- Katılım
- 2 Kas 2009
- Mesajlar
- 491
toroslara çıktınmı geri öteki yana da inmezsen olmaz bi antalya yapmak lazım
inşallah abi birdahaki sefere
birisi antalya mı dedi :queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:00 ----------
olur ama ya asfalt motoru ya cros .biri diğerine gitmezki.
açıkçası ben ramzeyin asfalt gidişini begenmedim titreşimli telefon gibi oluyor.
ama troprak yolda çok güzel binimi var.asfaltta işkence.
ya toroslar ya akdeniz sahilleri birini feda etmek lazım![]()
toprak yol titreşimi alıyo değil mi? :queen:
sende ybr ye binersin osman aga daha olmazsa biz asfalttan sen de asfaltın kenarından gelirsin çakıllı yerden daha az titremiş olursun hemide :queen:
şaka bir tarafa şu yağmurları atlatalım da acısını çıkartırız :rendeer::rendeer: