ben varım.konya meramdan olan varmı. bişey rica edecem
bak dersen bakarım ama ben yeni aldım motoru sıfır aldım yani pek anlamam ikinci elde nelere bakılır nesine dikkat edilir.istersen tel numaranı verbakarken arayayım seni istediğin şekilde incelerim.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...orsiklek-skistim-acil-satilik-61259453/detay/
bu motora bakma imkanın varmı.almayı düşünüyorum
merhaba......herkese merhaba arkadaşlar