[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Senın şu ceketlede pazarlık yapalım osman aga mıllete akıl verecegıne banada pazarlık yapta para ver uc beş kuruş be ya...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
arkadaş yazmayayım dıyorum ama kendımı tutamıyorum bu guruba ayda bir kere yorum yazılmıyor hıcmı hıc bır etkınlık canlılık yok bı kere kazayla gelen bır daha gelmıyor osman aga sen nere gettın yahu facedende kayboldun öldünmü kaldınmı.
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
Selam Beyler Aranıza Yeni Katıldım Yaş 17 Teknik Lisenin Anadolu Bölümündeyim Para Biriktiyorum 125 cclik Motorla Eğitim Alıyorum Yaşı Doldurunca İlk Olarak, Ehliyet Sonrada Koruma Kıyafetlerimi Alıp; 250 cc Bir Motorla Aranıza Katılacağım İnşallah.
Gördüğüm Kadarıyla Konu Pek Canlı Değil ama Ben Motorumu Alınca İnşallah Hep Beraber Konya grubunu Canlandırırız Saygılar...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
konya mt de yeni yazan arkadaşlar hoş geldiniz ama buraya bir yazan bir daha yazmıyor demedı demeyın sonra
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
giriyoruz bakıyoruz ama hiç bi faaliyet olmayınca sedece bakıp çıkıyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
11111111111111111111111111111111111
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst