[Kocaeli - MT]

Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
arkadaşlar müsait olursam bende gelmek isterim..
fikir olarakda istanbul yakın ve güzel duruyor ama, doğaya yeşilliğide hayır demem..:)
tanışma fırsatımızda olmamıştı, güzel olur...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247

Kısmet diyelim abi...


arkadaşlar müsait olursam bende gelmek isterim..
fikir olarakda istanbul yakın ve güzel duruyor ama, doğaya yeşilliğide hayır demem..:)
tanışma fırsatımızda olmamıştı, güzel olur...

Kürşat atla gel Değirmendere'ye. Hem yol yaparsın hem misafirim olursun :)

Hatta gelmek isteyen arkadaşlar olursa birlikte gelin güzelce hasbihal ederiz...

yaaa arkadaşlar düşündüm taşındım fuarda gördüm monster almayı istiyorum şu çanakkale ayvalık gezisine gitmek için.ama izin problemim var eğer aşarsam bende gelirim
benim kanuni rony scuter gitmez gitsede size ayak uydurramaz malum. asıl race motor istiyom ama erken daha.


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

cumartesi olursa bende isterim gelmeyi bence farketmez benim skuter var ona göre


Scooterda varyatör bagası denen bi mevzu var. Tıpkı viteslideki dişli değişimi gibi. O varyatör baga agırlıklarını arttırırsan avantaj olur.

Şöyleki; Misal 85 km hızda 7000 devir çeviren motor aynı hızda 6000 devir çevirir. Bu da hem uzun yolda motoru yormaz,hem de yakıt sarfiyatını azaltır.

Dezavantajı ise kalkışta biraz hantallaşır,kayışı daha çabuk değiştirmek icab edebilir.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ben cumartesi müsayitim hatta gidecek arkadaşları izmittende alabilirim çok büyük aksilik olmassa.değirmen derenin neresindesin vapurlada gelebiliriz nede olsa .tütünçiftlik yakın .
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
cumartesi bi sakarya'ya geçmek zorunda kalabilirm. ama akşama gelmeye çalışırım..Bloover bende yavuz selimdeyyim..senin motor ne idi??

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

uğur seninle de bi tanışmak nasip olmadı dostum...:)
hafta sonu inşalah müsait olurum...
kesin gelenler belli mi??
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
kürşat benim motor kanuni rony scuter çamlı tepedenim bende büyük ihtimal görmüşüzdür birbirimizi
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
selam arkadaşlar. bu hafta ve haftaya ve sonraki haftanın haftasonları malesef doluyum :( malum yüksek lisans ve açıköğretim aynı anda okuyunca sınav dönemi double oluyor :) ama 23 nisanda çoğumuz tatil olur tahminim.? bir şeyler yapabiliriz hem tanışmış oluruz
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Bu arada ben bu ufak gezi için bu hafta sonunu kasdetmiyorum, 27 ve 28 i olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
işte malesef bu hafta, haftaya ve sonraki hafta haftasonları ben yokum malesef :( sınavlarım var :( bir kısmet olmadı tanışmak yahu
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
kürşat benim motor kanuni rony scuter çamlı tepedenim bende büyük ihtimal görmüşüzdür birbirimizi
aynen...bidaha görürsek duralım bari..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

Bu arada ben bu ufak gezi için bu hafta sonunu kasdetmiyorum, 27 ve 28 i olur diye düşünüyorum.

tamam o zaman hiç kasmıyım ben bu hafta sonu için...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

işte malesef bu hafta, haftaya ve sonraki hafta haftasonları ben yokum malesef :( sınavlarım var :( bir kısmet olmadı tanışmak yahu

mert senin sınavlar bitince havalarda düzelmiş oluyo zaten..mayısta bi mangal yaparız yarımca sahilde...?
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
27-28 inde bişeyler yaparsanız katılabilirim arkadaşlar akşam bir çay falan içelim tanışalım.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
Bana uyar şimdi yarimca sahile nezaman gidecez ben herseyi ayarlarim burda bide Türk kahvesime geceriz ohhh
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
tamamdır o zaman. 27 ya da 28inde buluşuyoruz. ben bu hafta sonu istanbulda olacağım sonraki hafta da artık havalar inşalah düzelmiş olursa buluşalım. aslında havalar bozuk olsa da görüşelim, motorsuz görüşmüş oluruz. bana her yön uyar ve bence herkes fikrini söylesin o yöne gidelim motorlarla.. keyifli olsun. bir kahve içer döneriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst