[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
şimdi arkadaşlar etkinliği kim yapacak tabiki burayı takıp edenler yaniz sizler yada bizler organize olmak lazım artık kış geldi her sene kışın ben ve alosyi hayal kurarız yaz ıle ılgılı ama yaz geldımı kımse kalmaz ortada bırlık duzenlık olmuyor ben bozkırdayım konyada degıl merkezde olsam yapılan bır organızasyona katılmak ısterım ama olmuyor ordakı mt dednde fazla ilgi yok heralde böyle işlerlerle uzun lafın kısası seneye baharın toplanalım gezelim bir yerler yada siz gelin bu taraflara torosların yamacına cıkalım kış boyu bunu konuşalım ;)))
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
35
evet tabiki bizler ama bı gıren bıdaha gırmıyor mesala dostum :) ,,kıs boyu bunu konusalım :D :D :D :cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
selamünaleyküm arkadaşlar .evet ne diyorduk .bu soğuklarda zatan ancak sanal gezebiliriz konuşmaya devam:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
vay osman aga hoş gelmışsın nerdesın yahu sanal bı alanya yapsak nasıl olur google earth tan
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
everetse sen gecen sene cıkmadınmıydı yahu bu sefer başka yere cıkalım yav agrı dagı fılan olsun
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slmlar konya

Annem Konya Ereğli li , her sene yazın gideriz dayılar teyzeler vs. hep orada, var mı Ereğli li
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
as hoş gelmışsın hele...


osman aga bak arşivden gecen seneki everet tırmanışının fotosunu buldum
summiteverestgte23evere.jpg
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
aboww bu fotoğrafı gören herkes ybr 125 alır satışlar patlar gider valla ybr ile ski yapmışız bea:mrgreen:
rüzgarımdan kayakçı bile devrilmiş heh he:queen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ybr 125 ile ski yapmayı ben buldum patladı gitti:cat: şimdi mondialle bile yapiyler
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman aga mondıalı karıştırma kım yapıyor mondıla skı yı soyle bakalım varmı bır bıldıgın:))
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sen yapıyonya aygıra inerken o dik inişte başaşağı yağmıştın hani kar yağmasını beklemeden toprakta mc ile
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selamun aleyküm arkadaşlar konya mt gurubu olarak şu kardeşinize arka koltuktan bi dötlük yer açarsınız değilmi :cherry::cherry:

bakıyorum kış gelince herkezin çenesine vurmuş enerjisi :cherry::p iş geyiğe dökülmüş benimde acayüp geyik yapasım geldi canım çekti sizden :cherry::queen:

mis gibin kokuttunuz ortalığı geyik etiynen:cherry:

yahu işinizmi yok çıkıyonuz kendinizi karlı dağlara bayırlara vuruyonuz ? :) atlayın gelin da mübarekler marmaranın köküne kıran mı girdi , yollarında kaktüsmü bitti ? :cherry::queen::p :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
irfan abbeyyy :p ben gelem abeyyy ya da sen gel gel abbeeyyy toroslara vuralım kendimizi :queen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bursa gemlik narlı köyünde bir balıkçı asker arkadaşım var , oraya gelince sizi bulalım marmarada vuralım motosıkletleri denize imralıya doğru olmazmı irfan bey:queen: geyik etinden bıktık balık ısmarlarsın gayri değilmi bize
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bursa gemlik narlı köyünde bir balıkçı asker arkadaşım var , oraya gelince sizi bulalım marmarada vuralım motosıkletleri denize imralıya doğru olmazmı irfan bey:queen: geyik etinden bıktık balık ısmarlarsın gayri değilmi bize

isteğiniz arzunuz emir seviyesindedir başım gözüm üzerine derim abilerim kardeşlerim, o nasıl sözdürki hele sağlıcakla gelmek nasip kısmet olsunda balık işi küçük ayrıntıdır kardeşiniz için her zaman mt :cat::rendeer:

---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:41 ----------

irfan abbeyyy :p ben gelem abeyyy ya da sen gel gel abbeeyyy toroslara vuralım kendimizi :queen:

ah be güzel kardeşim allah hepimize sağlık versin :) inanıyormusunki zamanım ve imkanım olacakta ben gelmeyecem sağol varol elbet bir gün görüşecez ...:cherry::cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst