açarlar onlar ya, açsınlar da honda piyasası canlanır. Millet burunlarından kıl aldırmıyor, çok iyi olacak.
Beyler, havaların açması çok yakın, havaların iyi olduğu ilk haftasonu bir şeyler yapalım diyorum. bu da muhtemelen 27-28'ine denk gelen haftasonu olur.
Ben diyorum ki İstanbul mu yapsak?
ya da şöyle yapalım.
katılacak herkes kendisini ve gitmek istediği yeri yazsın, çoğunluk ne olursa gidelim?
uyar mı?
Ben istanbul diyorum, üsküdarda çay içer döneriz?