdim. Kısmet Temmuz gibi Konyadayım o zaman bol bol gezeriz inşallah. Mustafa abi bozkırlı mısın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Mustafa yazmışım abi kusura bakma Osman yazacaktım. Yani alosyi nickli abimiz :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Konya da olsam kesin gelirdim. Kısmet Temmuz gibi Konyadayım o zaman bol bol gezeriz inşallah. Mustafa abi bozkırlı mısın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Mustafa yazmışım abi kusura bakma Osman yazacaktım. Yani alosyi nickli abimiz :)
evet tükeçi bey. bozkırlıyım ama konya merkezde yaşıyorum. beraber gazlamak dileğiyle



deisis gelmezse bende gelmem :(

sağlık olsun .:bounce:
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
74
Sende tüfekçi yi tükeçi yazmışsın abi :) Tüfekçi deyince bilirsin belki bende bozkırlıyım. Tabi yaş farkı nedeniyle tanışmıyoruzdur ama bizim sülaleyi bilirsin belki
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
klavyem sürçmüş müdür :) .. tüfekçi diye çok duydum hatta teyzemin kızı onlardan birinin oğluyla evlendi fransaya gittilerdi...bozkır sorkun kasabalıyım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst