[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
abı yan cızdı demede bozkır tanıdık memleket şimdı oralarda rezıl olmayalım yahu... havalarda soguk gıbı hem bı dahakıne gelırız artık
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
plan ertelendi değişti.sabah inşallah konyadan çıkıp seydişehir alacabel toroslar dipsizgöl sarıot gölü aygır bozkır konya ring yapacaz.
sağsalim dönebilirsek paylaşımlaşacağız:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu hafta sonu alosyi dayı ıspartaya endurocu arkadaşlarla yatıya gidecez demişti, benide davet etmişti , ben ise motorun plaka hazır olmayınca trafik olan yerlere çıkmıyorum diyerekten vaz geçmiştik, buyrun siz gelin demiştim, ama cumartesi akşam saat gece yarısı 12,00 de osman abi ıspartaya gidemeyeceklerini ve aynı ekiple bozkırın dağlarını yaylalarını gezeriz demişti günü birlik gelip gideceklerdi ben hava durumunu izah edince yaz yağmuru mütür bir şey olmaz demişti sabahtan yolculuk başlayacaktı onlar konyadan motorizi.com dan arkadaşlarıyla saat 8,00 de cıkacaklardı yolculuga bende seydişehir antalya yolunda alacabelde tınazdepe dinlenme tesislerinde onlara katılacaktım, sabah 10,00 gibi dinlenme tesislerine ugradılar vede ordan kahvaltılık alıp toroslarda bozkır yaylalarına doğru geziye başladık iyi seyirler


DSCF0269.JPG

gurup alacabelde ilk molasını verirken

DSCF0271.JPG


alacabel agaç tepesinde mola
DSCF0272.JPG


DSCF0273.JPG


DSCF0274.JPG


DSCF0275.JPG


ilk kaybolma day yolundan yaylalara gecış yolu ararken

DSCF0276.JPG


cbf yı arazı aracı gıbı kulanan abimiz.


DSCF0279.JPG


DSCF0280.JPG

gps den yukseklıe bakmak rakım 1700 fılandı heralde
DSCF0282.JPG


DSCF0283.JPG


DSCF0285.JPG

olanca heybetiyle toros dağları
DSCF0287.JPG

yemyeşil bıtkı ortusuyle uczuk bucaksız bozkır adı bozkırdır ama yaylaları yemyeşildir
DSCF0294.JPG


DSCF0296.JPG


DSCF0297.JPG


DSCF0299.JPG


DSCF0305.JPG


DSCF0306.JPG


DSCF0307.JPG


DSCF0308.JPG

bozkırın daglarında ılk ucuş denemesını yapan alosyı abıydı.sonra sıra bızede gelecek


DSCF0309.JPG


DSCF0319.JPG

yala evımıze geldık yan kasabadan bır arkadaş bıze kahvaltı vede ıslı caydanlıkta cay haızladı ekıp bıraz mola verdıkten sonra havanında karamasıyla
DSCF0323.JPG

bende ara sıra boyum yetmesede osman abının crosa bınıp poz verıyoz idare edın
DSCF0327.JPG

hava bozdu gok yarılacak herkez tam takır ama bızım techızatta sorun var genede fazla ıslanmıyoruz
DSCF0330.JPG

dıpsız golde bır mola verıyozruz yagmur altında oldugumuz için fazla duramıyoruz
DSCF0331.JPG


DSCF0332.JPG


DSCF0333.JPG


DSCF0334.JPG


DSCF0341.JPG


DSCF0351.JPG


DSCF0354.JPG

vede yagmur altında sarıot yaylasına vede sarıot golunu ugrayıp hatıra fotosu alıyoruz
DSCF0355.JPG


DSCF0356.JPG


DSCF0357.JPG


DSCF0360.JPG



DSCF0362.JPG


DSCF0363.JPG


DSCF0364.JPG


DSCF0365.JPG

arkadaş endurosunda kestırıyor yagmur altında
DSCF0373.JPG

uzun ugraşlardean sonra bu yoldan ınmeye karar verıyoruz en onde gıden vede ılk yeri öpen ben oluyorum nasıl oldu anlamadık
DSCF0375.JPG


DSCF0374.JPG


DSCF0379.JPG


DSCF0382.JPG


DSCF0380.JPG


DSCF0389.JPG

sonra o yoldan ınıp aygır gedıgıne ınıyoruz benle beraber yukarda bır abıde sarp gecıtlerden nasıbını almış
DSCF0391.JPG


DSCF0392.JPG


DSCF0394.JPG


DSCF0393.JPG



DSCF0395.JPG


DSCF0396.JPG

ben abılerle degılde ıkı tekerlerıyle hatıra fotosu cektırıyorum



DSCF0400.JPG




DSCF0402.JPG



DSCF0403.JPG




DSCF0404.JPG



DSCF0404.JPG




DSCF0408.JPG


duşmeden sonra korkuluk yamuldu sınyal kırıldı
DSCF0409.JPG


yaylalarda yemek yemek nasıp olmayınca evlere geldık yemek yemege ehehehe

DSCF0412.JPG



DSCF0413.JPG


kasabamızda son cayları ıcıp motorizi ailesini ugurluyoruz
DSCF0414.JPG


DSCF0415.JPG



DSCF0416.JPG




DSCF0417.JPG



v




DSCF0418.JPG




DSCF0419.JPG




DSCF0421.JPG


ab
ybr nın korkuluk duzeltılırken
DSCF0420.JPG

vede bızım cıncon 150 mc yala yollaında abılerı gıbı yolların hakkını verdı


DSCF0423.JPG





DSCF0424.JPG[img]sonrada abileri yolcu ettık konyaya guzel bır gezı oldu emegı gecen tum ıkı teker duşkunu abılere tşk edıyorum tekratr bekleriz
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
vede bızım cıncon 150 mc yala yollaında abılerı gıbı yolların hakkını verdı
......
demişsin ama aygır gediğinde dabanı güneşi gördü naber:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ama yereyatmamla kalkmam kac sanıye surdu hemen yolda devam ne demışler
durmak yok yola devam goksel kadar hızlı olamasamda şimşek gibiyim osman aga senınde camurla haşır neşıl oldugunu unutmadım

251499_154154621321222_106872586049426_340475_1486448_n.jpg


254824_154154697987881_106872586049426_340476_5264032_n.jpg


bak yaylada gevsü yürken göruntulemışler pekı bu kareler ne acıkla bakalım camurlu atma bana camurlu seniii
 
Katılım
15 Haz 2011
Mesajlar
6
öncelikle herkeze selamlar..

bu ay içersinde ilk motorumu almayı düşünüyorum. hyo rt125 ve hyo gt250 comet inceleyip beğendiğim motorlar. konyada bu tip motorlar bulabileceğim 2. el motorlar satan güvenilir bi satıcı tanıyan abilerim varsa bana yardımcı olabilirlermi acaba?


yaş:23 Levent

KONYA/Selçuklu

Saygılar :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
konya mt yanlızları oynuyor yahu bır ben kaldım burda tek başıma rol kesıyom ara sıra bendemı gırmesem dıyom bu bolume ama duramıyom nerdesınız hey....
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman agam evdemı evdemı evdemı osman aga yoksa daglardamı nerde bu adam...


a.s. seyitgs_1905
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
yancı arıyorum kendime ya eğirdire yada bozyazı silifke tarafına ramo varmısın
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
varım ben osman aga ama bu hafta sonu cumartesı yada pazar alanyaya ıneyım dedıydım arkadaşla ya sen bıze uy yada bız sana varmısın osman aga
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
oruçtan sonra inşallah bozyazı gülnar tarafına mehmet ercan hocanın yanına gidelim müdür taşkentten.
...
bu hafta arabayla silifkeye gideyim bi yüzeyim geleyim hele
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
benıde al yanına osman amca ıkı yaşından berı denıze gırmedım gerekırse motosıklele gelırım sen yeterkı he de bende bu hafta sonu taşkentten kuş yuvasına varıp gelmeyı duşunuyom tek başıma nasıp olursa
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu yazıyı yeni gördüm yoksa gel derdim silifkeye.bizde silifkeli arkadaşla çapırı ile epey gezgik.yüzdük yandık piştik elhamdülillah:):cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
GEZ bakalım oralarda bende dıpsız golde gezdım ,,,.yüzdük yandık piştik elhamdülillah
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu pazar konya saraçoğlunda motosıklet drag yarışları var haberiniz olsu epey keyfli geçiyor
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sayende haberımız oldu osman aga ama bozkırdan ramazan ayında hıc gelesım gelmıyor konyaya... sen gıt bızım ıcınde bır kac kare cekersın inş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst