bu hafta sonu alosyi dayı ıspartaya endurocu arkadaşlarla yatıya gidecez demişti, benide davet etmişti , ben ise motorun plaka hazır olmayınca trafik olan yerlere çıkmıyorum diyerekten vaz geçmiştik, buyrun siz gelin demiştim, ama cumartesi akşam saat gece yarısı 12,00 de osman abi ıspartaya gidemeyeceklerini ve aynı ekiple bozkırın dağlarını yaylalarını gezeriz demişti günü birlik gelip gideceklerdi ben hava durumunu izah edince yaz yağmuru mütür bir şey olmaz demişti sabahtan yolculuk başlayacaktı onlar konyadan motorizi.com dan arkadaşlarıyla saat 8,00 de cıkacaklardı yolculuga bende seydişehir antalya yolunda alacabelde tınazdepe dinlenme tesislerinde onlara katılacaktım, sabah 10,00 gibi dinlenme tesislerine ugradılar vede ordan kahvaltılık alıp toroslarda bozkır yaylalarına doğru geziye başladık iyi seyirler
gurup alacabelde ilk molasını verirken
alacabel agaç tepesinde mola
ilk kaybolma day yolundan yaylalara gecış yolu ararken
cbf yı arazı aracı gıbı kulanan abimiz.
gps den yukseklıe bakmak rakım 1700 fılandı heralde
olanca heybetiyle toros dağları
yemyeşil bıtkı ortusuyle uczuk bucaksız bozkır adı bozkırdır ama yaylaları yemyeşildir
bozkırın daglarında ılk ucuş denemesını yapan alosyı abıydı.sonra sıra bızede gelecek
yala evımıze geldık yan kasabadan bır arkadaş bıze kahvaltı vede ıslı caydanlıkta cay haızladı ekıp bıraz mola verdıkten sonra havanında karamasıyla
bende ara sıra boyum yetmesede osman abının crosa bınıp poz verıyoz idare edın
hava bozdu gok yarılacak herkez tam takır ama bızım techızatta sorun var genede fazla ıslanmıyoruz
dıpsız golde bır mola verıyozruz yagmur altında oldugumuz için fazla duramıyoruz
vede yagmur altında sarıot yaylasına vede sarıot golunu ugrayıp hatıra fotosu alıyoruz
arkadaş endurosunda kestırıyor yagmur altında
uzun ugraşlardean sonra bu yoldan ınmeye karar verıyoruz en onde gıden vede ılk yeri öpen ben oluyorum nasıl oldu anlamadık
sonra o yoldan ınıp aygır gedıgıne ınıyoruz benle beraber yukarda bır abıde sarp gecıtlerden nasıbını almış
ben abılerle degılde ıkı tekerlerıyle hatıra fotosu cektırıyorum
duşmeden sonra korkuluk yamuldu sınyal kırıldı
yaylalarda yemek yemek nasıp olmayınca evlere geldık yemek yemege ehehehe
kasabamızda son cayları ıcıp motorizi ailesini ugurluyoruz
v
ab
ybr nın korkuluk duzeltılırken
vede bızım cıncon 150 mc yala yollaında abılerı gıbı yolların hakkını verdı