[Konya - MT]

Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Lens almış olsam polis farkına varıyor mu lens in? veya lazer yaptırsam ehliyeti yenilesem? :D
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Kardeşim o kadar çok sigortasız kasksız vizesiz hatta plakasız gezen varki polis evrakları tam gördümü seslenmiyor bile ben hep lensle dolaşırım dahada neden bölesin diyeni görmedim hem lensi gözünde farkeder bakarsa tabi :)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
topluyorlar ya. Yapma aonal... geçen sene yazın nasıl temizlendi ortalık bilmiyor musunuz?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
arkadaşlar konya uyuyor galiba 2. sayfaya düşmüşüz. havalar ısınmaya başladı topik canlanır umarım


son gezimizden kareler.. kime tel açtıysam gelmedi dört kafadar çıktık bismillah


http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/114602-cigdem-kokan-memleketim-toroslar.html#post2988145
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Hergün Mevlana-Kampüs arası gidiyorum. Özellikle Bosnaya yaklaşırken - Eski Kunduracılar ve Kent Plaza'nın orada ehliyet - ruhsat bazende sadece kask - kıyafet e bakıyorlar. Dikkat edin. Motoru kullanan arkadaşlar düzgün techizatlı kullansınlar. Toplanmaya yine başlandı.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Hergün Mevlana-Kampüs arası gidiyorum. Özellikle Bosnaya yaklaşırken - Eski Kunduracılar ve Kent Plaza'nın orada ehliyet - ruhsat bazende sadece kask - kıyafet e bakıyorlar. Dikkat edin. Motoru kullanan arkadaşlar düzgün techizatlı kullansınlar. Toplanmaya yine başlandı.

Pazar günüde meram yeniyol havzan kavşağında meram petrolün orada topluyorlardı.
Özellikle güneşli pazar günlerinde "kapalı gişe " çalışıyorlar resmen.


Bu arada motor yağı için bir yer buldum. Karatay sanyide bankaların caddesinin ilerisinde ELİT YAĞ diye bir yer.

Sadece yağ satıyor. Castrol 20w-40 1L Actevo Scooter Yağını 15 tl ye aldım. Tavsiye ederim .

Yağ çeşidi bol daha öncede kompresör yağı almıştım. Kredi kartı da geçiyor.
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Pazar günüde meram yeniyol havzan kavşağında meram petrolün orada topluyorlardı.
Özellikle güneşli pazar günlerinde "kapalı gişe " çalışıyorlar resmen.


Bu arada motor yağı için bir yer buldum. Karatay sanyide bankaların caddesinin ilerisinde ELİT YAĞ diye bir yer.

Sadece yağ satıyor. Castrol 20w-40 1L Actevo Scooter Yağını 15 tl ye aldım. Tavsiye ederim .

Yağ çeşidi bol daha öncede kompresör yağı almıştım. Kredi kartı da geçiyor.

Toplansın hacım toplansın boşver. Adam gibi motor sürücüsü çoğalır hiç olmazsa. Ve Eski sanayi'nin karatay sanayi tarafında girişinde mi o yer? google maps'de varmı yeri :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Toplansın hacım toplansın boşver. Adam gibi motor sürücüsü çoğalır hiç olmazsa. Ve Eski sanayi'nin karatay sanayi tarafında girişinde mi o yer? google maps'de varmı yeri :)

usta nefis sk yada zakkum sokağın başı olacak mapsten bakarsın.

Tarif edeyim: Kulenin arkasındaki yoldan yıkamacıların önünden solda zeki kaya mazda bayi geçiyoruz. Işıklarda durduk.

Sağ ankara yolu belh kavşağının oraya çıkıyor. Direkt gidiyoruz altgeçide giriyoruz. Altgeçitte sağa ağaç işleri sanayiye doğru dönüyoruz.

Direkt devam ediyoruz minik bir göbek çıkıyo önümüze. Sağ taraf ağaç işl. san. sol taraf karatay san.

Karatay sanayiye giriiyoruz ilk sola -bankalar caddesi- dönüyoruz. Direkt devam edeken 2. yada 3. sokağın köşesi Elit yağ.

Mobil in reklamı var koca bişey. Nasıl mapsten iyi olmadı mı :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
bir şey sormak istiyorum. Uzun zamandır arabamla giderken istanbul yolunu mecbur olmadıkça tercih etmiyorum malum hız koridorları yüzünden.

Dün motorumla istanbul yolundan gidiyordum. koridorun ilk kamerasından geçtikten sonra nası yani? dedim

arkamı döndüm baktım yok.

Motorlarımızın önünde arabalar gibi plaka yok. e koridorun başında ve sonunda kameralar tek taraflı yani önlü arkalı değil.

E bu durumda bizi tanımlayabilirler mi? Sonuçta plakayı çekmesi için giriş ve çıkış kameraları ön ve arka olmak üzere 6 şar tane olması

lazım gelmez mi? tecrübe eden var mı bunu?
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar Armode soft çanta almayı düşünüyorum ybr125 için kullanan varmı nasıl bir çantadır ybr de güzel dururmu birde 100 tlden aşağıya satan bir yer biliyormusnz konyada
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
bir şey sormak istiyorum. Uzun zamandır arabamla giderken istanbul yolunu mecbur olmadıkça tercih etmiyorum malum hız koridorları yüzünden.

Dün motorumla istanbul yolundan gidiyordum. koridorun ilk kamerasından geçtikten sonra nası yani? dedim

arkamı döndüm baktım yok.

Motorlarımızın önünde arabalar gibi plaka yok. e koridorun başında ve sonunda kameralar tek taraflı yani önlü arkalı değil.

E bu durumda bizi tanımlayabilirler mi? Sonuçta plakayı çekmesi için giriş ve çıkış kameraları ön ve arka olmak üzere 6 şar tane olması

lazım gelmez mi? tecrübe eden var mı bunu?

2 aydır Fizy'nin verdiğince 80-90 gidiyorum ve arada kontrol ediyorum ceza yemedim şükür :)
Fakat radarın orada 60-70 arası düşüyorum gerçi ortalama hıza bakıyorlarda neyse :)
Dediğin gibi Bizim arkadaş 3-4 abi de motorcu onlarda yememişler önde plaka olmayınca önü çeken kamera yok ve Konya Emniyet'in bir videosu var Tedes diye oradada otomobil - kamyon - Çekici vs hız limiti var motor yok. Çelişkili bir durum yani. Ama nasip yahu... Şimdilik arkadan çeken kameralar olana kadar devam...

Ve o dediğin yeri iyi bildim hacııı...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
topcasenin altına taa plakaya kadar sarkacak kalın bir kilit bütün kamera stresini hallediyor :p
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
topcasenin altına taa plakaya kadar sarkacak kalın bir kilit bütün kamera stresini hallediyor :p

Topcase kullanmıyorum. :) Takmaktan çekiniyorum aslında lazımda işte polis laf edermi diye tırsıyorum. ama güzel bir çözüm. :) Hoop polis molis varsa girmesin içeriye. Hem bizim böyle yazdığımıza bakmayın biz , ehliyetli , sigortalı , kasklı , kıyafetli düzgün motor sürücüleriyiz.. hööt.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Topcase kullanmıyorum. :) Takmaktan çekiniyorum aslında lazımda işte polis laf edermi diye tırsıyorum. ama güzel bir çözüm. :) Hoop polis molis varsa girmesin içeriye. Hem bizim böyle yazdığımıza bakmayın biz , ehliyetli , sigortalı , kasklı , kıyafetli düzgün motor sürücüleriyiz.. hööt.


Hakikaten bi ara forumda gördüm. Top case ruhsata işletilmeli gibi bişeyler okumuştum var mı bunun aslı astarı
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Hakikaten bi ara forumda gördüm. Top case ruhsata işletilmeli gibi bişeyler okumuştum var mı bunun aslı astarı

motosikleti ticari amaçlı kullananlar için yani pizzacı, tüpcü, sucu, kurye vs. motorlarında zorunlu :)
bizim gibi şahsi binenler için değil o ruhsat mevzusu rahat olun :cat:
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
motosikleti ticari amaçlı kullananlar için yani pizzacı, tüpcü, sucu, kurye vs. motorlarında zorunlu :)
bizim gibi şahsi binenler için değil o ruhsat mevzusu rahat olun :cat:

benim ufaklığın arkasına bi çanta bakabilirim o zaman:)

eyvallah usta sağolasın:cat:

bizim Konya mt de etliekmek ayrana yarım saat vitesli motor ders verecek yok mu :thumleft:

yarın yazılı sonra direksiyon

scooter iyi güzel kullanıyoruz da sınavda scooter yokmuş:silent:

bayanlara hak verdim şimdi. bayanlarda b ehliyeti otomatik arabayla almalılar :cherry:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
benim ufaklığın arkasına bi çanta bakabilirim o zaman:)

eyvallah usta sağolasın:cat:

bizim Konya mt de etliekmek ayrana yarım saat vitesli motor ders verecek yok mu :thumleft:

yarın yazılı sonra direksiyon

scooter iyi güzel kullanıyoruz da sınavda scooter yokmuş:silent:

bayanlara hak verdim şimdi. bayanlarda b ehliyeti otomatik arabayla almalılar :cherry:

boşver olmadığı daha iyi :) bence herkes kullandığı aracın hakkını verecek (beceri anlamında) hakettikten sonra ehliyet cebine girecek :cat:
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
48
Arkadaşlar bende konyadayım eğer her hangi bir organizasyonunuz olursa benide davet ederseniz küçükte olsa kanuni tiger 250cc motorumla size eşlik etmek isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst