[Konya - MT]

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
toroslara çıktınmı geri öteki yana da inmezsen olmaz bi antalya yapmak lazım :)
inşallah abi birdahaki sefere

birisi antalya mı dedi :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:00 ----------

olur ama ya asfalt motoru ya cros .biri diğerine gitmezki.:)
açıkçası ben ramzeyin asfalt gidişini begenmedim titreşimli telefon gibi oluyor.
ama troprak yolda çok güzel binimi var.asfaltta işkence.
ya toroslar ya akdeniz sahilleri birini feda etmek lazım:):)

toprak yol titreşimi alıyo değil mi? :queen:
sende ybr ye binersin osman aga daha olmazsa biz asfalttan sen de asfaltın kenarından gelirsin çakıllı yerden daha az titremiş olursun hemide :queen:
şaka bir tarafa şu yağmurları atlatalım da acısını çıkartırız :rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
millet titremek için o masaj salonlarındaki aletlere ,akupunkurlara ne kadar para veriyor biliyormusun müdür:mrgreen:
oysa ben hem motora biniyom hem elim ayağım beleş masaj oluyor
tek sorun telefon cüzdan anahtar cepte ne varsa dökülüyor okadar:queen:
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
7
Herkese Selamlar ,

Forumun yeni üyelerindenim. Konya da ikamet ediyorum. Kanuni Tiger kullanıcısıyım fakat Konya da ciddi bir usta sıkıntısı çekmekteyim. herhangi bir problem için aynı tespiti yapan iki ustaya henüz denk gelmedim. Motorumda kronik ve kullanıma bağlı bazı sorunlar mevcut. Motorundan elektrik sisteminden vs anlayan ayrı ayrı usta isimleri konusunda sizden yardımlarınızı rica ediyorum.

Teşekkürler ...
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
millet titremek için o masaj salonlarındaki aletlere ,akupunkurlara ne kadar para veriyor biliyormusun müdür:mrgreen:
oysa ben hem motora biniyom hem elim ayağım beleş masaj oluyor
tek sorun telefon cüzdan anahtar cepte ne varsa dökülüyor okadar:queen:

+1:queen::queen::queen:
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
7
Teşekkürler Alosyi ,

Dillan motoru daha önce de duydum fakat daha önce hiç gitmedim. Peki genel duyumum Konya da iyi bir motor ustasının olmadığı yönünde, sizce doğruluk payı nedir ?
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Merhaba arkadaşlar nasipse önümüzdeki günlerde efsane ile Antalyaya kadar gitmeyi düşünüyorum tabii ilk durağım Konya ve murat Gedik usta olacak.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
üzerinize ölü toprağımı silkildi konya mt ciler nerdesiniz herkez geçim sıkındısındamı yoksa yokmu bir pazar kücük bir organizasyon yapabilecek beyler bey efendiler abiler , ablalar hanımefendiler,,,,
osman aga hadi kalk gel sende bi eğri göl yapak bahar cıkmadan yahu,,,
muharrem beyide al gel bi bozkır havası alsın ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:yada bi yer köprü yapalım bir kac mt li yokmu kimseye uyan yada uyduran,,,
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
üzerinize ölü toprağımı silkildi konya mt ciler nerdesiniz herkez geçim sıkındısındamı yoksa yokmu bir pazar kücük bir organizasyon yapabilecek beyler bey efendiler abiler , ablalar hanımefendiler,,,,
osman aga hadi kalk gel sende bi eğri göl yapak bahar cıkmadan yahu,,,
muharrem beyide al gel bi bozkır havası alsın ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:yada bi yer köprü yapalım bir kac mt li yokmu kimseye uyan yada uyduran,,,

Selam ramazan iş güç hayat devam ediyor işte:) osman aga ile dün görüştük pazara bir planı var ama ben nöbette olacağım için takılamayacağım:salut: malum yağmurlar pek fazla izin vermedi ama pazartesiden sonra düzelecek işallah haberleşelim benim pazar günleri bazen nöbet oluyor ama hafta içi veya cumartesi günleri müsait olursan kaçar gelirim oralara :cat: benim at zaten durmuyor tepinip durur garajı yıkacak birgün :queen::queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
aleykum selam muharrem kardeş ben cumartesı pazarları musatım sana uyarsa yer köprüye gıdelım hem yolu asfalt hemde buluşma noktası ortak sarıoglan buluşma noktası olur konyaya 100 kılometre fılan senın atı da yaylayak dur bakam osman agayı bı arayam nereye gıdecekmış habarını alam olmasa otekı hafta vuralım yollara fazla şehır ıcı şu an benım ıcın musaıt degıl motorun plaka cıkartmadım.. haberleşelım bır kac arkadaş organıze olalım yer köprü ne dersınız.....

k_kkuyucu_konya_yer_kopru.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

osman aga beyşehıre gedecekmış yer köprüye gedelım otekı hafta sonua okey dedı muhaarrem musaıt olursak haberleşelım...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
aleykum selam muharrem kardeş ben cumartesı pazarları musatım sana uyarsa yer köprüye gıdelım hem yolu asfalt hemde buluşma noktası ortak sarıoglan buluşma noktası olur konyaya 100 kılometre fılan senın atı da yaylayak dur bakam osman agayı bı arayam nereye gıdecekmış habarını alam olmasa otekı hafta vuralım yollara fazla şehır ıcı şu an benım ıcın musaıt degıl motorun plaka cıkartmadım.. haberleşelım bır kac arkadaş organıze olalım yer köprü ne dersınız.....

k_kkuyucu_konya_yer_kopru.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

osman aga beyşehıre gedecekmış yer köprüye gedelım otekı hafta sonua okey dedı muhaarrem musaıt olursak haberleşelım...

ok ramazan şu nöbet işini ayarlayım ararım seni :cat::rendeer:::xblink::::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
:rendeer:ayarla bakalım en kısa zamanda ayarlayak bır pazar ...osman aga ıle sen varsın bakalım başka gelen olurmu acaba
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
valla ben bir dostuma tel çektim gel aygır sarıot ve dipsiz göl turlayalım dedim ama arkadaş dediki beyşehir ısparta arasında dedegöl dağına gidecem sen gel dedi int bi araştırdım burnumuzun dibindeki bu gizemli güzelliği şimdiye kadar nasılda görmemişim dedim planlarımı erteledim.şivlilik bekleyen çocuklar gibi cumartesiyi bekliyorum.:) nasip olursa dedegöl dağları 2850 mt rakımdam beyşehir gölünü izleyeceğiz..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
valla ben bir dostuma tel çektim gel aygır sarıot ve dipsiz göl turlayalım dedim ama arkadaş dediki beyşehir ısparta arasında dedegöl dağına gidecem sen gel dedi int bi araştırdım burnumuzun dibindeki bu gizemli güzelliği şimdiye kadar nasılda görmemişim dedim planlarımı erteledim.şivlilik bekleyen çocuklar gibi cumartesiyi bekliyorum.:) nasip olursa dedegöl dağları 2850 mt rakımdam beyşehir gölünü izleyeceğiz..

oda guzel osman aga amma, bu hafta sonu ıcın metorolojı saganak yagış uyarısı verıyoır bende katılmak ıstıyorum amma beyşehır seydışehır trafıklerı sıkıştırırsa şu an ıcın motorun plaka yok temmuzda cıkartacagım fatura var tırsıyorum...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Yav sen ne yaptın mudur ayıp ettınde ceza yemek onemlı degıl motoruda baglarlarsa orda oksuz cocuk gıbı kalırız be ya ben bunu bır araştıram
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sivernson Nickli Üyeden Alıntı
motorun daha yeni.su an 8bine geldim çok şükür saat gibi sesi var. tek marşta çalışıyor jiklesiz.egzos yeni ondandır birde sıkıştırma motoru. faturalı fakat plakasız ve ruhsatsız yakalanan biri olarak söyleyeyim, bana acımadılar mtorumu çektiler, savcılıktan kabahat kanunlarına uygun bir ceza aldım. yaklaşık park ve çekim parasıyla beraber 700 tl yi buldu.
insanların eline bu şekilde koz verme.


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-116.html#ixzz1OD4K9dcP



MUDUR ŞİMDI DURURKEN 700 tl yemeyelım yav bıde motoru bagla deplasmana gıdecegız adamların huyunu suyunu bılmeyız yav az ben oralara gelemeyecek gıbıyım......kusura bakma artık elde olmayan nedenlerden dolayı yani
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
canın sağolsun. allah üç aylar hatırına sana cesaret versin:)
gaz vereyin bi bakalım:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst