[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
27 TEMMUZMU seneye temmuzdamı osman aga cakıcı hoş geldın kardeş tanışırmıyız ben ramazan bozkırdan derelıyım
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tamam 27 agustosta ybr nı alda bende senı mondı ıle bı tokatlayayım konya semalarında
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
3
hoşbulduk ramazan kardeş ben seni tanıyorum sende benı tanırsın bimin karsısındakıservıs benım sizin ziraat odasına giderken gormusundur benım yaslı kurt push maxiyi...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sen yine bi bahane bulur gelmezsin .yinede ben şapkamı bi oturağın üstüne koyup bekleyim sahibi gelecek diye:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
inanki bu sefer gelecem müdür gözlüklerinde camını yenıleycem ...ustede bır ucuzluktan kot alayım makronun o civarda benı gezdırecenmı cumartesı son onu soyle calışacaksan sana selam bıle vermeyem mudur....
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
gercekmı mudur deme yav bende senı tokatlayavaktım yav... olmuşla gelırsem bana bakacanmı oralarda
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Tamam müdür akşama ordaki bir tepe vardıya ne tepeydı oraya cıkarda ordan konyayı seyredelım orda bakarsın be ya
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
TAMAM müdür akşam bakmaktan vaz gectım sesı solugu kestın ha bıraz daha bak desem forumu terk edecen heral neyse sen gunduz bızı drag lara gotur yeter.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
yeni geldim müdür.kaçmak biyana oraya çıkmak benim için bir zevk(takkalı dağı)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
imamserahsi
/ bozkırlılar cogalıyor imam kardeş sen şu kırmızı cbf bınen degılmısın ben senı goruyorum bendede mondıal 150 mc var bır ara tanışalım cakıcı bı daha ugrmadı baksana bende bozkırayım
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
4
Slm arkadaşlar konyada bildiğiniz önerdiğiniz sürücü kursu varmı motor ehliyetimi yeni alacağım hangi kursu önerirsiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst